-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Буряк, морква, капуста, цибуля, яблука, банани, лимони, зелень
Завершена
1 391 012.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 955.06 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 955.06 UAH
Номер:
e28f0c09af894ccf96769ec9eca748d2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-28-000100
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.03.2023 00:00
Період моніторингу:
29.03.2023 10:40 - 20.04.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.03.2023 Одеса № 78
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 28.03.2023.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 28.03.2023 № 78
Витяг з переліку
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
6 UA-2023-03-08-005330-a 08.03.2023 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог абзацу 17 пункту 44 та абзацу 8 пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 41 та абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, молоді та спорту Арцизької міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену протоколом уповноваженої особи від 08.03.2023 № 37, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Терзі Олега Петровича (далі – ФОП Терзі О. П.), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.03.2023 № 44, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 16.03.2023 в електронній системі закупівель, договір від 22.03.2023 № 25-П (далі - Договір), повідомлення про внесення змін до Договору, оприлюднене в електронній системі закупівель 23.03.2023, додаткову угоду до Договору від 23.03.2023 № 1, пояснення отримані 14.04.2023 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено наступне.
Відповідно до абзацу 1 пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Так абзацом 5 пункту 28 Особливостей передбачено, що у тендерній документації відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону, визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому - восьмому цього пункту.
Водночас відповідно до абзацу 8 пункту 28 Особливостей у тендерній документації обов’язково зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 44 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.
Також абзацом 15 пункту 44 Особливостей передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту.
Проте на порушення абзацу 8 пункту 28 Особливостей Замовником у частині 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД не вірно визначено підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені підпунктами 3, 6 і 12 пункту 44 Особливостей та спосіб підтвердження відсутності таких підстав для переможця, в частині такої вимоги, як надання підтвердження стосовно службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, що суперечить нормам підпунктів 3, 6 і 12 пункту 44 Особливостей, якими передбачено таке підтвердження стосовно керівника учасника процедури закупівлі.
Відповідно до абзацу 17 пункту 44 Особливостей замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту.
Так у частині 1 розділу IІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовник зазначив, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у ТД, в тому числі завантаження інформації щодо наявності/відсутності підстав, установлених у статті 17 Закону, наданої у вигляді довідки у довільній формі або за формою наведеною згідно додатку 2 до ТД.
Відповідно до додатку 2 до ТД Замовником встановлену вимогу щодо надання учасником інформації про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, у вигляді довідки про відсутність підстав для відмови замовником учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону та пункту 44 Особливостей відповідно до наведеної форми.
Проте у додатку 2 до ТД Замовник вимагає від учасника надання інформації про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону та пункту 44 Особливостей, у вигляді довідки за встановленою формою, чим не дотримано вимоги абзацу 8 пункту 28 та абзацу 17 пункту 44 Особливостей.
Постановою Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2023 року № 157 були внесені зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, в тому числі до пункту 41 Особливостей, що не враховано Замовником у частині 3 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» ТД, а саме зазначено підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника, які не відповідають нормам пункту 41 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне.
Відповідно до вимоги Додатку 3 до ТД Замовником зазначено, що для підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам Замовника учасник повинен у складі своєї пропозиції також надати довідку в довільній формі, що містить опис всіх обов’язкових процедур, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, що розроблені, запроваджені та використовуються учасником, довідку в довільній формі з описом заходів, які здійснює учасник, як оператор ринку харчових продуктів, у разі необхідності вилучення та/або відкликання у встановлених законом випадках харчових продуктів, які перебувають в обігу, якщо встановлено, що ці продукти можуть спричинити шкідливий вплив для здоров’я людини та документи, що встановлюють порядок виконання учасником цих заходів.
