-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Бензин та паливо дизельне (за ДК 021:2015 код 09130000-9 Нафта і дистиляти)
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами)
Завершена
28 311 750.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 283 117.50 UAH
мін. крок: 1% або 283 117.50 UAH
Номер:
d07c10439cfa47b5b3d0fbb931e2afc3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-19-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.05.2023 00:00
Період моніторингу:
05.05.2023 15:15 - 27.05.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
03.05.2023 № 109
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 03.05.2023 № 109
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
5 UA-2023-03-06-012104-a
06.03.2023 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ТРАНСПОРТ" код ЄДРПОУ 42983447 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІКС", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону № 922-VIII, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922-VIII - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, зі змінами (далі Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону № 922-VIII, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік UA-P-2023-03-06-004126-b КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ТРАНСПОРТ" (далі Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника закупівлі ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІКС", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 14.03.2023 № 14/03-1, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 14.03.2023, договір поставки від 22.03.2023 № 110/23/1178/Т, додаткову угоду від 03.04.2023 № 1, додаткову угоду від 17.04.2023 № 2, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 18.05.2023.
Період усунення порушень:
26.05.2023 13:38 - 01.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
26.05.2023 13:38
Запити/Пояснення
Номер:
2da677a288f441c99357887f7113200b
Назва:
Запит для надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
15.05.2023 09:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару, бензин та паливо дизельне (за ДК 021:2015 код 09130000-9 Нафта і дистиляти) (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-06-012104-a), яку проведено КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ТРАНСПОРТ" (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. В Додатку 3 до тендерній документації Замовником визначена Технічна специфікація в якій термін поставки товарів зазначено «Протягом дії договору до 31.12.2023р.», проте у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІКС" завантажена Технічна специфікація із зазначенням терміну поставки товарів «Протягом дії договору до 31.12.202р.».
Просимо надати пояснення з питання, чому під час розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІКС" не врахована вищезазначена невідповідність?
2. Просимо надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 17.04.2023 № 1 до договору поставки від 22.03.2023 № 110/23/1178/Т.
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Номер:
d3b364ee6bfb4bed9573803eab7ee66c
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
18.05.2023 15:48
Опис:
1. В Додатку 3 до тендерної документації Замовником визначена Технічна специфікація в якій термін поставки товарів зазначено «Протягом дії договору до 31.12.2023р.», проте у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІКС" допущена технічна помилка в Технічній специфікації із зазначенням терміну поставки товарів «Протягом дії договору до 31.12.202р.». Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій у наступній редакції. «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки. Опис формальних помилок: Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі; Отже, ця невідповідність відноситься до формальних (несуттєвих) помилок. Учасником надано підписаний проект договору в якому вказано строк дії договору до 31 грудня 2023р., що ї є підтвердженням поставки товару в продовж дії договору до 31.12.2023р.
2. Відповідно до пункту 5 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 5 пункту 19 постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, листа ПП «Мікс» від 11.04.2023р. №66, у зв’язку із зниженням роздрібних цін на бензин та дизельне паливо на АЗС Дніпропетровської області, згідно пункту 12.11. Договору № 110/23/1178/Т від 22.03.2023р. було укладено додаткову угоду № 2 від 17.04.2023р. про внесення зміни до Договору та змінено ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товару)