• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

ДК 021:2015 09120000-6 Газове паливо (природний газ для потреб котельні Будинку відпочинку «Конча-Заспа»)

Завершена

3 380 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 900.00 UAH
Номер: f0d3255546ab4ab0a5b06dac73e27a8f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-16-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.05.2023 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 16.05.2023 14:28 - 07.06.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 16.05.2023 № 21-З Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 21.04.2023 № 003100-18/4590-2023 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 16 травня 2023 року № 21-З № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 3. UA-2023-03-08-001326-a від 08.03.2023 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 693-73-06, bogdananikiforuk@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання виконання Постанови № 710 встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710. За результатами розгляду питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 із змінами встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей №1178. За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, правомірності внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому встановлених порушень вимог пункту 8 частини другої статті 22 Закону, абзацу першого пункту 28 Особливостей № 1178, пункту 4-1 Постанови № 710 (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 31 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) із змінами, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, правомірності внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Будинку відпочинку «Конча-Заспа» Державного управління справами (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-03-08-000270-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 08.03.2023 № 88 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 16.03.2023; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «УКР ГАЗ РЕСУРС»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.03.2023 № 104; повідомлення про намір укласти договір від 21.03.2023; договір про постачання природного газу від 29.03.2023 № 95 (далі – Договір №95), додаткова угода від 15.05.2023 № 1 до Договору № 95; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 15.05.2023; пояснення Замовника з документами, надані через електронну систему закупівель 24.05.2023 (далі – Пояснення). Відповідно до вимог пункту 4-1 Постанови № 710 головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки зобов’язано забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та оприлюднення такого обґрунтування шляхом розміщення на власному веб сайті (або на офіційному веб сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Відповідно до Державного веб-порталу бюджету для громадян Open Budget (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/03539053/profile) Замовник є розпорядником нижчого рівня коштів державного бюджету. Головним розпорядником коштів державного бюджету є Державне управління справами. На запит про надання пояснень щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Обґрунтування) Замовник зазначив, що таке обґрунтування відповідно до вимог пункту 4-1 Постанови №710 не оприлюднено на сторінці власного вебсайту, оскільки Замовник не має відповідного ресурсу. При цьому, у Поясненні Замовником не зазначено інформації щодо розміщення Обґрунтування на офіційному веб сайті головного розпорядника бюджетних коштів. Проведеним аналізом інформації розміщеної на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів – Державного управління справами, за посиланням http://www.dus.gov.ua/, Обґрунтування предмета закупівлі «ДК 021:2015 09120000-6 Газове паливо (природний газ для потреб котельні Будинку відпочинку «Конча-Заспа»)» відсутнє. Отже, на порушення пункту 4-1 Постанови № 710 Замовником не забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, яка розміщується на сторінці власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 із змінами встановлено, що Замовник у проекті договору не зазначено порядок змін його умов, чим не дотримав вимог пункту 8 частини другої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей №1178. У Поясненні Замовник з цього приводу зазначив, що пунктом 13.3 Проєкту договору визначено, що Сторони погодили такий порядок внесення змін до цього Договору: усі зміни і доповнення до цього Договору оформлюються письмово у формі додаткової угоди про внесення змін до цього Договору та підписуються уповноваженими представниками Сторін, крім випадків, зазначених у пунктах 13.4 та 13.5 цього Договору. Пунктами 4.1 і 4.2 Проєкту договору визначено умови зміни ціни договору, в тому числі з врахуванням змін до тарифів. Проте, за своїм змістом пункт 13.3 Проекту договору передбачає лише форму правочину (додаткова угода), в якій сторони погоджують зміни і доповнення умов договору, крім змін платіжних реквізитів, ЕІС-коду, адреси, номерів телефонів, факсів, змін у статусі платника податків, які повідомляються рекомендованим листом з повідомленням, про що вказано у пунктах 13.4 та 13.5 Проєкту договору. Пункт 4.1 Проєкту договору передбачає ціну природного газу за 1000 куб. м, тариф на послуги транспортування та коефіцієнт, який застосовується при замовленні потужності на добу наперед. Також, у пункті 4.2 Проєкту договору лише йде мова про обов’язковість для Сторін тарифу на послуги транспортування та коефіцієнту, за умови їх зміни, з дати набрання чинності відповідних змін. З огляду на зазначене, Замовник при складанні тендерної документації у проекті договору не зазначив порядок змін його умов відповідно до пункту 8 частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 31.05.2023 10:28 - 15.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 31.05.2023 10:28

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Власний веб-сайт в стадії розроблення.
Дата публікації звіту: 07.06.2023 16:12

Запити/Пояснення