-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Витратні та комплектуючі матеріали для гемодіалізу
Завершена
7 700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 38 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 38 500.00 UAH
Номер:
2bbdd0df865c45e7800b5e6b0c1403d2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-26-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.06.2023 00:00
Період моніторингу:
26.06.2023 16:27 - 18.07.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.06.2023 № 32-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 26.06.2023 № 32-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
01. UA-2023-03-07-006202-a 07.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу встановлено, що Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано Наказу №680 щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує врахувати виявлені порушення та дотримуватися вимог пункту 28 та абзацу третього пункту 44 Особливостей під час під час розроблення тендерної документації та Наказу №680 під час завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 червня 2023 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Комунального некомерційного підприємства Конотопської міської ради "Конотопська центральна районна лікарня ім. Академіка Михайла Давидова" (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 07.03.2023 №87 (із змінами), вимогу про усунення порушення UA-2023-03-07-006202-a.c1, рішення замовника від 09.03.2023, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АСТОР МЕДІКАЛ», вимогу про усунення невідповідностей, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про продовження розгляду тендерної пропозиції від 22.03.2023 №136, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 27.03.2023 № 143, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 27.03.2023, договір від 04.04.2023 № Т-27/2023/161ВтО, пояснення від 29.06.2023, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до абзацу 3 пункту 44 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в порушення пункту 28 та абзацу третього пункту 44 Особливостей у пункті 8 Додатку 4 до тендерної документації Замовником встановлено вимоги для переможця процедури закупівлі щодо надання документального підтвердження інформації, що підтверджує відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених пунктом 8 частини першої статті 17 Закону, а саме: інформаційний лист наданий міжрегіональним управліннями Міністерства юстиції України або Міністерством юстиції України про те, що переможець процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура.
Крім того, моніторингом встановлено невідповідність інформації щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій, зазначених в пункті 1 розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації (16 березня 2023 року до 10:00 год) та в оголошені (17 березня 2023 року до 10:00).
Також встановлено, що підстави для відхилення тендерної пропозиції, зазначені Замовником у пункті 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації не відповідають вимогам пункту 41 Особливостей, а саме: не враховані зміни, внесені до пункту 41 Особливостей Постановою Кабінету Міністрів України від 17.02.2023 № 157 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178» в частині підстав для відхилення тендерної пропозиції з посиланням на відповідні пункти Особливостей.
Моніторингом встановлено, що Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано вимоги наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» від 13.04.2016 № 680 (далі – Наказ №680) щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків (Додаток 1 - 5) до тендерної документації окремими файлами.
Період усунення порушень:
30.06.2023 13:09 - 15.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
30.06.2023 13:09
Запити/Пояснення
Номер:
bfd1ddf4076342cfb57f66bf66ef0a32
Назва:
Про надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:
27.06.2023 09:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-07-006202-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пункту 1 розділу Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації кінцевий строк подання тендерних пропозицій — 16 березня 2023 року до 10:00 год тоді як в оголошені встановлено кінцевий строк подання тендерних пропозицій — 17 березня 2023 року до 10:00.
Виходячи з вищевикладеного, надайте інформацію (пояснення) чому кінцевий строк подання тендерних пропозицій в оголошені не відповідає терміну визначеному в оголошенні?
Номер:
7610419be6704b148853cbc1dad3f0e1
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
29.06.2023 11:22
Опис:
1. Закупівля здійснюється у відповідності до потреби структурного підрозділу лікарні.
Технічні та якісні характеристика предмета закупівлі підготовлюються структурним підрозділом лікарні. Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі аналізується інформації про ціни аналогічних товарів, товарів у відкритих інформаційних джерелах, сайтом Прозорро, сайтами виробників.
2. Відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом № 1082 від 11.06.2020 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, як Уповноваженим органом, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/ учасником/постачальником/органом оскарження/органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника /постачальника/органу оскарження/органів державного фінансового контролю.
У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.
Так, дійсно Замовником в тендерній документації було помилково зазначено іншу дату розкриття тендерних пропозицій, але в силу наведеної вище норми законодавства автентичною, тобто такою, що є вірною, є дата, що зазначена в оголошенні про проведення закупівлі.