• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Премікси для птиці та великої рогатої худоби (Предстартерний повнораціонний комбікорм для курчат-бройлерів на період 1-7 днів вирощування; 5 % премікс для курчат-бройлерів (старт) на період 1-3 тижнів вирощування; 5 % премікс для курчат-бройлерів (гроуер) на період 4-5 тижнів вирощування; 5 % премікс для курчат-бройлерів (фініш) на період старше 6 тижнів вирощування; Предстартерний гранульований комбікорм для телят віком 0-2 міс.; Премікс для дійних корів; Премікс для сухостійних корів і нетелів (код за ДК 021:2015 – 15700000-5 (Корми для тварин)

Завершена

6 853 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 68 530.00 UAH
Номер: 26d0c7994d7f425884fd052a7dd7398b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-23-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.05.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 23.05.2023 16:07 - 14.06.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 23.05.2023 № 40-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 23.05.2023 №40-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 3. UA-2023-03-07-002993-a від 07.03.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 98) 505-61-40, janna30081971@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі встановлено порушення пункту 22 частини першої статті 1 Закону, пункту 3 розділу І Порядку № 708 та пункту 15 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам законодавству, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому встановлених порушень пункту 22 частини першої статті 1 Закону, пункту 3 розділу І Порядку № 708 та пункту 15 Особливостей №1178. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 6 червня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Білоцерківського національного аграрного університету (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 07.03.2023 за №07.03/3, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.03.2023 за № 17.03, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «УКРЗООВЕТПРОМПОСТАЧ» (далі – ТОВ Науково-виробниче підприємство «УКРЗООВЕТПРОМПОСТАЧ»), повідомлення про намір укласти договір від 17.03.2023 року, договір від 23.03.2023 за №81/23, пояснення Замовника (з документальним підтвердженням) від 25.05.2023 та від 29.05.2023 отримані через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі встановлено, що предмет закупівлі «Премікси для птиці та великої рогатої худоби (Предстартерний повнораціонний комбікорм для курчат-бройлерів на період 1-7 днів вирощування; 5 % премікс для курчат-бройлерів (старт) на період 1-3 тижнів вирощування; 5 % премікс для курчат-бройлерів (гроуер) на період 4-5 тижнів вирощування; 5 % премікс для курчат-бройлерів (фініш) на період старше 6 тижнів вирощування; Предстартерний гранульований комбікорм для телят віком 0-2 міс.; Премікс для дійних корів; Премікс для сухостійних корів і нетелів (код за ДК 021:2015 – 15700000-5 (Корми для тварин), визначені Замовником за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку України від 23.12.2015 № 1749 (зі змінами) (далі – Єдиний закупівельний словник). Крім того, у річному плані закупівель на 2023 рік Замовник зазначив код економічної класифікації видатків бюджету 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар. Згідно з пунктом 15 Особливостей №1178 предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708 (далі – Порядок № 708) та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 за №500/34783. Відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника. Згідно з пунктом 3 розділу І Порядку № 708, предмет закупівлі товарів визначається замовником згідно з пунктом 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Враховуючи викладене вище, Замовником порушено вимоги пункту 22 частини першої статті 1 Закону, пункту 3 розділу І Порядку № 708 та пункту 15 Особливостей №1178.
Період усунення порушень: 06.06.2023 13:24 - 21.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 06.06.2023 13:24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Надання інформації про усунення порушення замовником У межах проведення моніторингу процедури відкриті торги з особливостями на закупівлю товару «Премікси для птиці та великої рогатої худоби (Предстартерний повнораціонний комбікорм для курчат-бройлерів на період 1-7 днів вирощування; 5 % премікс для курчат-бройлерів (старт) на період 1-3 тижнів вирощування; 5 % премікс для курчат-бройлерів (гроуер) на період 4-5 тижнів вирощування; 5 % премікс для курчат-бройлерів (фініш) на період старше 6 тижнів вирощування; Предстартерний гранульований комбікорм для телят віком 0-2 міс.; Премікс для дійних корів; Премікс для сухостійних корів і нетелів (код за ДК 021:2015 – 15700000-5 (Корми для тварин) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-03-07-002993-a) 06 червня 2023 року в електронній системі було оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі. Моніторингом за результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями установлено, що предмет закупівлі «Премікси для птиці та великої рогатої худоби (Предстартерний повнораціонний комбікорм для курчат-бройлерів на період 1-7 днів вирощування; 5 % премікс для курчат-бройлерів (старт) на період 1-3 тижнів вирощування; 5 % премікс для курчат-бройлерів (гроуер) на період 4-5 тижнів вирощування; 5 % премікс для курчат-бройлерів (фініш) на період старше 6 тижнів вирощування; Предстартерний гранульований комбікорм для телят віком 0-2 міс.; Премікс для дійних корів; Премікс для сухостійних корів і нетелів (код за ДК 021:2015 – 15700000-5 (Корми для тварин), визначені Замовником за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку України від 23.12.2015 No 1749 (зі змінами). Крім того, у річному плані закупівель на 2023 рік Замовник зазначив код економічної класифікації видатків бюджету 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар. Згідно з пунктом 15 Особливостей No1178 предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року No 708 (далі – Порядок No 708) та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 за No500/34783. Відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника. Згідно з пунктом 3 розділу І Порядку No 708, предмет закупівлі товарів визначається замовником згідно з пунктом 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Враховуючи викладене вище, Замовником порушено вимоги пункту 22 частини першої статті 1 Закону, пункту 3 розділу І Порядку No 708 та пункту 15 Особливостей No1178. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язало вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому встановлених порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Повідомляємо, що 07.06.2023р. адміністрацією Білоцерківського національного аграрного університету було проведено роз`яснювальну роботу з уповноваженими особами відповідальними за організацію та проведення процедур закупівель (спрощених закупівель) щодо посилення уваги та вжиття максимальних заходів щодо недопущення у подальшому порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель та наголошено на неухильному дотриманні норм бюджетного законодавства у своїй подальшій роботі.
Дата публікації звіту: 07.06.2023 11:24

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionDescription: Так
Опис: Порушення усунуто.
Дата публікації: 07.06.2023 13:16

Запити/Пояснення