• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт нежитлового приміщення за адресою: Дніпропетровська область, Дніпровський район, смт Слобожанське, вул. Теплична, 39, приміщення 61; 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника.

Завершена

7 777 640.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 38 888.20 UAH
Номер: fe5c074658984f6aa79b25d1d5204dc2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-16-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.05.2023 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 16.05.2023 14:28 - 07.06.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 16.05.2023 № 21-З Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 21.04.2023 № 003100-18/4590-2023 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 16 травня 2023 року № 21-З № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 2. UA-2023-03-08-002053-a від 08.03.2023 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 693-73-06, bogdananikiforuk@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 із змінами, встановлені порушення пунктів 41, 44 Особливостей № 1178. За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), виконання Постанови № 710, повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому встановлених порушень вимог пунктів 41, 44 Особливостей №1178 із змінами в частині складання тендерної документації, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 31 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами) (далі – Постанова № 710), відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178), із змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2023 № 157 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. № 1178», розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Гуманітарного відділу Слобожанської селищної ради (далі – Замовник) на 2023 рік (ID:UA-P-2023-03-03-002998-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника 08.03.2023 № 2 (далі – тендерна документація); запитання до процедури закупівлі від 10.03.2023 та відповідь Замовника від 10.03.2023; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 16.03.2023; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Сівердорбуд» (далі - ТОВ «Сівердорбуд»); повідомлення про намір укласти договір від 21.03.2023; договір від 28.03.2023 № 4; пояснення Замовника з документами, надані 22.05.2023 та 26.05.2023 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 із змінами, встановлено наступне. У пункті 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник зазначив підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах відповідно до статті 17 Закону, в той час як такі підстави визначені у пункті 44 Особливостей № 1178 із змінами, внесеними Постановою № 157. Зокрема, підпункти 3, 6, 11, 12 пункту 44 Особливостей № 1178 викладені в новій редакції, а підстави для відмови учаснику в участі у відкритих торгах, зазначені у пункті 13 частини першої статті 17 Закону, у новій редакції пункту 44 Особливостей № 1178 взагалі відсутні. У пункті четвертому розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник зазначив підстави відхилення тендерної пропозиції учасника (переможця) торгів без врахування змін, внесених до пункту 41 Особливостей № 1178 підпунктом 19 пункту 2 змін, внесених Постановою № 157, а саме: викладені у новій редакції абзаци третій та сьомий підпункту 1 пункту 41 Особливостей № 1178. Також, Замовником не враховані зміни, внесені до абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей № 1178, а абзац третій підпункту 2 Особливостей № 1178 виключений з підстав відхилення тендерної пропозиції учасника. На запит про надання пояснень з приводу встановлених порушень під час складання тендерної документації Замовник через електронну систему закупівель 15.05.2023 пояснив, що зміст Тендерної документації в частині вимог статті 17 або вимог пункту 44 дає можливість встановити підтвердження відповідності учасника встановленим вимогам та не впливає на результати проведеної процедури закупівлі. Проте, окремі зміни, внесені до Особливостей № 1178, є суттєвими при визначені підстав для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та відхиленні тендерної пропозиції учасника у зв’язку з її невідповідністю умовам тендерної документації.
Період усунення порушень: 31.05.2023 10:28 - 15.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 31.05.2023 10:28

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про усунення порушень
Дата публікації звіту: 02.06.2023 15:41

Запити/Пояснення