• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Овочі, фрукти та горіхи (овочі та фрукти в асортименті)

Завершена

545 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 728.00 UAH
Номер: cc8d459abe6c4ba2a9e5513d19e75ef6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-04-19-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.04.2023 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 19.04.2023 14:27 - 11.05.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 18.04.2023 № 17-з Луцьк Про початок моніторингу процедури закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 18.04.2023 № 17-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-03-07-005959-a від 07.03.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 66) 987-41-20, viktoryja83@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, абзацу п’ятого підпункту 2 та абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 квітня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального закладу Головненської спеціальної школи «Центр освіти» Волинської обласної ради (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 07.03.2023 № 59 (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію фізичної особи підприємця «Печук Василь Іванович» (далі – ФОП «Печук Василь Іванович»); повідомлення про намір укласти договір від 16.03.2023; договір про закупівлю від 24.03.2023 № 35 на суму 545 000,00 грн; відповідь Замовника від 25.04.2023 на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднені в електронній системі закупівель. Згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей. Пунктом 2 частини другої статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація повинна містити відомості про спосіб підтвердження відсутності підстав визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частини другої статті 17 Закону. Крім того, відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Проведеним аналізом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей установлено, що Замовником не зазначено спосіб підтвердження відсутності підстав визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 44 Особливостей, чим не дотримано вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Проведеним аналізом розгляду Замовником тендерної пропозиції ФОП «Печук Василь Іванович» встановлено наступне. Відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції: «У складі тендерної пропозиції Учасник надає завірену копію(ії) Акту(ів) складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин. Вищезазначений Акт(и) повинен(і) охоплювати об’єкти матеріально-технічної бази, які Учасник планує залучати для виконання договору. У складі тендерної пропозиції Учасник надає завірену копію(ії) Акту(ів) санітарно-епідеміологічного обстеження об’єктів матеріально-технічної бази, які Учасник планує залучати для виконання договору, щодо їх відповідності санітарним вимогам, який(і) виданий(і) відповідним державним органом.». Однак, моніторингом установлено, що в оприлюдненій тендерній пропозиції учасника ФОП «Печук Василь Іванович» відсутні завірені копії Акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин та Акту санітарно-епідеміологічного обстеження об’єктів матеріально-технічної бази (які учасник планував залучати для виконання договору), щодо їх відповідності санітарним вимогам, які видані відповідним державним органом, чим не дотримано вимог підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації та не підтверджено відповідності кваліфікаційним критеріям встановлених Замовником відповідно до статті 16 Закону. Крім того, Замовником у підпункті 1.2 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу: «Учасник надає документ(и), у формі посвідчення(нь) та/або сертифакату(ів), стосовно того, що на підприємстві є працівник(и), що пройшов(и) навчання за нижченаведеними програмами: - скановані з оригіналу посвідчення та/або сертифакат(и), про проходження навчання по програмі: «Основні вимоги ISO 22000 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга»; - скановані з оригіналу посвідчення та/або сертифакат(и), про проходження навчання по програмі: «Внутрішній аудит у відповідності з вимогами стандарту ISO 22000 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга»..», чим не дотримано вимог підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації та не підтверджено відповідності кваліфікаційним критеріям встановлених Замовником відповідно до статті 16 Закону. Проте, в складі тендерної пропозиції учасника ФОП «Печук Василь Іванович» відсутні документи, що підтверджують наявність працівника, який пройшов навчання за програмами «Основні вимоги ISO 22000 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга» та «Внутрішній аудит у відповідності з вимогами стандарту ISO 22000 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга»..», чим не дотримано вимог підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації та не підтверджено відповідності кваліфікаційним критеріям встановлених Замовником відповідно до статті 16 Закону. Також, відповідно до пункту 2.10 Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати: «Документи, які підтверджують відповідність господарської діяльності Учасника вимогам Закону України № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 р. № 590 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)»: а) Сканований з оригіналу сертифікат (сертифікати) на відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018 IDT) та/або ISO 22000:2018 «Система управління безпечністю харчових продуктів» стосовно виробництва харчових продуктів (якщо Учасник є виробником), надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування та напоями, у т.ч. транспортування, складування, зберігання та відвантаження, виданий (видані) акредитованою Національним агентством з акредитації України установою, який(і) підтверджує(ють), що Учасник розробив, впровадив та застосовує постійно діючи процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) згідно із вимогами діючого законодавства. б) Сканований(і) з оригіналу Акт(и), складений(і) за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, виданий компетентним органом.». Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ФОП «Печук Василь Іванович» відсутні документи, які підтверджують відповідність господарської діяльності Учасника вимогам Закону України № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 р. № 590 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)», чим недотримано вимог пункту 2.10 Додатку 2 до тендерної документації. Також, в складі тендерної пропозиції учасника ФОП «Печук Василь Іванович» відсутні копії сертифікатів: на системи управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015,IDT; ISO 9001:2015,IDT) або стандарту ISO 9001 попередніх версій; на відповідність вимогам стандарту ISO 45001:2018 Occupational health and safety management systems – Requirements with guidance for use; на систему екологічного управління у відповідності до вимог стандарту ДСТУ ISO 14001:2015 «Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування.», які видані акредитованою Національним агентством з акредитації України установою, чим недотримано вимог пунктів 2.11, 2.12 та 2.13 Додатку 2 до тендерної документації. Отож, в порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 41 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника закупівлі ФОП «Печук Василь Іванович», як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації, визначив його переможцем та укладено з ним договір. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Таким чином, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника закупівлі ФОП «Печук Василь Іванович», як такої, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, визначив його переможцем та уклав з ним договір. Проведеним аналізом оприлюдненої інформації встановлено, що ФОП «Печук Василь Іванович», як Переможець процедури закупівлі, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Однак, на порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника закупівлі ФОП «Печук Василь Іванович», як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації, визначив його переможцем та укладено з ним договір.
Період усунення порушень: 01.05.2023 14:47 - 16.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 01.05.2023 14:47

