• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Нафта і дистиляти

Завершена

5 232 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 26 162.50 UAH
Номер: a45a248dcf484d82ab3091d3d496afef
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-04-03-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.04.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 03.04.2023 12:21 - 25.04.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 03.04.2023 №17-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. В.о.начальника Андрій ТИМОФІЙЧУК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 03.04.2023 №17-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2023-03-09-009668-a 09.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, baranvov@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178 встановлено порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178. За результатами аналізу питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановленого порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178 при складанні тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 13 квітня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Постанова №1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору (укладання додаткової угоди). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік ДП Івано-Франківськтеплокомуненерго (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), тендерну пропозицію ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.03.2023 №21, повідомлення про намір укласти договір від 20.03.2023, договір про закупівлю товару від 27.03.2023 №30ПТ-14829/23/23-217 (далі -Договір), додаткова угода до Договору від 04.04.2023 №1. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178 в ТД Замовника не зазначено умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним пунктом 44 Постанови №1178. Також, у пункті 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» ТД замовником прописано вимоги до переможця процедури закупівлі, які не відповідають вимогам, встановленим у пункті 44 Постанови №1178, чим не дотримано вимог пункту 28 Постанови №1178.
Період усунення порушень: 13.04.2023 12:56 - 28.04.2023 00:00
Дата публікації висновку: 13.04.2023 12:56

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Уповноваженою особою ДМП "Івано-Франківськтеплокомуненерго" було розглянуто результати аналізу моніторингу Державної авдиторської служби України західного офісу в Івано-Франківській області згідно наказу з 03.04.2023 №17. ДМП "Івано-Франківськтеплокомуненерго" надалі (Замовником) було оголошено закупівлю в системі Prozoro за номером UA-2023-03-09-009668-а на товар згідно коду національного класифікатора України ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти, було допущено механічну помилку (загружено в систему Prozoro помилково не той документ), що призвело до порушення вимог до учасника закупівлі, а саме пункту 2 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови 1178 від 12 жовтня 2022 р. Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Забов'язуюся здійснити заходи на недопущення у подальшому встановленого порушення органом Державної аудиторської служби України Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області , згідно встановленого порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови, та оприлюднити в через електронну систему закупівель інформацію що свідчить про вжиття таких заходу, та недопускання їх в подальшому.
Дата публікації звіту: 18.04.2023 14:56