-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник": 33140000-3 Медичні матеріали (Перев'язувальні матеріали: НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 35017 - Марлева пов’язка, рулон; 48125-Рулон марлевий, нестерильний; 58234 - Стрічка ватяна; 44990 - Лейкопластир до поверхневих ран)
Завершена
4 230 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 150.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 21 150.00 UAH
Номер:
41f8592eb7d14ebf8ab6f41715628942
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-07-03-000074
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.07.2023 00:00
Період моніторингу:
03.07.2023 15:41 - 25.07.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.07.2023 №23-з
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України №003100-18/4590-2023 від 21.04.2023, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 03.07.2023.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
03.07.2023 №23-з
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-03-07-009342-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям установлено порушення вимог абзацу першого пункту 28 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерних пропозицій, оприлюднення інформації про закупівлю, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
У зв’язку з виявленими порушеннями Закону при складанні тендерної документації та з огляду на відсутність механізму їх усунення за наявності укладеного договору про закупівлю, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановленого порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 липня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 в редакції від 25.02.2023 (далі – Особливості №1178); розгляду тендерних пропозицій; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КНП ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ЛЬВІВСЬКИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ЛІКУВАЛЬНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР» (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 07.03.2023; тендерну пропозицію ТОВ «ВЕСТА МЕДІКЕЛ»; повідомлення про намір укласти договір від 20.03.2023; договір про закупівлю від 27.03.2023 № 56-М.
За результатами проведеного моніторингу установлено, що з недотриманням вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону пунктом 3.6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник визначив, що строк дії тендерних пропозицій становить 90 днів із дати подання тендерних пропозицій, чим порушено вимоги абзацу першого пункту 28 Особливостей №1178.
Період усунення порушень:
10.07.2023 14:33 - 25.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
10.07.2023 14:33
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
В зв’язку з виявленими порушеннями, а саме, недотримання вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) та пункту 3.6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» при складанні тендерної документації, за результатами проведеного моніторингу закупівлі за кодом: ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник": 33140000-3 Медичні матеріали (Перев'язувальні матеріали: НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 35017 - Марлева пов’язка, рулон; 48125-Рулон марлевий, нестерильний; 58234 - Стрічка ватяна; 44990 - Лейкопластир до поверхневих ран), та з огляду на відсутність механізму їх усунення за наявності укладеного договору про закупівлю, Замовником здійснено заходи направлені на недопущення у подальшому встановленого порушення та оприлюднено через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Документи щодо вжиття завходів для усунення порушення подано окремими файлами.
Дата публікації звіту:
14.07.2023 13:58