• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Лабораторні реактиви

Завершена

1 448 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 242.50 UAH
Номер: 0b7ff8a9887541a48279a44862feef4c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-07-25-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.07.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 25.07.2023 16:16 - 16.08.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 25.07.2023 №49-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 25.07.2023 №49-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 5. UA-2023-03-09-009329-a від 09.03.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 98) 930-83-94, andriym78@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Винниченко Ю.В., встановлено порушення вимог пункту 40, підпункту 3 пункту 41, підпункту 2 пункту 47 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 27.03.2023 за №42 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 1 серпня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Великобірківської селищної ради «Тернопільська центральна районна лікарня» (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 09.03.2023 за №26, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Винниченка Юрія Володимировича (далі – ФОП Винниченко Ю.В.), протокол щодо розгляду тендерної пропозиції від 20.03.2023 за №31, повідомлення про намір укласти договір від 20.03.2023, договір про закупівлю від 27.03.2023 за №42, пояснення Замовника від 28.07.2023, отримане через електронну систему закупівель. Аналізом пропозиції ФОП Винниченко Ю.В. на відповідність вимогам тендерної документації встановлено наступне. У додатку 1 до тендерної документації Замовником для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» зазначено, що учасник повинен надати: - довідку складену у довільній формі (або за формою, наданою замовником) про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) із зазначенням: повної назви Замовника, контактної інформації (адреса, телефон), періоду виконання договору, предмету закупівлі; - копію аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з копією(ями) додаткової(их) угод(и) при наявності, вказаного (вказаних) в довідці (п.3.1); - відгук (відгуки) від контрагента про належне виконання Учасником наданого (наданих) договору (договорів). Підтвердженням виконання аналогічного договору може бути також звіт про виконання договору, оприлюднений в електронній системі закупівель. ФОП Винниченко Ю.В. у складі пропозиції подано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору від 15.03.2023 за №2, у якій вказано про виконання договорів: - від 15.01.2020 за №81, укладеного з Комунальним некомерційним підприємством Тернопільської районної ради «Тернопільський районний центр первинної медико-санітарної допомоги»; - від 13.03.2019 за №35, укладеного з Комунальним некомерційним підприємством Тернопільської районної ради «Тернопільська районна лікарня». Також, у складі пропозиції ФОП Винниченко Ю.В. подано скан-копії договорів від 15.01.2020 за №81 та від 13.03.2019 за №35, зазначених у вищевказаній довідці. В інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro оприлюднено звіт про виконання договору від 13.03.2019 за №35. У складі пропозиції ФОП Винниченко Ю.В., відгук від контрагента про належне виконання учасником наданого договору від 15.01.2020 за №81, не подано та в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro звіту про виконання вказаного договору також не оприлюднено, однак, на порушення вимог пункту 40 Особливостей №1178, Замовник не оприлюднив вимогу про усунення учасником невідповідностей. Згідно підпункту 2 пункту 47 Особливостей №1178 замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Однак, в порушення підпункту 2 пункту 47 Особливостей №1178, Замовником не відмінено відкриті торги у зв’язку з неможливістю усунення порушень. У додатку № 2 «Підстави для відмови в участі в процедурі закупівлі (пункт 44 Особливостей)» до тендерної документації Замовником встановлено вимогу «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 44 Особливостей.» Однак, переможець процедури закупівлі ФОП Винниченко Ю.В. не надав замовнику, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпункті 3 пункту 44 Особливостей №1178. Отже, в порушення підпункту 3 пункту 41 Постанови №1178, Замовником не відхилено пропозицію ФОП Винниченко Ю.В. у зв’язку із тим, що переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпункті 3 пункту 44 Особливостей №1178.
Період усунення порушень: 01.08.2023 17:34 - 16.08.2023 00:00
Дата публікації висновку: 01.08.2023 17:34

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Комунальним некомерційним підприємством Великобірківської селищної ради "Тернопільська центральна районна лікарня" вжито заходів щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору від 27.03.2023 за №42 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Додаткова угода про розірвання Договору від 27.03.2023 за №42, додається.
Дата публікації звіту: 07.08.2023 16:28

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionCancelled: Так
  • other: Так
Опис: порушення усунуто
Дата публікації: 09.08.2023 11:18

Запити/Пояснення