-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Пластини твердосплавні (42670000-3 –Частини та приладдя до верстатів)
Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.
Завершена
73 663 499.28
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 368 317.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 368 317.50 UAH
Номер:
ee2e31986a00499caa1135bac329ca85
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-07-21-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.07.2023 00:00
Період моніторингу:
21.07.2023 10:37 - 12.08.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.07.2023 № 226
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2023-03-10-006542-a 10.03.2023 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей установлено порушення вимог частини восьмої статті 12 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «НВП «Вагон сервіс», ТОВ «Промислова компанія «Інотех», ТОВ «ВПТ-Україна», своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерних пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 серпня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерних пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Центр забезпечення виробництва» акціонерного товариства «Укрзалізниця» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 10.03.2023 із змінами від 16.03.2023, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «Вагон сервіс» (далі – ТОВ «НВП «Вагон сервіс»), товариства з обмеженою відповідальністю «Промислова компанія «Інотех» (далі –
ТОВ «Промислова компанія «Інотех»), товариства з обмеженою відповідальністю «ВПТ-Україна» (далі – ТОВ «ВПТ-Україна»), протоколи уповноваженої особи Замовника від 23.03.2023, від 17.04.2023, від 20.04.2023 повідомлення про намір укласти договір від 20.04.2023, договір про закупівлю від 29.04.2023 № ЦЗВ-07-03123-01 (далі – договір) на суму 73 660 002,42 грн, додаткову угоду до договору від 05.07.2023 № 1, повідомлення про внесення змін до договору від 07.07.2023, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 04.05.2023 № 5978-р/пк-пз, пояснення Замовника надані 31.07.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник у тендерній документації установив вимогу щодо надання документів, визначених пунктами 1.1-3.1 розділу ІІ «Документи для укладання договору» додатку 6 до тендерної документації «Подання документів для укладення договору здійснюється особисто або поштою», чим порушив вимоги частини восьмої статті 12 Закону, якою визначено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі.
Період усунення порушень:
11.08.2023 14:42 - 26.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
11.08.2023 14:42
Запити/Пояснення
Номер:
8e01a9d6339f434c801428a6225f4371
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
26.07.2023 13:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Пластини твердосплавні (42670000-3 – Частини та приладдя до верстатів)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:
UA-2023-03-10-006542-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 7.3 розділу 7 тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
4. Надати інформацію та її документальне підтвердження, які пояснюють причини укладання додаткової угоди від 05.07.2023 № 1 до договору про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
3b713b6ce7c747aeb36d0a101387b84c
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
31.07.2023 17:55
Опис:
Філія «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» на запит до моніторингу закупівлі ЦБД № UA-2023-03-10-006542-a надає відповідь:
1. Рішенням правління у 2022 році затверджено Порядок здійснення закупівель товарів, робіт і по АТ «Укрзалізниця» в умовах воєнного стану (далі – Порядок) із встановленим регламентом взаємодії при здійсненні закупівель в умовах воєнного стану, відповідно до якого виробничі підрозділи Товариства визначають потребу та обсяги товарів, робіт та послуг. Філія «Центр забезпечення виробництва» (або філія ЦЗВ) є структурним підрозділом, до функцій якої належить організація централізованих закупівель для потреб АТ «Укрзалізниця». З огляду на зазначене філія ЦЗВ не визначає виробничі потреби Замовника та не має вищезазначених документів.
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі повідомляємо наступне: відповідно до порядку здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в АТ «Укрзалізниця» (далі – Товариство) в умовах воєнного стану, структурні підрозділи Товариства за функціональним напрямом формують технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі, що будуть в подальшому предметом договору про закупівлю. У випадку закупівлі товарів, технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі, а також перелік документів, що вимагається для підтвердження їх відповідності, повинні відповідати інформації, що міститься у інформаційній системі (ІС «Вимоги до продукції») з урахуванням Тимчасового положення про порядок допуску продукції залізничного призначення для її використання підрозділами АТ «Укрзалізниця» під час ремонту рухомого складу та об’єктів інфраструктури у період дії воєнного стану, що затверджений рішенням правління Товариства від 08.08.2022. У випадку закупівлі робіт та послуг, а також товарів, інформація щодо яких відсутня у ІС «Вимоги до продукції», технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі та перелік документів, що вимагається для їх підтвердження, надаються департаментами Товариства за функціональним напрямом або службою регіональної філії, для потреб якої здійснюється закупівля, та на яких покладено відповідальність щодо формуванням технічних вимог та якісних характеристик предмета закупівлі. Під час оголошення вищезазначеної процедури закупівлі Замовник керувався нормами Порядку та при формуванні технічних та якісних характеристик предмету закупівлі використовувались дані з інформаційної бази ІС «Вимоги до продукції», які були включені до Додатку А Додатку 1 Тендерної документації.
Очікувана вартість предмета визначена відповідно до примірної методики, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 р. № 275, методом порівняння ринкових цін та на підставі закупівельних цін попередніх періодів.
2. Відповідна інформація міститься за адресою https://www.uz.gov.ua/about/procurement/pub_zak/.
Для пошуку інформації по конкретному тендеру, необхідно ввести номер оголошення у пошукове поле.
3. Надаємо копію банківської гарантії, що надана переможцем.
4. Відповідно до підпунку п’ятого пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). Сторонами договору була погоджена зміна ціни договору в бік зменшення, про що й була укладена додаткова угода та оприлюднена відповідна інформація.