-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Свіжі овочі та фрукти (буряк, морква, цибуля, капуста качанна, яблука)
Завершена
236 912.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 185.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 185.00 UAH
Номер:
e0bddacfc38f4adaa0aab4abc3e0ba5d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-05-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.04.2023 00:00
Період моніторингу:
05.04.2023 14:08 - 27.04.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.04.2023 №15-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 05 квітня 2023 року № 15-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
8. UA-2023-03-09-001382-а від 09.03.2023 – Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Особливостей №1178 із змінами.
За результатами розгляду питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання Постанови № 710, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 із змінами, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення в подальшому встановлених порушень вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Особливостей № 1178 із змінами (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) із змінами, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Кельменецької селищної ради Дністровського району Чернівецької області (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-03-09-000396-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 09.03.2023 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 17.03.2023; тендерну пропозицію учасника Фізичної особи-підприємця «Гайдей Марія Василівна» (далі – ФОП Гайдей М.В.); протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 17.03.2023 № 44; повідомлення про намір укласти договір від 17.03.2023; договір про закупівлю від 23.03.2023 № 62; пояснення Замовника з документами, надані 07.04.2023 та 12.04.2023 через електронну систему закупівель (далі – Пояснення).
За результатами розгляду тендерних пропозицій встановлено, що переможець ФОП Гайдей М.В. відповідно до вимог підпункту 5.6. пункту 5 розділу 3 тендерної документації, Додатку № 2 до неї та абзацу третього пункту 44 Особливостей №1178 не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
З даного приводу Замовник через електронну систему закупівель надав Пояснення, в якому зазначив, що учасник ФОП Гайдей М.В. на етапі подання тендерної пропозиції помилково оприлюднила документи, передбачені для переможця, (файли «001_Додаток 2 до ТД (ст 17).pdf», «012_Витяг-754713-ГАЙДЕЙ-2023-03-14.pdf» та «013_Інформаційна довідка_корупція.pdf»). Зазначені документи підтверджують відсутність підстав для відхилення пропозиції, тому пропозиція ФОП Гайдей М.В. не була відхилена.
Проте, тендерною документацією визначений спосіб надання документів переможцем закупівлі, а саме: шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (а не під час подання тендерної пропозиції).
Таким чином, на порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Особливостей №1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця торгів ФОП Гайдей М.В., який не надав у спосіб, зазначений у тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей № 1178 із змінами.
Період усунення порушень:
21.04.2023 08:53 - 06.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
21.04.2023 08:53
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання рішення Держаудитслужби щодо усунення порушень, виявлених в ході моніторингу закупівлі повідомляємо наступне:
Заступником голови селищної ради проведено роз’яснювальну роботу з працівниками сектору державних закупівель, де зокрема вказано про недопустимість в подальшому подібних порушень і необхідність систематично відслідковувати зміни в законодавстві та враховувати їх при складанні тендерної документації.
Дата публікації звіту:
24.04.2023 09:49
Запити/Пояснення
Номер:
3424405f7b03463eb58c365e98d7c573
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
06.04.2023 15:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Свіжі овочі та фрукти (буряк, морква, цибуля, капуста качанна, яблука)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-09-001382-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи.
2. Надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. З яких причин Вами не дотримано вимог пункту 14 наказу Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», а саме: під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення процедури закупівлі не зазначено найбільш відповідних назвам номенклатурних позицій предмета закупівлі (буряк, морква, цибуля, капуста качанна, яблука) кодів товарів, визначених згідно з Єдиним закупівельним словником?
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
315a56e75d6f46488605206e662b03bc
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
12.04.2023 08:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Свіжі овочі та фрукти (буряк, морква, цибуля, капуста качанна, яблука)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-09-001382-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
1. З яких причин Вами не відхилено пропозицію переможця ФОП «ГАЙДЕЙ МАРІЯ ВАСИЛІВНА», який з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 44 особливостей, шляхом їх оприлюднення в електронній системі закупівель відповідно до вимог встановлених підпунктом 5.6. пункту 5 розділу 3 та Додатком №2 тендерної документації?
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
211080ff7acd49dd8a4e749ab9d49f76
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
12.04.2023 10:03
Опис:
Учасник ФОП Гайдей М.В. на етапі подання тендерної пропозиції помилково оприлюднила документи, передбачені для переможця, (файли «001_Додаток 2 до ТД (ст 17).pdf», «012_Витяг-754713-ГАЙДЕЙ-2023-03-14.pdf» та «013_Інформаційна довідка_корупція.pdf». Зазначені документи підтверджують відсутність підстав для відхилення пропозиції, тому пропозиція ФОП Гайдей М.В. не була відхилена.