• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Плити перекриття лотків

Торги відмінено

500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
Номер: cefc1304433944d591d398c01ab28b75
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-03-28-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.03.2023 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 28.03.2023 14:29 - 19.04.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 28.03.2022 № 8-з Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 27.03.2023. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 28.03.2023 №8-з Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-03-10-003247-a . Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі"
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 55) 222-60-07, olegkoroteev@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
  • Порушення строків оприлюднення тендерної документації
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушено вимог пункту 24 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання щодо внесення змін до тендерної документації установлено порушення вимог абзацу четвертого пункту 51 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання щодо дотримання відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону установлено порушення частини 16 статті 29 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ «ДОРОЖНІ ТА ЕНЕРГЕТИЧНІ КОНСТРУКЦІЇ» встановлено порушення вимог абзацу другого підпункту першого, абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 41, абзацу першого пункту 43 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям №1178, відображення закупівлі у річному плані, повноти та своєчасності відображення інформації, документів, передбачених пунктом 4¹ постанови №710 – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом відміни торгів відповідно до підпункту 2 пункту 47 Особливостей №1178 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 квітня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти та своєчасності відображення інформації, документів, передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» зі змінами від 16.12.2020 №1266 (далі Постанова № 710), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», внесення змін до тендерної документації, розгляд тендерних пропозицій, відповідність повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ХЕРСОНСЬКА ТЕПЛОЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛЬ» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 09.03.2023 №07/03 зі змінами, тендерну пропозицію ТОВ «ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ «ДОРОЖНІ ТА ЕНЕРГЕТИЧНІ КОНСТРУКЦІЇ», повідомлення про усунення невідповідностей від 22.03.2023, протокол № 27/03 від 27.03.2023 про відхилення пропозиції ТОВ «ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ «ДОРОЖНІ ТА ЕНЕРГЕТИЧНІ КОНСТРУКЦІЇ», пояснення Замовника надані 14.04.2023 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону № 2526-IX від 16.08.2022) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178). За результатами проведеного моніторингу встановлено, що Замовником не оприлюднено тендерну документацію в повному обсязі, а саме Додаток 5, на який йде посилання у Розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та який вимагається надати учасникам у складі своїх пропозицій, чим порушено вимоги пункту 24 Особливостей №1178. Також установлено, що Замовником внесені зміни до тендерної документації, які розміщені та відображені в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції 14.03.2023 о 18:19, проте не оприлюднено перелік змін до тендерної документації, чим не дотримано вимоги абзацу четвертого пункту 51 Особливостей № 1178. Також встановлено, що Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ «ДОРОЖНІ ТА ЕНЕРГЕТИЧНІ КОНСТРУКЦІЇ» 22.03.2023 висунуто вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі. Відповідно до вимог частини 16 статті 29 Закону визначено, що повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: перелік виявлених невідповідностей; посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Проте моніторингом встановлено, що Замовником не розміщено в повідомлені вищезазначеної інформації, чим не дотримано вимоги частини 16 статті 29 Закону. Відповідно до протокольного рішення Замовника від 27.03.2023 № 27/03, пропозиція учасника ТОВ «ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ «ДОРОЖНІ ТА ЕНЕРГЕТИЧНІ КОНСТРУКЦІЇ» була відхилена, проте інформації з яких підстав з посиланням на відповідні положення особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають не оприлюднено, чим порушено вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей №1178. Згідно до змісту вищезазначеного прокольного рішення пропозиція учасника ТОВ «ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ «ДОРОЖНІ ТА ЕНЕРГЕТИЧНІ КОНСТРУКЦІЇ» була відхилена з наступних 3 причин: «Учасником не викладено ні проекту договору ні іншого документа зі згодою з основними умовами договору». Проте, моніторингом встановлено, що тендерна документація не містить вимоги щодо надання учасниками проекту договору у складі пропозиці. А також встановлено, що відповідно до підпункту 8 пункту 2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником вказано, що учасник, який подав тендерну пропозицію, вважається таким, що згодний з проєктом договору про закупівлю, викладеним у Додатку 3 до цієї тендерної документації, та буде дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом строку, встановленого в п. 4 Розділу 3 до цієї тендерної документації. Таким чином, Замовник не мав право відхиляти пропозицію учасника з цієї причини, проте відхилив її, чим порушено вимоги абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 41 Особливостей № 1178. «Учасник стверджує що немає податкового боргу, проте, за інформацією про підприємство за посиланням https://youcontrol.com.ua/contractor/?id=42130831&od=dd5a7fc1004bb89270368757135815f800&pr=27Dvy податковий борг рахуєтеся, що є протиріччям в наданої інформації». Проте, моніторингом встановлено, що інформація Замовника з посиланням Youcontrol про наявність податкового боргу була отримана станом на 06.06.2022 рік, а оголошення про проведення процедури закупівлі від 10.03.2023 року, а також система Youcontrol не є державним реєстром і отримані дані з цього посилання не є підставою для відхилення учасника та суперечить вимогам абзацу другого підпункту першого пункту 41 Особливостей № 1178. «У пункті 1 додатку 1 до ТД вказано надати «Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації складену у довільній формі, із зазначенням інформації про кваліфікацію, досвід» Довідка містить інформацію лише про керівний склад, жодного працівника що безпосередньо буде виконувати роботи не надано (зварювальник, різноробочий, машиніст, водій)». Моніторингом встановлено, що в тендерній документації, Замовником не було вказано вимогу щодо надання інформації про наявність в учасників працівників конкретного переліку спеціальностей, які б обов’язково мали бути у штаті учасника та виконувати відповідні роботи. Таким чином Замовником було безпідставно відхилено пропозицію учасника ТОВ «ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ «ДОРОЖНІ ТА ЕНЕРГЕТИЧНІ КОНСТРУКЦІЇ» чим порушено вимоги абзацу п’ятого підпункту другого пункту 41 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень: 14.04.2023 13:35 - 29.04.2023 00:00
Дата публікації висновку: 14.04.2023 13:35

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Під час проведення Закупівлі встановлено порушення: UA-M-2023-03-28-000007 Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити.Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні
Дата публікації звіту: 24.04.2023 11:20

Запити/Пояснення