-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Лабораторні реактиви
Завершена
1 448 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 242.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 242.50 UAH
Номер:
0b7ff8a9887541a48279a44862feef4c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-07-25-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.07.2023 00:00
Період моніторингу:
25.07.2023 16:16 - 16.08.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.07.2023 №49-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 25.07.2023 №49-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
5. UA-2023-03-09-009329-a від 09.03.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Винниченко Ю.В., встановлено порушення вимог пункту 40, підпункту 3 пункту 41, підпункту 2 пункту 47 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 27.03.2023 за №42 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 1 серпня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Великобірківської селищної ради «Тернопільська центральна районна лікарня» (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 09.03.2023 за №26, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Винниченка Юрія Володимировича (далі – ФОП Винниченко Ю.В.), протокол щодо розгляду тендерної пропозиції від 20.03.2023 за №31, повідомлення про намір укласти договір від 20.03.2023, договір про закупівлю від 27.03.2023 за №42, пояснення Замовника від 28.07.2023, отримане через електронну систему закупівель.
Аналізом пропозиції ФОП Винниченко Ю.В. на відповідність вимогам тендерної документації встановлено наступне.
У додатку 1 до тендерної документації Замовником для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» зазначено, що учасник повинен надати:
- довідку складену у довільній формі (або за формою, наданою замовником) про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) із зазначенням: повної назви Замовника, контактної інформації (адреса, телефон), періоду виконання договору, предмету закупівлі;
- копію аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з копією(ями) додаткової(их) угод(и) при наявності, вказаного (вказаних) в довідці (п.3.1);
- відгук (відгуки) від контрагента про належне виконання Учасником наданого (наданих) договору (договорів). Підтвердженням виконання аналогічного договору може бути також звіт про виконання договору, оприлюднений в електронній системі закупівель.
ФОП Винниченко Ю.В. у складі пропозиції подано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору від 15.03.2023 за №2, у якій вказано про виконання договорів:
- від 15.01.2020 за №81, укладеного з Комунальним некомерційним підприємством Тернопільської районної ради «Тернопільський районний центр первинної медико-санітарної допомоги»;
- від 13.03.2019 за №35, укладеного з Комунальним некомерційним підприємством Тернопільської районної ради «Тернопільська районна лікарня».
Також, у складі пропозиції ФОП Винниченко Ю.В. подано скан-копії договорів від 15.01.2020 за №81 та від 13.03.2019 за №35, зазначених у вищевказаній довідці.
В інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro оприлюднено звіт про виконання договору від 13.03.2019 за №35.
У складі пропозиції ФОП Винниченко Ю.В., відгук від контрагента про належне виконання учасником наданого договору від 15.01.2020 за №81, не подано та в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro звіту про виконання вказаного договору також не оприлюднено, однак, на порушення вимог пункту 40 Особливостей №1178, Замовник не оприлюднив вимогу про усунення учасником невідповідностей.
Згідно підпункту 2 пункту 47 Особливостей №1178 замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Однак, в порушення підпункту 2 пункту 47 Особливостей №1178, Замовником не відмінено відкриті торги у зв’язку з неможливістю усунення порушень.
У додатку № 2 «Підстави для відмови в участі в процедурі закупівлі (пункт 44 Особливостей)» до тендерної документації Замовником встановлено вимогу «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 44 Особливостей.»
Однак, переможець процедури закупівлі ФОП Винниченко Ю.В. не надав замовнику, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпункті 3 пункту 44 Особливостей №1178.
Отже, в порушення підпункту 3 пункту 41 Постанови №1178, Замовником не відхилено пропозицію ФОП Винниченко Ю.В. у зв’язку із тим, що переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпункті 3 пункту 44 Особливостей №1178.
Період усунення порушень:
01.08.2023 17:34 - 16.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
01.08.2023 17:34
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Комунальним некомерційним підприємством Великобірківської селищної ради "Тернопільська центральна районна лікарня" вжито заходів щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору від 27.03.2023 за №42 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Додаткова угода про розірвання Договору від 27.03.2023 за №42, додається.
Дата публікації звіту:
07.08.2023 16:28
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
- other: Так
Опис:
порушення усунуто
Дата публікації:
09.08.2023 11:18
Запити/Пояснення
Номер:
9018a74288854ccb8601c716e068b2dc
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
26.07.2023 14:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Лабораторні реактиви, ДК 021:2015: 33696500-0 - Лабораторні реактиви », (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-09-009329-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
2. Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Замовником у додатку №2 до тендерної документації встановлено вимогу «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 44 Особливостей».
Однак, у складі пропозиції ФОП Винниченко Ю.В., як переможця торгів, відсутні документи які підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпункті 3 пункту 44 Особливостей.
У зв’язку з вищевикладеним прошу пояснити причину невідхилення пропозиції ФОП Винниченко Ю.В., як такої що не відповідає вимогам тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.