Учасником ФОП Терзі О. П. у складі тендерної пропозиції надано довідки б/д б/н, де зазначено, що він не має можливості надати інформацію, яка містить опис всіх обов’язкових процедур, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, що розроблені, запроваджені та використовуються учасником, та опис заходів, які здійснює учасник, як оператор ринку харчових продуктів, у разі необхідності вилучення та/або відкликання у встановлених законом випадках харчових продуктів, які перебувають в обігу, якщо встановлено, що ці продукти можуть спричинити шкідливий вплив для здоров’я людини та документи, що встановлюють порядок виконання учасником цих заходів.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 12.04.2023 щодо ненадання вищезазначених документів, Замовник 14.04.2023 надав пояснення, в якому зазначив, що відповідно до пункту 2 частини 2 статті 20 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97 оператори ринку зобов’язані розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, а також забезпечувати належну підготовку з питань застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, осіб, які є відповідальними за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів, а також зазначив, що учасником процедури закупівлі в складі ТД надано довідку, відповідно до якої ФОП Терзі О. П. повідомляє, що наразі ним ведуться роботи щодо розробки, впровадження та застосування Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), що свідчить про початок виконання вимог, передбачених п. 2 ч. 2 ст. 20 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Проте учасником ФОП Терзі О. П. у складі тендерної пропозиції не надано довідку в довільній формі, що містить опис всіх обов’язкових процедур, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, що розроблені, запроваджені та використовуються учасником, довідку в довільній формі з описом заходів, які здійснює учасник, як оператор ринку харчових продуктів, у разі необхідності вилучення та/або відкликання у встановлених законом випадках харчових продуктів, які перебувають в обігу, якщо встановлено, що ці продукти можуть спричинити шкідливий вплив для здоров’я людини, та документи, що встановлюють порядок виконання учасником цих заходів, чим не дотримано вимоги Додатку 3 до ТД.
Відповідно до вимоги Додатку 3 до ТД Замовником зазначено, що учасник у складі тендерної пропозиції надає оригінал або копію медичної книжки експедитора із чинними датами проходження медогляду (дійсну на момент розкриття тендерних пропозицій).
Так учасником ФОП Терзі О. П. у складі тендерної пропозиції надано копію медичної книжки серія 1ААВ № 825799 Терзі Олега Петровича, де в графі «Протипоказання відсутні для виконання обов’язків» (назва професії) зазначено «поставщик».
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 12.04.2023 щодо відсутності медичної книжки експедитора із чинними датами проходження медогляду (дійсної на момент розкриття тендерних пропозицій), Замовник 14.04.2023 надав пояснення, в якому зазначив, що Терзі Олег Петрович є самозайнятою особою, що здійснює певну низку видів економічної діяльності, вказаних у виписці з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, в особистій медичній книжці Терзі О.П. вказано, що протипоказання для виконання обов’язків постачальника відсутні, виконання обов’язків постачальника для самозайнятої особи передбачає виконання обов’язків і водія і експедитора, а тому вимога щодо надання вказаних документів в даному випадку на експедитора не має сили внаслідок специфіки виконання цих функцій однією особою.
Проте учасником ФОП Терзі О. П. у складі тендерної пропозиції не надано оригінал або копію медичної книжки експедитора із чинними датами проходження медогляду (дійсної на момент розкриття тендерних пропозицій), чим не дотримано вимоги Додатку 3 до ТД.
Крім того, відповідно до частини 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, зокрема довідку, що підтверджує відсутність підстави, визначеної пунктом 5/6 частини першої статті 17 Закону, у вигляді електронного документу із КЕП особи, яка уповноважена на підписання такої довідки або сканкопію паперової довідки про те, що фізична особа переможець закупівлі/ службова (посадова) особа переможця процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів) не знятої чи не погашеної судимості не має. Документ повинен бути не більше місячної давнини від дати подання документа.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 12.04.2023 щодо ненадання переможцем ФОП Терзі О.П. вищезазначеного документу, Замовник 14.04.2023 надав пояснення, в якому зазначив, що пунктами 5/6 частини першої статті 17 Закону не передбачено строк дії документів, тому було прийнято рішення прийняти пропозицію учасника закупівлі.
Проте переможцем ФОП Терзі О.П. надано витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» № ВР-000549743, виданий Департаментом інформатизації Міністерства внутрішніх справ України, про непритягнення до кримінальної відповідальності, відсутності судимості, який містить інформацію станом на 05.01.2023, що більше місячної давнини від дати подання документа (дата подання документу 20.03.2023), чим не дотримано вимоги частини 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД.