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ПРОТОКОЛ № 32/1 засідання уповноваженої особи від 02 травня 2023 р. «смт. Головне» Керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону),Особливостей Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом від 20.04.2023р №75-к Головненської спеціальної школи «Центр освіти» Волинської обласної ради. Уповноважена особа. ПОРЯДОК ДЕННИЙ Про прийняття рішення щодо усунення порушення виявленого під час моніторингу Державною аудиторною службою України процедури закупівлі UA 2023-03-07-005959-а «Овочі, фрукти та горіхи (овочі, фрукти та фрукти в асортименті)» - код Основного національного класифікатора України ДК 021:2015 -03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (овочі, фрукти та фрукти в асортименті). За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, абзацу п’ятого підпункту 2 та абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено. Встановлено порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації, встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій). ВИРІШИЛА: 1. Усунути виявлене порушення шляхом розірвання договору. Протягом п’яти днів з дня прийняття цього рішення оприлюднити через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом України «Про публічні закупівлі», повідомлення про розірвання договору процедуру закупівлі UA 2023-03-07-005959-а «Овочі, фрукти та горіхи (овочі, фрукти та фрукти в асортименті)» - код Основного національного класифікатора України ДК 021:2015 -03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (овочі, фрукти та фрукти в асортименті). 2. Через електронну систему закупівель проінформувати Управління Західного офісу Держаудитслужбу у Волинській області про усунення виявленого під час моніторингу закупівлі UA 2023-03-07-005959-а «Овочі, фрукти та горіхи (овочі, фрукти та фрукти в асортименті)» - код Основного національного класифікатора України ДК 021:2015 -03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (овочі, фрукти та фрукти в асортименті). Уповноважена особа Тетяна СОЛОДУХА
Дата публікації звіту: 05.05.2023 10:38

Запити/Пояснення