-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Генератори
Торги відмінено
80 200 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 802 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 802 000.00 UAH
Номер:
fee7de89447549cd904ea3428e12b392
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-21-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.04.2023 00:00
Період моніторингу:
21.04.2023 11:33 - 13.05.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.04.2023 № 109
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2023-03-07-008066-a 07.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, стану виконання рішення колегії АМКУ,– порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), стану виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ), як органу оскарження.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план комунального підприємства «Дніпроводоканал» Дніпровської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 07 березня 2023 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 11.04.2023 № 4588-р/пк-пз та від 02.05.2023 № № 5801 -р/пк-пз, протокольне рішення уповноваженої особи щодо відміни відкритих торгів від 08.05.2023, пояснення (інформація та документи) Замовника, надані 11.05.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
16.05.2023 16:35 - 20.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
16.05.2023 16:35
Запити/Пояснення
Номер:
c0d3f25d89f4496d85aad0f219cef71f
Назва:
Про зупинення рішення про початок моніторингу процедур закупівель
Дата опублікування:
26.04.2023 15:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.05.2023 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.04.2023 № 115
Київ
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарг за номерами в електронній системі закупівель: UA-2023-03-10-010990-a.c3 та UA-2023-03-07-008066-a.b2,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу процедур закупівель за унікальними номерами оголошення про проведення процедур закупівель ID: UA-2023-03-10-010990-a та UA-2023-03-07-008066-a, прийняте наказом Держаудитслужби від 21 квітня 2023 року № 109 «Про початок моніторингу процедур закупівель», вважати його таким, що зупинено з 26 квітня 2023 року до моменту опублікування рішень органу оскарження.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Номер:
cac07f5610b546039f0ffd16546292e8
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
08.05.2023 09:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі генераторів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-07-008066-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
21c6c91bcb31485ebf6c00ff4f98daef
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
11.05.2023 14:50
Опис:
Очікувану вартість визначено, як середньоарифметичне за такою формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де
Ц - очікувана вартість
Ц1 - ціни, отримані за результатами запитів
К – кількість запитів
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладено в додатку 3 тендерної документації
Обґрунтування розміру витрат здійснено на підставі запланованих надходжень коштів від господарської діяльності підприємства