-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з прибирання та підмітання вулиць за допомогою спеціальної підмітальної техніки
Завершена
4 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 000.00 UAH
Номер:
5c0dca861fb945769674f787781ec83e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-15-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.05.2023 00:00
Період моніторингу:
15.05.2023 15:22 - 06.06.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.05.2023 №44-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 21 квітня 2023 року №003100-18/4590-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 15.05.2023 №44-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
17. UA-2023-03-08-006290-a 08.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, із урахуванням вимог Постанови №1178, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому та притягнення до відповідальності осіб, якими допущене порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Бучанської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 03 березня 2023 року №33), тендерну пропозицію Комунального підприємства «Бучасервіс» Бучанської міської ради, вимогу про усунення невідповідностей до 13:26 год. до 21 березня 2023 року протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22 березня 2023 року №42, повідомлення про намір укласти договір, договір від 29 березня 2023 року №91.
Згідно із частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель.
Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 19 травня 2023 року про надання пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності Замовником надано відповідь з перевищенням строку, визначеного частиною п’ятою статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
26.05.2023 14:26 - 10.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
26.05.2023 14:26
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Створена комісія з проведення розслідування службового розслідування щодо результатів проведення моніторингу (порушення термінів надання відповіді на запит)
Дата публікації звіту:
02.06.2023 08:21
Запити/Пояснення
Номер:
e2c9107d512142839b03bba88866123e
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
19.05.2023 14:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з прибирання та підмітання вулиць за допомогою спеціальної підмітальної техніки (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-08-006290-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
046e120b37274392b3eb468466ffcf42
Назва:
Відповідь щодо запиту
Дата опублікування:
25.05.2023 15:29
Опис:
На запит про надання пояснень, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне:
Якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері застосування, а саме:
- Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»;
- Закону України «Про благоустрій населених пунктів»;
- Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища»;
- Закону України «Про відходи»;
- Закону України «Про охорону атмосферного повітря»;
- Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України 17.03.2011
№ 145;
- Методичних рекомендацій з прибирання території об’єктів благоустрою населених пунктів затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово - комунального господарства України від 07.07.2008 року № 213.
Об’єми надання послуг визначені на підставі аналізу надання аналогічних послуг попередніх років відповідно до інформації інспекції з благоустрою Бучанської міської ради:
Загальна кількість кілометрів при наданні зазначених послуг з урахуванням терміну надання послуг та графіків прибирання вулиць становить 13130 км.
Обгрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості закупівлі (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-08-006290-a визначено відповідно до Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої розпорядженням Бучанського міського голови від 04.01.2021 № 1. Метод, застосований для розрахунку відповідно до Методики: Розрахунок очікуваної вартості на підставі метода порівняння ринкових цін наданих комерційних пропозицій:
1).Комерційна пропозиція КП «Бучасервіс» Бучанської міської ради, вих від 06.03.2023 №241.
Вартість 1 км прибирання та підмітання вулиць за допомогою спеціальної підмітальної техніки – 304,20 з ПДВ;
2).Комерційна пропозиція КП «Бучазеленбуд» Бучанської міської ради, вих. №42/01-05 від 06.03.2023р.:
Вартість 1 км прибирання та підмітання вулиць за допомогою спеціальної підмітальної техніки – 305,00 з ПДВ;
3. Комерційна пропозиція ТОВ «Старелектро», вих. № б/н:
Вартість 1 км прибирання та підмітання вулиць за допомогою спеціальної підмітальної техніки – 311,80 з ПДВ;
Посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://www.bucha-rada.gov.ua/content/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-ua-2023-03-08-006290