• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Закупівля послуг з очищення від осаду стічних вод мулових карт, відкритого майданчика КОС та біологічних ставків очисних споруд каналізації, що знаходяться за адресою м. Луцьк, вул. Селищна, 90; 90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника

Завершена

15 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 150 000.00 UAH
Номер: 226c9d663d004e08b38176e40722fa6c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-04-10-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.04.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 10.04.2023 12:30 - 02.05.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 07.04.2023 № 95 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 21 UA-2023-03-09-011183-a 09.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, vynohradov.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВОЛИНЬ-ЗЕРНО-ПРОДУКТ» установлено недотримання абзацу шостого підпункту 2 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 квітня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Луцькводоканал» (далі – Замовник,) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 09.03.2023 № 5, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ВОЛИНЬ-ЗЕРНО-ПРОДУКТ» (далі – ТОВ «ВОЛИНЬ-ЗЕРНО-ПРОДУКТ»), протокол розкриття тендерних пропозицій від 23.03.2023 № 8, повідомлення про намір укласти договір від 23.03.2023, договір від 04.04.2023 № 224 на суму 14 961 360,00, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 19.04.2023. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації Замовник установив вимогу щодо наступного: «Якщо учасник не планує залучати до виконання робіт/надання послуг субпідрядні організації, у складі тендерної пропозиції надається лист у довільній формі, в якому зазначається, що субпідрядні організації залучатися не будуть». Водночас, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ВОЛИНЬ-ЗЕРНО-ПРОДУКТ» відсутній зазначений лист. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 19.04.2023 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації та документів, зокрема, посилання на файл тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВОЛИНЬ-ЗЕРНО-ПРОДУКТ», із зазначенням його назви та номеру сторінки, якій містить інформацію про субпідрядника (субпідрядників) – у разі їх залучення до виконання договору, або лист у довільній формі, в якому зазначається, що субпідрядні організації залучатися не будуть. На зазначений запит Держаудитслужби від 19.04.2023 Замовник оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, якою пояснив наступне «Стосовно ненадання Учасником окремої довідки про незалучення Субпідрядника, Замовник не вбачає в цьому невідповідність Учасника кваліфікаційним вимогам, оскільки відповідно до пп.1, п.1, Додаток 1(Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям) Учасник повинен надати: Лист в довільній формі із зазначенням переліку власних або орендованих машин для вивозу мулу, (із зазначенням їх тоннажності), перелік екскаваторів та перелік фронтальних навантажувачів, які будуть використовуватись для надання послуг, Такий лист під №2 від 16 березня 2023 року був наданий Учасником в складі тендерної пропозиції, в даному листі Учасник зазначив перелік машин, екскаваторів та фронтальних навантажувачів які будуть задіяні в наданні послуг. Відповідно до інформації зазначеної Учасником в даному листі уся техніка перебуває у його власності в підтвердження чого Учасником в складі тендерної пропозиції були надані копії свідоцтва про їх реєстрацію, тим самим Учасник підтвердив інформацію про незалучення субпідрядника.» Отже Замовник при оцінці тендерної пропозиції ТОВ «ВОЛИНЬ-ЗЕРНО-ПРОДУКТ» не дотримався вимог абзацу шостого підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
Період усунення порушень: 03.05.2023 17:43 - 18.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 03.05.2023 17:43

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ЗАСТУПНИКУ НАЧАЛЬНИКА УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ – НАЧАЛЬНИКУ ВІДДІЛУ Бондарю В. 43005, м. Луцьк, пр-т. Грушевського, 3а 03.05.2023 о 17 годині 43 хвилини Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області в електронній системі закупівель оприлюднено висновок про результати моніторингу по закупівлі: UA-2023-03-09-011183-a - Закупівля послуг з очищення від осаду стічних вод мулових карт, відкритого майданчика КОС та біологічних ставків очисних споруд каналізації, що знаходяться за адресою м. Луцьк, вул. Селищна, 90; 90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника оголошеної КП «Луцькводоканал». У відповідь на даний висновок КП «Луцькводоканал» зазначає, що нашим підприємством були здійснені заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому про що було підготовлено відповідний Наказ за № 60/3-05 від 04 травня 2023 року (копія додається). Директор Віктор ГУМЕНЮК
Дата публікації звіту: 10.05.2023 16:08

Запити/Пояснення