-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт нежитлового приміщення за адресою: Дніпропетровська область, Дніпровський район, смт Слобожанське, вул. Теплична, 39, приміщення 61; 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника.
Завершена
7 777 640.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 38 888.20 UAH
мін. крок: 0.5% або 38 888.20 UAH
Номер:
fe5c074658984f6aa79b25d1d5204dc2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-16-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.05.2023 00:00
Період моніторингу:
16.05.2023 14:28 - 07.06.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
16.05.2023 № 21-З
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 21.04.2023 № 003100-18/4590-2023 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 16 травня 2023 року № 21-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2023-03-08-002053-a від 08.03.2023 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 із змінами, встановлені порушення пунктів 41, 44 Особливостей № 1178.
За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), виконання Постанови № 710, повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому встановлених порушень вимог пунктів 41, 44 Особливостей №1178 із змінами в частині складання тендерної документації, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами) (далі – Постанова № 710), відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178), із змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2023 № 157 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. № 1178», розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Гуманітарного відділу Слобожанської селищної ради (далі – Замовник) на 2023 рік (ID:UA-P-2023-03-03-002998-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника 08.03.2023 № 2 (далі – тендерна документація); запитання до процедури закупівлі від 10.03.2023 та відповідь Замовника від 10.03.2023; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 16.03.2023; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Сівердорбуд» (далі - ТОВ «Сівердорбуд»); повідомлення про намір укласти договір від 21.03.2023; договір від 28.03.2023 № 4; пояснення Замовника з документами, надані 22.05.2023 та 26.05.2023 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 із змінами, встановлено наступне.
У пункті 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник зазначив підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах відповідно до статті 17 Закону, в той час як такі підстави визначені у пункті 44 Особливостей № 1178 із змінами, внесеними Постановою № 157. Зокрема, підпункти 3, 6, 11, 12 пункту 44 Особливостей № 1178 викладені в новій редакції, а підстави для відмови учаснику в участі у відкритих торгах, зазначені у пункті 13 частини першої статті 17 Закону, у новій редакції пункту 44 Особливостей № 1178 взагалі відсутні.
У пункті четвертому розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник зазначив підстави відхилення тендерної пропозиції учасника (переможця) торгів без врахування змін, внесених до пункту 41 Особливостей № 1178 підпунктом 19 пункту 2 змін, внесених Постановою № 157, а саме: викладені у новій редакції абзаци третій та сьомий підпункту 1 пункту 41 Особливостей № 1178.
Також, Замовником не враховані зміни, внесені до абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей № 1178, а абзац третій підпункту 2 Особливостей № 1178 виключений з підстав відхилення тендерної пропозиції учасника.
На запит про надання пояснень з приводу встановлених порушень під час складання тендерної документації Замовник через електронну систему закупівель 15.05.2023 пояснив, що зміст Тендерної документації в частині вимог статті 17 або вимог пункту 44 дає можливість встановити підтвердження відповідності учасника встановленим вимогам та не впливає на результати проведеної процедури закупівлі.
Проте, окремі зміни, внесені до Особливостей № 1178, є суттєвими при визначені підстав для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та відхиленні тендерної пропозиції учасника у зв’язку з її невідповідністю умовам тендерної документації.
Період усунення порушень:
31.05.2023 10:28 - 15.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
31.05.2023 10:28
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про усунення порушень
Дата публікації звіту:
02.06.2023 15:41
Запити/Пояснення
Номер:
11e48b7c647e432abd9b0c695541a033
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
18.05.2023 15:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт нежитлового приміщення за адресою: Дніпропетровська обл., Дніпровський р-н, смт. Слобожанське, вул. Теплична, 39, приміщення 61; 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-08-002053-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи.
2. Надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. З яких причин при складанні тендерної документації Вами не враховано зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», зокрема, внесені підпунктами 19 та 20 пункту 2 змін, затверджених Постановою КМУ від 17.02.2023 № 157, які набрали чинності з 25.02.2023 (включно)?
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
8fd0d80252ba4841922f71dd1bc76f13
Назва:
ВІДПОВІДЬ
Дата опублікування:
22.05.2023 10:02
Опис:
На запит від 18.05.2023. повідомляємо наступне:
1. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проєктно - кошторисної документації, яка розроблена проєктною організацією та виконана експертиза кошторисної частини ПКД експертною організацією. Керуючись п. 7 Порядку застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначенні вартості будівництва затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 25.06.2021. № 162 визначено очикувану вартість на підставі зведеного кошторисного розрахунку.
2. Власного веб-сайту гуманітарний відділ Слобожанської селищної ради немає, вся інформація розміщюється на веб-сайті засновника http://slobozhanska-gromada.gov.ua/.
3. Тендерною документацією передбачено укладання договору про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, та Особливостей, крім того всі зміни в законодавстві в подальшому можуть узгоджуватись додатковими угодами.
Номер:
9fba96b62d3848dfbf9e9e3dbd5f61aa
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
26.05.2023 14:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.06.2023 00:00
Опис:
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт нежитлового приміщення за адресою: Дніпропетровська обл., Дніпровський р-н, смт. Слобожанське, вул. Теплична, 39, приміщення 61; 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-08-002053-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Відповідно до пункту 3 Додатку 1 тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати: довідку за наданою формою, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох договорів). Аналогічним вважається договір з будівництва, реконструкції та капітального ремонту будівлі або приміщення.
Яким чином учасник ТОВ «Сівердорбуд» підтвердив відповідність даному кваліфікаційному критерію, якщо ним у складі пропозиції надано договори підряду від 14.12.2021 № 12/2021/14 за предметом «Капітальний ремонт системи холодного водопостачання та каналізації житлового будинку по вул. Богоявленська, 18 в м. Рівне» та від 18.12.2021 № 12/2021/18 за предметом «Капітальний ремонт опалення житлового будинку по вул. Богоявленська, 18 в м. Рівне», які не є аналогічними в розумінні тендерної документації?
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
14f3d776c82e494d87cf2632deffdd1a
Назва:
ВІДПОВІДЬ
Дата опублікування:
30.05.2023 13:42
Опис:
На запит від 26.05.2023. повідомляємо наступне:
капітальний ремонт будівлі - це комплекс ремонтно-будівельних робіт, який передбачає заміну, відновлювання та модернізацію конструкцій і обладнання будівель у зв'язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення експлуатаційних показників, а також покращення планування будівлі і благоустрою
території без зміни будівельних габаритів об'єкту (Лист Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 15.07.2009. № 9/9-1056) також в поширеному визначенні капітальний ремонт – це комплекс ремонтно – будівельних робіт, пов’язаних з відновленням або поліпшенням експлуатаційних показників, із заміною або відновленням несучих або огороджувальних конструкцій, інженерного обладнання та обладнання протижежного захисту без зміни будівельних габаритів об’єкта та його техніко – економічних показників. На даний час законодавчо відсутнє поняття «аналогічний договір» і тендерною документацією не встановлено чітких вимог до аналогічних договорів, тому на підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, учасник ТОВ «Сівердорбуд» підтвердив відповідність даному кваліфікаційному критерію, надавши договори, предмети яких відповідають предмету закупівлі встановлені замовником 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника».