-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт території для встановлення магнітно - резонансного томографа контейнерного типу з облаштуванням пішохідних доріжок в КНП "1 територіальне медичне об'єднання м. Львова" на вул. В. Навроцького, 23» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Місцезнаходження Замовника: вул. І. Миколайчука, 9, м. Львів, 79059. Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова якою викладено - українська.
Завершена
7 921 162.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 39 605.81 UAH
мін. крок: 0.5% або 39 605.81 UAH
Номер:
5cd6b83761b14fcca79ee802a126d159
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-02-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.06.2023 00:00
Період моніторингу:
02.06.2023 14:29 - 24.06.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
01.06.2023 № 129
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 01.06.2023 № 129
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
27 UA-2023-03-06-009278-a 06.03.2023 Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги»
Код ЄДРПОУ: 44496574 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЛЬВІВСЬКЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ «БАГАТОПРОФІЛЬНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНИХ МЕТОДІВ ЛІКУВАННЯ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ» (далі Замовник) UA-Р-2023-03-06-003021-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, тендерну пропозицію учасника ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС, повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 20.03.2023, договір від 29.03.2023 №175, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 19.06.2023.
Період усунення порушень:
26.06.2023 15:33 - 30.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
26.06.2023 15:33
Запити/Пояснення
Номер:
1040bc74637746debc507813b566fab9
Назва:
Запит для надання пояснень
Дата опублікування:
15.06.2023 15:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів, а саме: «Капітальний ремонт території для встановлення магнітно - резонансного томографа контейнерного типу з облаштуванням пішохідних доріжок в КНП "1 територіальне медичне об'єднання м. Львова" на вул. В. Навроцького, 23» за ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» Єдиного закупівельного словника (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-06-009278-а), яку проведено Комунальним некомерційним підприємством «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» (далі - Замовник), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, виникла потреба в отриманні пояснення, щодо інформації та документів:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення: (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Номер:
5d425672c0ea432abe200bb9ae06fe07
Назва:
Інформація на запит
Дата опублікування:
19.06.2023 14:33
Опис:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета робіт із закупівлі робіт по об’єкту «Капітальний ремонт території для встановлення магнітно - резонансного томографа контейнерного типу з облаштуванням пішохідних доріжок в КНП "1 територіальне медичне об'єднання м. Львова" на вул. В. Навроцького, 23» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), та визначення його очікуваної вартості здійснено згідно наступних документів: - проєктно-кошторисної документації, розробленої проєктною організацією (ПП "Галич-центр" ЄДРПОУ – 36929848), (ідентифікатор закупівлі ID: UA-2022-12-01-001654-a)
- експертного звіту, отриманого за результатом проведення експертизи проєкту будівництва, ТзОВ "ЄВРОЕКСПЕРТИЗА" (ЄДРПОУ – 44209844) (ідентифікатор закупівлі ID: UA-2022-12-20-003558-a).
Сканована копія експертного звіту та зведенний кошторисний розрахунок додається.