-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Медичні матеріали (Вироби медичного призначення)
Придбання медичних матеріалів (виробів медичного призначення) для забезпечення потреби КНП "Яремчанська ЦМЛ" за рахунок коштів НСЗУ. Згідно постанови КМУ від 30 грудня 2022 р. № 1495 відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону.
Завершена
865 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 325.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 325.00 UAH
Номер:
a44a2fb61d264c8e9f693fa7d444976e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-03-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.04.2023 00:00
Період моніторингу:
03.04.2023 12:21 - 25.04.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.04.2023 №17-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Андрій ТИМОФІЙЧУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 03.04.2023 №17-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2023-03-07-012039-a 07.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178 встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 та пункту 17 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ІВАМЕД", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень, із врахуванням пояснення Замовника, не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановленого порушення вимог абзацу другого пункту 2 та пункту 17 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178 при складанні тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 18 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Постанова №1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Комунального некомерційного підприємства "Яремчанська центральна міська лікарня" Яремчанської міської ради Івано-Франківської області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВАМЕД" (далі – ТОВ "ІВАМЕД"), протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 20.03.2023 №42, договір про закупівлю від 27.03.2023 №60 (далі - Договір), відповіді Замовника на запит про надання пояснень від 12.04.2023 та від 14.04.2023.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення абзацу другого пункту 2 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178 в ТД Замовника не зазначено умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності підставам, встановленим статтею 17 Закону для об’єднання учасників.
Також, на порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178 в ТД Замовника не зазначено такі відомості як посада посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками. Слід зазначити, що згідно пункту 35 частини першої статті 1 Закону уповноважена особа (особи) - службова (посадова) чи інша особа, яка є працівником замовника і визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель згідно з цим Законом на підставі власного розпорядчого рішення замовника або трудового договору (контракту). Крім того, у Національному класифікаторі України «Класифікатор професій ДК 003:2010», затвердженому наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 28.07.2010 №327 із змінами, така посада як «уповноважена особа» відсутня.
Період усунення порушень:
18.04.2023 11:22 - 03.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
18.04.2023 11:22
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
КНП «Яремчанська центральна міська лікарня»
НАКАЗ
19 квітня 2023 р. м. Яремче №
Про вжиття заходів
щодо усунення порушень
В зв’язку з проведеним моніторингом процедури закупівлі по предмету «Медичні матеріали (Вироби медичного призначення) (Код ЄЗС ДК021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали)», зареєстрованим за ідентифікатором: UA-2023-03-07-012039-а , Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області та виявленими порушення законодавства у сфері закупівель:
Н А К А З У Ю:
1. Взяти до уваги наведені зауваження та зобов’язати юрисконсульта – уповноважену з питань публічних закупівель /Нагорняк М.П./ забезпечити дотримання вимог абзацу другого пункту 2 та пункту 17 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови № 1178 при складанні тендерної документації.
2. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
В. о директора
КНП «Яремчанська ЦМЛ» Василь Йосипчук
Дата публікації звіту:
19.04.2023 11:30
Запити/Пояснення
Номер:
061af1aba298400ab08c70cb9a833915
Назва:
Запит замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
10.04.2023 10:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Медичні матеріали (Вироби медичного призначення)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-07-012039-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
ba166d9d0f3a487b976657c6092cd749
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
12.04.2023 11:12
Опис:
ОБГРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Комунальне некомерційне підприємство «Яремчанська центральна міська лікарня» Яремчанської міської ради Івано-Франківської області; 78501, Україна, Івано-Франківська обл., м. Яремче, вул. Довбуша, 5; код за ЄДРПОУ -01993552; Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Медичні матеріали (Вироби медичного призначення) (код ДК 021:2015 - 33140000-3 Медичні матеріали).
3. Ідентифікатор закупівлі : UA-2023-03-07-012039-a
4. Очікувана вартість предмету закупівлі: 865 000, 00 грн. (вісімсот шістдесят п»ять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ.
5. Обгрунтування розміру бюджетного призначення: (закупівля здійснюється на очікувану суму коштів НСЗУ згідно планових показників діяльності підприємства).
6. Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації. Врахована інформація про ціни, що міститься в мережі Інтернет, в тому числі на сайтах, прайс-листах виробників та постачальників медичних матеріалів. Здійснено моніторинг та аналіз ринкових цін, що відображені в електронній системі закупівель «Prozorro». Направлено (електронною поштою) письмові запити цінових пропозицій. ( Відповіді додаються). Очікувана вартість предмета закупівлі - Медичні матеріали (Вироби медичного призначення) (код ДК 021:2015 - 33140000-3 Медичні матеріали) становить 865 000, 00 грн. (вісімсот шістдесят п»ять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ.
7. Обгунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні вимоги, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням реальної потреби замовника, оптимального співвідношення ціни та якості, статистичних показників стаціонарних та амбулаторних відвідувань пацієнтів закладу за минулий рік, для повноцінного забезпечення медичними матеріалами закладу, з метою надання якісної медичної допомоги та належної організації лікувального процесу.
Номер:
244a2ce707444776a34e9c6ac1b8ea54
Назва:
Запит замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
12.04.2023 14:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Медичні матеріали (Вироби медичного призначення)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-07-012039-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином Замовником здійснено оцінку тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІВАМЕД», якщо на вимогу пункту 4 частини 4 «Інша інформація (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців).» Додатку 3 до ТД тендерної документації ним надано Довідку у файлі «Довідки додаток 3.pdf» з текстом інформації, яка не стосується КНП «"Яремчанська центральна міська лікарня" Яремчанської міської ради Івано-Франківської області»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
74dcfa4712d74dd7b089b1b09b491be0
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
14.04.2023 10:58
Опис:
Під час розгляду та оцінки тендерної пропозиції учасника ТОВ "ІВАМЕД" за предметом закупівлі "Медичні матеріали (Вироби медичного призначення)" (Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2023-03-07-012039-a) вимога пункту 4 частини 4 "Інша інформація ( для Учасників -юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)" Додатку 3 до тендерної документації, а саме надана Учасником Довідка про кінцевого бенефіціарного власника у файлі "Довідки додаток 3.pdf" до уваги не бралася, оскільки:
- Учасником, при поданні пропозиції, підвантажено файл "44216940-3441871-4569840-68386734695fb8825e09d5b1d9adb5b9.pdf" з Витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань станом на 24.02.2023 з "ОПЕНДАТАБОТ" (Документ додається), де були відомості про кінцевого бенефіціарного власника;
- Замовник мав змогу самостійно в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань перевірити дану інформацію;
- Текст довідки з файлу "Довідки додаток 3. pdf" розцінювався як формальна помилка, а саме - технічна помилка, описка, оскільки адресатом довідки являвся Замовник