• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»

Завершена

1 279 210.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 396.05 UAH
Номер: bf2c141508f940bb9801a30e7be1c9d1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-04-04-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.04.2023 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 04.04.2023 15:07 - 26.04.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 04.04.2023 № 34-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 04.04.2023 № 34-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6. UA-2023-03-08-002351-a, 08.03.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 95) 515-79-91, mmorskaa3@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу 3 пункту 14 Порядку № 1082; За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Постанови № 1178. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Постанові № 1178; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання замовником відповіді на запит органу державного фінансового контролю; забезпечення виконання вимог Постанови № 710 − порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору від 24.03.2022 № 141 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 квітня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання замовником відповіді на запит органу державного фінансового контролю; забезпечення виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова № 710). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти та молоді Котелевської селищної ради (далі − замовник) на 2023 рік; тендерну документацію замовника, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 08.03.2023 № 48; тендерну пропозицію учасника-переможця дочірнє підприємство «Торговий дім «МАЯК» ТОВ «Агрофірма «МАЯК»; протокол уповноваженої особи від 17.03.2023 № 54; повідомлення про намір укласти договір від 17.03.2022; договір від 24.03.2022 № 141 на суму 1 279 210,00 грн. (з ПДВ). Моніторингом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення чинного законодавства. Так, замовник в порушення абзацу 3 пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (далі – Порядок № 1082), в оголошенні про проведення відкритих торгів, а саме в окремому електронному полі «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» не вказав код товару, визначений згідно з Національним класифікатором України Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження національного класифікатора України ДК 021:2015 та скасування національного класифікатора України ДК 021:2007» від 23.12.2015 № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Разом з тим, пунктом 14 Порядку № 1082 передбачено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів в оголошення в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим - четвертим пункту 13 Порядку № 1082, та інформація щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Отже, на виконання пункту 14 Порядку № 1082 в електронній системі закупівель зазначається кожна номенклатурна позиція предмета закупівлі, а саме перелік конкретних найменувань товарів, який замовник закуповує в межах предмета закупівлі. Так, згідно з відомостями веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2023-03-08-002351-a в графі «Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі» в окремих рядках зазначено такі номенклатурні позиції, зокрема: «Хліб висівковий з насінням гарбуза, соняшника, льону 330 г», «Булка з фруктовою начинкою», «Булочка з родзинками», «Цукрова паличка», «Бублик», «Кекс». Навпроти кожного відповідного рядка в графі таблиці «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» зазначено «ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби». В той же час, відповідно до Єдиного закупівельного словника, код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі «Хліб висівковий з насінням гарбуза, соняшника, льону» становить код «ДК 021: 2015: 15811100-7 – Хліб», номенклатурним позиціям предмета закупівлі «Булка з фруктовою начинкою», «Булочка з родзинками» становить код «ДК 021:2015: 15811200-8 – Булки», номенклатурним позиціям предмета закупівлі «Цукрова паличка», «Бублик», «Кекс» становить код «ДК 021:2015: 15812100-4 – Хлібобулочні вироби». Таким чином, замовником не дотримано вимог абзацу 3 пункту 14 Порядку № 1082 в частині не зазначення коду згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення чинного законодавства. Замовник в порушення пункту 40 Постанови № 1178 не надав вимогу про усунення невідповідностей учаснику дочірнє підприємство «Торговий дім «МАЯК» ТОВ «Агрофірма «МАЯК». Так, в тендерній документації (Додаток 1 до тендерної документації) замовник зазначив: «1.2. Учасник в складі пропозиції надає довідку в довільній формі про наявність потужностей для зберігання товарів із зазначенням адреси, площі потужності та підстави використання потужності (власне, орендоване (вказати термін дії договору), інше)». Натомість, в тендерній пропозиції учасника дочірнє підприємство «Торговий дім «МАЯК» ТОВ «Агрофірма «МАЯК» дана довідка не завантажена. Разом з цим, в тендерній документації (Додаток 1 до тендерної документації) замовник зазначив: «Учасник повинен мати працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження надає довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема: водія, комірника, вантажника. В довідці зазначити П.І.П. працівників, посаду, стаж роботи на підприємстві учасника». Натомість, в тендерній пропозиції учасника надана довідка, яка містить інформацію про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: керуючої магазином «Рідне село» та оператора з уведення даних магазину «Рідне село». Дана довідка не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Отже, з урахуванням норм пункту 40 Постанови № 1178 замовник мав надати вимогу про усунення невідповідностей учаснику дочірнє підприємство «Торговий дім «МАЯК» ТОВ «Агрофірма «МАЯК», що не забезпечено замовником. Моніторингом даного питання також встановлено, що замовник в порушення абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Постанови № 1178 не відхилив тендерну пропозицію переможця дочірнє підприємство «Торговий дім «МАЯК» ТОВ «Агрофірма «МАЯК». Так, в тендерній документації (Додаток 1 тендерної документації) замовник зазначив: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону». Натомість, переможцем дочірнє підприємство «Торговий дім «МАЯК» ТОВ «Агрофірма «МАЯК» відповідні документи в зазначений замовником спосіб не надано. Таким чином, відповідно до абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Постанови № 1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону № 922, з урахуванням пункту 44 цих особливостей, що не забезпечено замовником. Натомість замовник уклав з дочірнє підприємство «Торговий дім «МАЯК» ТОВ «Агрофірма «МАЯК» договір від 24.03.2022 № 141 на суму 1279210,00 грн. (з ПДВ).
Період усунення порушень: 21.04.2023 15:59 - 06.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 21.04.2023 15:59

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Договір розірвано по вимозі ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Дата публікації звіту: 28.04.2023 11:45

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • documentsForm: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • other: Так
Опис: На виконання висновку відносно процедури закупівлі, Замовником надано відповідну інформацію в електронній системі закупівель.
Дата публікації: 03.05.2023 16:01

Запити/Пояснення