-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
ЛОТ 1: 33690000-3 Лікарські засоби різні ( 33696500-0 Лабораторні реактиви) ЛОТ2: 33690000-3 Лікарські засоби різні ( 33696500-0 Лабораторні реактиви(Лабораторні реактиви, реагенти та витратні матеріали для тканинних типувань з метою проведення трансплантації нирки))
Завершена
7 620 731.87
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 8 128.77 UAH
мін. крок: 0.1% або 8 128.77 UAH
Номер:
03155bdc7271423dbfabf716b8f33ca2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-18-000072
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.05.2023 00:00
Період моніторингу:
18.05.2023 16:36 - 09.06.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.05.2023 № 40
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, доручення державної аудиторської служби України від 21.04.2023 №003100-18/4590-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 18.05.2023 № 40
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
18 UA-2023-03-10-006312-a 10.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Людмила НИКИТЮК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу 25 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Одеська обласна клінічна лікарня» Одеської обласної ради (далі – Замовник) на 2023 рік за номером
ID: UA-P-2023-03-10-002278-a ; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджена уповноваженою особою від 10 березня 2023 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ХЛР» (Лот № 1 - 33690000-3 Лікарські засоби різні (33696500-0 Лабораторні реактиви), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця процедури закупівлі та про намір укласти договір № 03/32 від 31.03.2023, повідомлення про намір укласти договір від 31.03.2023, Договір про закупівлю № 96/4 від 06.04.2023.
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, 28.03.2023 тендер по лоту № 2 « 33690000-3 Лікарські засоби різні ( 33696500-0 Лабораторні реактиви(Лабораторні реактиви, реагенти та витратні матеріали для тканинних типувань з метою проведення трансплантації нирки))» відмінено електронною системою закупівель у зв’язку з відсутністю пропозицій.
Замовником визначено переможцем процедури закупівлі учасника
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ХЛР» (Лот № 1 - 33690000-3 Лікарські засоби різні (33696500-0 Лабораторні реактиви) та повідомлено про намір укласти договір з ним.
Між Замовником та переможцем торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ХЛР» укладено Договір про закупівлю № 96/4 від 06.04.2023 на суму 5954783,23 грн. з ПДВ.
Період усунення порушень:
25.05.2023 15:11 - 31.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
25.05.2023 15:11