Однак, на порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 41 та абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП Терзі О.П як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, а також у зв’язку з тим, що він як переможець не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 цих Особливостей.
Період усунення порушень:
18.04.2023 14:40 - 03.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
18.04.2023 14:40
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку Державної аудиторської служби України Південного офісу Держаудитслужби від 18.04.2023 р., у зв'язку з виявленням порушень у сфері публічних закупівель, були здійснені заходи щодо усунення порушень шляхом припинення зобов'язань за Договором № 25-П від «22» березня 2023 року. Договір розірвано шляхом укладання Додаткової угоди про розірвання.
Дата публікації звіту:
25.04.2023 16:11
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
.
Дата публікації:
27.04.2023 09:00
Запити/Пояснення
Номер:
c49e58e12c8a4c39b9e5b5377456b4bf
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
12.04.2023 13:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.04.2023 00:00
Опис:
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі фізичної особи-підприємця Терзі Олега Петровича (далі – ФОП Терзі Олег Петрович) вимогам Додатку 3 до ТД, тоді як учасником ФОП Терзі Олег Петрович у складі тендерної пропозиції не надано медичну книжку із чинними датами проходження медогляду (дійсні на момент розкриття тендерних пропозицій) експедиторів, довідку в довільній формі, що містить опис всіх обов’язкових процедур, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, що розроблені, запроваджені та використовуються учасником, довідку в довільній формі з описом заходів, які здійснює учасник, як оператор ринку харчових продуктів, у разі необхідності вилучення та/або відкликання у встановлених законом випадках харчових продуктів, які перебувають в обігу, якщо встановлено, що ці продукти можуть спричинити шкідливий вплив для здоров’я людини та документи, що встановлюють порядок виконання учасником цих заходів?
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Терзі Олег Петрович вимогам Додатку 2 до ТД, тоді як учасником ФОП Терзі Олег Петрович у складі тендерної пропозиції надано договір від 01.01.2023 № 2 (далі – Договір), про який йдеться в довідці про виконання аналогічних договорів б/д б/н, не у повному обсязі, а саме відсутні Додатки до Договору, які відповідно до пунктів 1.2
розділу 1, 3.1. розділу 3 та 8.5 розділу 8 цього Договору є його невід’ємними частинами?
3. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про невідхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ФОП Терзі Олег Петрович та укладення договору про закупівлю, тоді як ним, як переможцем процедури закупівлі, надано витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» станом на 05.01.2023, що більше місячної давнини від дати подання документа (дата подання документа – 20.03.2023)?
При цьому відповідно до частини 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовником зазначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону в тому числі довідку у вигляді електронного документу із кваліфікованим електронним підписом особи, яка уповноважена на підписання такої довідки або сканкопії паперової довідки про те, що фізична особа переможець закупівлі/ службова (посадова) особа переможця процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів) не знятої чи не погашеної судимості не має. Документ повинен бути не більше місячної давнини від дати подання документа. (пункт 5/6 частини 1 статті 17 Закону).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
7406e79e4bb94e38b9d69f76aa21c048
Назва:
Пояснення щодо моніторингу закупівлі: Буряк, морква, капуста, цибуля, яблука, банани, лимони, зелень (код ДК 021:2015:03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи) (ID: UA-2023-03-08-005330-a)
Дата опублікування:
14.04.2023 12:55
Опис:
По питанню 1
Відповідно до додатку 3 до Тендерної документації водії та експедитори повинні мати медичні книжки із чинними датами проходження медогляду та медичні довідки (дійсні на момент розкриття тендерних пропозицій) щодо придатності до керування автотранспортним засобом. На виконання даної вимоги учасником в складі тендерної пропозиції були надані копії особистої медичної книжки та медичної карти огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я. Дата проходження медичного огляду зазначена 05.01.2023 р., дата наступного медичного огляду 04.01.2024 р. Таким чином, дата проходження медичного огляду чинна на момент відкриття тендерної пропозиції. Терзі О.П. є самозайнятою особою без найманих працівників що здійснює певну низку видів економічної діяльності (вантажний автомобільний транспорт, оптова торгівля іншими продуктами харчування, в тому числі рибою, ракоподібними та молюсками і т. д.), вказаних у виписці з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. В особистій медичній книжці Терзі О.