• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 2

Електричні акумулятори та акумуляторні батареї (31430000-9 – Електричні акумулятори)

Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.

Завершена

87 925 824.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 218 531.52 UAH
Номер: b7d60df388cd4b9b87a71cbc15b13dd5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-06-21-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.06.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 21.06.2023 09:55 - 13.07.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 20.06.2023 № 183 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 12 UA-2023-03-09-007720-a 09.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, marchukm.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям установлено порушення вимог частини восьмої статті 12 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «АДС СЕРВІС» за лотами 1, 2, ТОВ «СМАРТХАУС СЕРВІС», ТОВ «Виробнича компанія «ЕНЕРГІЯ» за лотом 1, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення за лотом 2, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця за лотом 2, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 липня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план філії «Центр забезпечення виробництва» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 17.03.2023 б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій за лотами 1, 2, протокол розкриття тендерних пропозицій за лотами 1, 2, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АДС СЕРВІС» (далі - ТОВ «АДС СЕРВІС») за лотами 1, 2, товариства з обмеженою відповідальністю «СМАРТХАУС СЕРВІС» (далі - ТОВ «СМАРТХАУС СЕРВІС») за лотами 1, 2, товариства з обмеженою відповідальністю «Виробнича компанія «ЕНЕРГІЯ» (далі - ТОВ «Виробнича компанія «ЕНЕРГІЯ») за лотами 1, 2, лист уповноваженої особи Замовника щодо продовження строку розгляду тендерних пропозицій від 28.03.2023 б/н за лотами 1, 2 протоколи розгляду тендерної пропозиції від 07.04.2023 № 432_ВО за лотами 1, 2, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 07.04.2023 за лотом 2, договір поставки від 19.04.2023 № ЦЗВ-07-01523-01 на суму 44 219 520,00 грн з ПДВ (далі – Договір) за лотом 2, пояснення Замовника, надані 29.06.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. За результатами моніторингу установлено, що Замовник відповідно до підпункту 7.2 розділу 7 «Укладання договору про закупівлю (договору поставки, контракту, тощо)» та Додатку 6 до тендерної документації установив вимогу щодо подання документів для укладення договору здійснюється особисто або поштою за адресою відповідно до пункту 1.2.3 Розділу 1 Тендерної документації. Таким чином, у тендерній документації Замовник установив вимогу щодо надання документів, визначених підпунктом 7.2 розділу 7 «Укладання договору про закупівлю (договору поставки, контракту, тощо)» та Додатку 6 до тендерної документації у паперовому вигляді, чим порушив вимоги частини восьмої статті 12 Закону, якою визначено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі.
Період усунення порушень: 10.07.2023 14:40 - 25.07.2023 00:00
Дата публікації висновку: 10.07.2023 14:40

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Державна аудиторська служба України ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-03-09-007720-a Державною аудиторською службою України (далі — Держаудитслужба) 10 липня 2023 року розміщено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі «Електричні акумулятори та акумуляторні батареї» (31430000-9 – Електричні акумулятори) (оголошення UA-2023-03-09-007720-a). Згідно з висновком, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, що діяла на дату оголошення процедури закупівлі) (далі – Особливості) установлено порушення частини восьмої статті 12 Закону. Відповідно до абзацу другого частини восьмої статті 8 Закону надаємо свої заперечення до висновку. Замовник категорично не погоджується з висновком щодо порушення частини восьмої статті 12 Закону з огляду на наступне. Держаудитслужба у своєму висновку зазначає, що у тендерній документації Замовник установив вимогу щодо надання документів, визначених підпунктом 7.2 розділу 7 «Укладання договору про закупівлю (договору поставки, контракту, тощо)» та Додатку 6 до тендерної документації у паперовому вигляді, чим, на думку Держаудитслужби, порушив вимоги частини восьмої статті 12 Закону, якою визначено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі. Відповідно до пункту 17 Особливостей договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Частина восьма статті 12 Закону говорить, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Акцентуємо вашу увагу, що зазначений Додаток №6 до тендерної документації містить перелік документів, які подає переможець процедури закупівлі для укладення договору. Зазначені документи не є частиною тендерної пропозиції учасника, а тому на них не можуть розповсюджуватися вимоги частини восьмої статті 12 Закону. Натомість, абзацем п’ятнадцятим пункту 44 Особливостей передбачено оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Одночасно, спосіб подання переможцем процедури закупівлі інших документів, в тому числі тих, що передбачені статтею 41 Закону, Законом не визначений. Це підтверджується відповіддю Уповноваженого органу на запит 1514/2020, яка розміщена у розділі «Консультації з питань публічних закупівель» на офіційному веб-сайті Уповноваженого органу. Уповноважена особа Валерій ШЕРГІН
Дата публікації звіту: 17.07.2023 15:17

Запити/Пояснення