• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Овочі, фрукти

Завершена

117 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 586.50 UAH
Номер: a26afd96164e401da7643de14f228e9d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-04-04-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.04.2023 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 04.04.2023 15:08 - 26.04.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 04.04.2023 № 34-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 04.04.2023 № 34-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 11. UA-2023-03-09-007246-a, 09.03.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 229-59-96, lika-aa@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів Закону та Постанови № 1178 встановлено порушення пункту 14 Порядку № 1082. За результатами питання своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; дотримання замовником вимог Закону під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання вимог Постанови № 710 – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 квітня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178); відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; дотримання замовником вимог Закону під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Терешківського ліцею Терешківської сільської ради Полтавського району Полтавської області (далі – замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів UA-2023-03-09-007246-a; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи протоколом від 09 березня 2023 № 21; тендерну пропозицію ТОВ «ФУДГРАНД»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця від 17 березня 2023 року № 22; договір від 31.03.2023 № 643/23, укладений з ТОВ «ФУДГРАНД» на суму 117 300,00 грн (без ПДВ); відповідь замовника органу державного фінансового контролю. Моніторингом питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів Закону та Постанови № 1178 встановлено порушення чинного законодавства. Так, предмет закупівлі, згідно тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів, Замовником визначено за кодом ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи». Встановлено, що замовник в порушення абзацу 3 пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (далі – Порядок № 1082), в оголошенні про проведення відкритих торгів, а саме в окремому електронному полі «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» не вказав код товару, визначений згідно з Національним класифікатором України Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження національного класифікатора України ДК 021:2015 та скасування національного класифікатора України ДК 021:2007» від 23.12.2015 № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Разом з тим, пунктом 14 Порядку № 1082 передбачено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів в оголошення в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим - четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Отже, на виконання пункту 14 Порядку № 1082 в електронній системі закупівель зазначається кожна номенклатурна позиція предмета закупівлі, а саме перелік конкретних найменувань товарів, який замовник закуповує в межах предмета закупівлі. Відповідно до Єдиного закупівельного словника код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: - Банани - становить код «ДК 021:2015: 03222111-4 Банани»; - Апельсини - становить код «ДК 021:2015: 03222220-1 Апельсини»; - Лимони – становить код «ДК 021:2015: 03222210-8 Лимони»; - Яблука – становить код «ДК 021:2015: 03222321-9 Яблука»; - Цибуля – становить код «ДК 021: 03221113-1 Цибуля»; - Буряк - становить код «ДК 021:2015: 03221111-7»; - Капуста - становить код «ДК 021:2015: 03221410-3 Капуста качанна»; - Морква - становить код «ДК 03221112-4 Морква»; - Огірки свіжі - становить код «ДК 021:2015: 03221270-9 Огірки»; - Помідори свіжі - становить код «ДК 021:2015: 03221240-0 Помідори». З метою підтвердження або спростування порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 06.04.2023 через електронну систему закупівель замовнику надано відповідний запит. Замовником на момент закінчення (24.04.2023) моніторингу відповідь в електронній системі закупівель не надано. З урахуванням викладеного, замовником порушено пункт 14 Порядку № 1082 в частині не зазначення коду згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Моніторингом питання своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю встановлено порушення чинного законодавства. Замовником на порушення частини п’ятої статті 8 Закону не надано пояснення на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені в електронній системі закупівель від 06.04.2023 та 13.04.2023 не зазначення коду згідно з Єдиним закупівельним словником та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Згідно пункту 23 Постанови № 1178 «Моніторинг відкритих торгів здійснюється Держаудитслужбою та її міжрегіональними територіальними органами відповідно до статті 8 Закону». Нормами частини п’ятої статті 8 Закону передбачено, замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Таким чином, замовником було порушено частину п’яту статті 8 Закону в частині не надання відповіді на запит посадової особи органу державного фінансового контролю. Моніторингом питання дотримання вимог Постанови № 710 встановлено, що при перегляді сайту Терешківського ліцею Терешківської сільської ради Полтавського району Полтавської області (http://school.bit.pl.ua) інформація про оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі замовником не відображалася. При перегляді сайту головного розпорядника бюджетних коштів Відділу освіти Терешківської сільської ради Полтавського району Полтавської області (https://tereshkivska.gromada.org.ua) вище зазначена інформація також не зазначена. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 13.04.2023 через електронну систему закупівель замовнику надано відповідний запит. Замовником на момент закінчення (24.04.2023) моніторингу відповідь в електронній системі закупівель не надано. З урахуванням викладеного, підтвердити чи спростувати наявність порушення по даному питанню станом на момент завершення (24.04.2023) моніторингу немає можливості.
Період усунення порушень: 24.04.2023 19:01 - 09.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 24.04.2023 19:01

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Прийнявши до уваги Ваші зауваження про порядок проведення закупівлі, зобовязуюсь в майбутньому не допускати аналогічних помилок. Та пройти додатково курси про підвищення кваліфікації у сфері публічних закупівель
Дата публікації звіту: 17.08.2023 16:27

Запити/Пояснення