-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 33690000-3 Лікарські засоби різні (Лабораторні реактиви та стандартні зразки)
Завершена
4 920 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 147 600.00 UAH
мін. крок: 3% або 147 600.00 UAH
Номер:
920216640e6947398f22629fbef45fa7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-05-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.06.2023 00:00
Період моніторингу:
05.06.2023 13:44 - 27.06.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.06.2023 № 31-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 21 квітня 2023 року № 003100-18/4590-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 05.06.2023 № 31-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-03-06-009220-a, 06.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації; надання відповіді на запитання до процедури; вимоги щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі; розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю та внесення змін до нього - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання відповіді на запитання до процедури; вимоги щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план державного науково-дослідного інституту з лабораторної діагностики та ветеринарно-санітарної експертизи (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію (зі змінами); зміни до тендерної документації; запитання до процедури закупівлі та відповіді на нього; вимоги щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі та рішення замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АЛСІ» ЛТД (далі – ТОВ «АЛСІ» ЛТД); протокол від 14.03.2023 №42; тендерну пропозицію акціонерного товариства «Макрохім» (далі – АТ «Макрохім»); протокол від 14.03.2023 № 43; повідомлення про намір укласти договір; документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей, надані переможцем відкритих торгів з особливостями АТ «Макрохім» у спосіб, визначений тендерною документацією; пояснення Замовника, отримане 09.06.2023 та 13.06.2023 в електронній системі закупівель; договір від 23.03.2023 № 33; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; додаткову угоду № 1 від 03.04.2023 до договору від 23.03.2023 № 33; звіт про результати проведення процедури закупівлі.
Період усунення порушень:
16.06.2023 10:41 - 22.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
16.06.2023 10:41
Запити/Пояснення
Номер:
01210f4ce2594bd9b0dd0ba484ca800f
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
06.06.2023 13:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-06-009220-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
b966b69401184f878a514451e3f393c9
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
09.06.2023 21:02
Опис:
Доброго дня надаємо відповідь
Номер:
9095e2442bc14a9fa33734290cc4af11
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
12.06.2023 15:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-06-009220-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- чому під час розміщення в електронній системі закупівель інформації про предмет закупівлі в окремих полях плану закупівлі та оголошення про проведення відкритих торгів не зазначено інформацію щодо міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі – МНН) щодо кожного лікарського засобу, як це передбачено пунктом 13 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 01 липня 2020 року за № 610/34893?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.