• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 – 15830000-5 Цукор і супутня продукція

Категорія Замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі") та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з ознак передбачених в п.3 ч.1 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі". Місцезнаходження Замовника: вул. Оріхівське шосе, буд. 10-А, Комунарський район, м. Запоріжжя, Запорізька область, Україна, 69033; Ідентифікаційний код Замовника 05498909; мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова

Торги відмінено

105 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 550.68 UAH
Номер: f514c542dbad48fd83614205f89a5ee0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-03-27-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.03.2023 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 27.03.2023 16:33 - 18.04.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: Н А К А З 27.03.2023 № 26-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2023-03-07-006879-a, яка проводиться Комунальним некомерційним підприємством "Обласний клінічний заклад з надання психіатричної допомоги" Запорізької обласної ради. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 95) 234-11-70, golubvaleriy82@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму усунення таких порушень, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень , а саме відмінити торги керуючись статтею 32 Закону та пунктом 47 Особливостей (неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: « 29 » березня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності обрання процедури закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення торгів, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі – ТД) затверджену уповноваженою особою (протокол № 67/1 від 07.03.2023). Моніторингом встановлено, що відповідно до Додатку №4 до ТД «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» замовником передбачено умову відповідності предмета закупівлі цукору піску нормам ДСТУ 4623-2006. Частиною 3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Поряд з цим, відповідно наказу Держспоживстандарту України від 19.10.2009 №384 змінено позначення «ДСТУ 4623:2006» на «ДСТУ 4623:2006/31361-2008» з 01.01.2010. Враховуючи зазначене вище, дії Замовника в частині встановлення у ТД наведених вище вимог стосовно відповідності предмета закупівлі цукору піску нормам ДСТУ 4623-2006, порушують частину третю статті 22 Закону. Крім того, аналізом тендерних пропозицій учасників встановлено наявність документів щодо умови відповідності предмета закупівлі цукору піску нормам державних стандартів України: - ФОП "Усатенко Інна Федорівна" міститься декларація виробника ДСТУ 4623/ГОСТ 31361; - ТОВ "ПРОДХАУС" міститься декларація виробника ДСТУ 4623:2006 (ГОСТ 31361-2008, IDT); - Фізична особа-підприємець Щербина Лілія Віталіївна міститься сертифікат відповідності ДСТУ 4623:2006 /ГОСТ 31361-2008; - ФОП "ВАХОВСЬКИЙ ІВАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ" міститься декларація виробника ДСТУ 4623:2006 /ГОСТ 31361-2008. Таким чином, жодна тендерна пропозиція учасників не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Період усунення порушень: 30.03.2023 09:53 - 14.04.2023 00:00
Дата публікації висновку: 30.03.2023 09:53