П. вказано, що протипоказання для виконання обов’язків постачальника відсутні. Виконання обов’язків постачальника для самозайнятої особи передбачає виконання обов’язків і водія і експедитора, а тому вимога щодо надання вказаних документів в даному випадку на водія та експедитора не має сили внаслідок специфіки виконання цих функцій однією особою. Медичний заклад самостійно виносить рішення щодо порядку проходження медичного огляду для проведення окремих категорій осіб, що підлягають медичному огляду, відповідно до діючих нормативних актів. Документи щодо проходження медичного огляду Терзі О.П., чинні на момент відкриття тендерної пропозиції, надані. Також учасник процедури закупівлі повинен був надати довідку в довільній формі, що містить опис всіх обов’язкових процедур, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, що розроблені, запроваджені та використовуються учасником; довідку в довільній формі з описом заходів, які здійснює учасник, як оператор ринку харчових продуктів, у разі необхідності вилучення та/або відкликання у встановлених законом випадках харчових продуктів, які перебувають в обігу, якщо встановлено, що ці продукти можуть спричинити шкідливий вплив для здоров’я людини та документи, що встановлюють порядок виконання учасником. Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 20 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97 від 23.12.1997 р. оператори ринку зобов’язані розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, а також забезпечувати належну підготовку з питань застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, осіб, які є відповідальними за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів. Учасником процедури закупівлі в складі Тендерної документації надано довідку, відповідно до якої Фізична особа-підприємець Терзі Олег Петрович повідомляє, що наразі ним ведуться роботи щодо розробки, впровадження та застосування Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), що свідчить про початок виконання вимог, передбачених п. 2 ч. 2 ст. 20 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Зазначеною довідкою сформульовано інформацію щодо всіх обов’язкових процедур, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, що повинні бути розроблені, запроваджені та використовуватись учасником та описом заходів, які він повинен був здійснити, як оператор ринку харчових продуктів, у разі необхідності вилучення та/або відкликання у встановлених законом випадках харчових продуктів, які перебувають в обігу, якщо встановлено, що ці продукти можуть спричинити шкідливий вплив для здоров’я людини, яка полягає в тому, що ці заходи не здійснені, так як роботи щодо розробки, впровадження та застосування Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) в стадії розробки.
По питанню 2
Відповідно до п. 2 додатку 2 до Тендерної документації учасник в складі тендерної документації повинен надати довідку в наведеній нижче або довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору): № Повне найменування замовника та ЄДРПОУ Місцезнаходження замовника Номер договору Термін договору Статус договору ПІБ та контакти особи, що є відповідальною за виконання договору зі сторони замовника 1 2 3 На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), - копії документів на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Інформація може надаватися про частково виконаний договір, дія, якого не закінчена. На виконання вказаної вимоги, учасником була надана копія договору. Учасник надав копію аналогічного за предметом закупівлі договору, а саме договір № 2 від 01.01.2023 р., укладеного між та Фізичною особою-підприємцем Мелентьєвою Г.А. та Фізичною особою-підприємцем Терзі О.П., без додатків, а саме Специфікації. При укладанні договорів між Фізичними особами-підприємцями не передбачено укладання Специфікації, тому Відділом освіти, молоді та спорту було прийнято рішення прийняти пропозицію учасника закупівлі.
По питанню 3
Відповідно до частини 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД переможець процедури закупівлі у строк , що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, переможцем процедури закупівлі надано витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» від 05.01.2023. Враховуючи пункти 5/6 частини першої статті 17 Закону не вказано строк дії вищевказаних документів, Відділом освіти, молоді та спорту на платформі «Електронні інформаційні послуги» перевірено Витяг за №ВР-000549743, який видавався фізичній особі-підприємцю Терзі О.П. з датою народження 27.10.1974 станом на 05.01.2023. Підстава перевірки - Оформлення участі в процедурі публічної закупівлі/спрощеної публічної закупівлі. Було прийнято рішення прийняти пропозицію учасника закупівлі.