-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Мастильні засоби (Олива турбінна ТП-22С)
Завершена
5 074 500.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 50 745.00 UAH
мін. крок: 1% або 50 745.00 UAH
Номер:
ce756301869247e685ec846b378aab43
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-26-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.04.2023 00:00
Період моніторингу:
26.04.2023 16:13 - 18.05.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.04.2023 № 25
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 10. UA-2023-03-10-006701-a 10.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Акціонерного товариства «Укртрансгаз» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 10.03.2023 № 23/ТО/018 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, звернення за роз’ясненнями, оприлюднені в електронній системі закупівель 13.03.2023 та роз’яснення на звернення, оприлюднені в електронній системі закупівель 14.03.2023, тендерну пропозицію ТОВ «КСМ-ТРЕЙД», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.03.2023 № 23/ТО/018-пр-1 про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника, вимога про усунення невідповідностей до 29.03.2023, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 31.03.2023, договір про закупівлю товарів (матеріально-технічних ресурсів) від 13.04.2023 № 2304000028, укладений Замовником ТОВ «КСМ-ТРЕЙД», (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 13.04.2023, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 11.05.2023.
Період усунення порушень:
12.05.2023 15:29 - 18.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
12.05.2023 15:29
Запити/Пояснення
Номер:
24586abf29d44a24b7470c598bfb7b07
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
08.05.2023 14:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Мастильні засоби (Олива турбінна ТП-22С), очікуваною вартістю 5 074 500,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-10-006701-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d0e1adc4d25f45a9af75fc8ffd45a951
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 08.05.2023
Дата опублікування:
11.05.2023 15:15
Опис:
В межах надання відповіді на запит Держаудитслужби України від 08.05.2023 інформуємо про таке:
Розмір призначення Оливи турбінної Тп-22С здійснювався відповідно до НВР 49.5-30019801.077:2013 «Норми витрат масла на роботу ГПА на компресорних станціях ПАТ «Укртрансгаз» та СОУ 52.10-30019801-115:2022 «Правила технічної експлуатації газосховищ України» з врахуванням типів газоперекачувальних агрегатів, норм витрат оливи для кожного ГПА та прогнозованого напрацювання ГПА у 2023 році для забезпечення гарантованих обсягів відбору, закачування та поповнення незнижувального запасу перед сезоном відбору 2023-2024 на ПСГ Компанії та наявної оливи на складах Підприємства.
Технічні вимоги і якісні характеристики для закупівлі оливи Тп-22С сформовано згідно СОУ 60.3-30019801-051:2007 «Компресорні станції. Турбінні та моторні оливи для ГПА. Порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску, обліку, регенерації, утилізації і правила експлуатації».
Очікувана вартість предмета закупівлі визначалась на підставі отриманих комерційних пропозицій: ТОВ "КСМ-Трейд" та ТОВ "Енергоойл" (копії додаються) з врахуванням пропозицій процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-09-22-009447-a та укладеного договору №214 від 05.09.2022 року (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-08-16-007266-a).
Водночас повідомляємо, що розрахунок очікуваної вартості регламентується внутрішніми розпорядчими документами Товариства, які в умовах дії воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», не можуть бути оприлюднені у публічних джерелах інформації.