• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Вугілля кам'яне, марки ДГ 13-100 (ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо)

Завершена

330 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 650.00 UAH
Номер: 82cd0f74124e4e3cb0d67563aacfbd98
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-03-29-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.03.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 29.03.2023 16:57 - 20.04.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 28.03.2023 № 19 Чернігів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Вікторія ПЕРИНСЬКА Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2023-03-09-010285-a 09.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 46) 267-72-67, tender_25_04@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, встановлено порушення вимоги абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 квітня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель опорного закладу Менська гімназія Менської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи згідно з протоколом від 09.03.2023 № 33 (далі – тендерна документація), звернення за роз’ясненнями та роз’яснення до тендерної документації від 14.04.2023, вимога про усунення порушення від 22.03.2023, рішення замовника від 24.03.2023, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.03.2023 № 36, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Дніпроресурс 2016» (далі – ТОВ «Дніпроресурс 2016»), повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 22.03.2023, договір від 31.03.2023 № 24, укладений Замовником з ТОВ «Дніпроресурс 2016», звіт про результати проведення процедури закупівлі оприлюднений в електронній системі закупівель 31.03.2023, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 04.04.2023. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено, що Замовником в порушення вимог пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року № 610/34893, зі змінами (далі – Порядок № 1082), в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремих електронних полях не зазначено інформацію щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів Замовником визначено предмет закупівлі як «Тверде паливо», а в п.4.1 Розділу «Загальні положення» тендерної документації, додатку 4 «Технічна специфікація» до тендерної документації та додатку 6 «Проект договору про закупівлю» до тендерної документації передбачено закупівлю «Кам’яного вугілля». При цьому, Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено код предмета закупівлі ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо та не зазначено в окремому електронному полі інформацію щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі (слід зазначити, що Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 містить позицію, що найбільше відповідає товару, який має намір придбати Замовник, а саме: 09111100-1 – Вугілля). За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ДНІПРОРЕСУРС 2016» вимогам тендерної документації, з огляду на наступне. Згідно з додатком № 4 «Технічна специфікація» до тендерної документації Замовником передбачено наступні вимоги: - «Кожна поставка (відвантаження) вугілля кам’яного супроводжується посвідченням якості та/або паспортом якості (документом, що засвідчує якість товару). Якщо товар, згідно наданого посвідчення якості/паспорту якості, не відповідає технічним вимогам – замовник не приймає даний товар. Для цього, учасники процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції надають, як зразок, сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію, що становить предмет закупівлі за даними торгами, який виданий технічним комітетом України по стандартизації ТК 92 «Вугілля та продукти його перероблення» або іншою установою, уповноваженою по сертифікації вугільної продукції, яка акредитована в національній системі управління якості, який завірений печаткою виробника вугілля…»; - «Для підтвердження відповідності товару технічним, якісним, кількісним характеристикам та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати…2) копію дійсного сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію, що становить предмет закупівлі за даними торгами, завірену безпосередньо виробником вугільної продукції або його представником (дилером, дистриб’ютором, продавцем)…». У складі тендерної пропозиції ТОВ «ДНІПРОРЕСУРС 2016», на підтвердження вищезазначених вимог, надано сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик № 40, виданий ВП «УКРНДІВУГЛЕЗБАГАЧЕННЯ» ДП «НТЦ «ВУГЛЕІННОВАЦІЯ», на вугільну продукцію/of coal products вугілля кам’яне, ДГ (13-100) ТОВ «ВУГЛЕТОРФЗБАГАЧЕННЯ», не завірену (та таку, що не містить печатку виробника) безпосередньо виробником вугільної продукції або його представником, чим порушено вимоги Замовника, встановлені у додатку № 4 «Технічна специфікація» до тендерної документації. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ДНІПРОРЕСУРС 2016» не відповідала вимогам тендерної документації Замовника та підлягала відхиленню відповідно до вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 41 Особливостей, при цьому Замовником з ТОВ «ДНІПРОРЕСУРС 2016» укладено Договір.
Період усунення порушень: 13.04.2023 14:00 - 28.04.2023 00:00
Дата публікації висновку: 13.04.2023 14:00

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: розірвання договору
Дата публікації звіту: 17.04.2023 12:06

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом розірвання договору
Дата публікації: 19.04.2023 15:28

Запити/Пояснення