• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи Капітальний ремонт із заміною покриття даху будівлі Садової ЗОШ І-ІІІ ст.

Завершена

5 584 648.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 923.24 UAH
Номер: d21862c025d34c9bb6caeaa3061e7d2f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-04-11-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.04.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 11.04.2023 14:13 - 03.05.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 11.04.2023 № 94 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Начальник Олександр КАРАБАНОВ Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2023-03-06-007995-a 06.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 128-48-39, ramzes_81@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення вимог пунктів 2, 4 та 5 частини 1 статті 5 Закону № 922, абзацу 2 пункту 40 та підпункту 2 пункту 41 Особливостей. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 06.03.2023 № б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 14.03.2023, протокол розкриття від 17.03.2023, тендерні пропозиції ТОВ «БФ ІНТЕРЛЮКСБУД», ТОВ «ЗЕЛЕНИЙ БОСС БУД» (далі – Переможець), протокол відхилення від 17.03.2023 №44, повідомлення про намір укласти договір від 23.03.2023, договір від 04.04.2023 № 101, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 14.04.2023 року. За результатами перевірки підстав відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БФ ІНТЕРЛЮКСБУД» встановлено наступне. Відповідно до інформації, зазначеної в протоколі відхилення від 17.03.2023 №44 тендерна пропозиція учасника ТОВ «БФ ІНТЕРЛЮКСБУД» підлягає відхиленню з наступних підстав: - договір на транспортування відходів від 10.03.2023 №10/03/23-ВГВ, наданий у складі тендерної пропозиції учасника не відповідає вимогам підпункту 7.2 пункту 7 Додатку 2 до ТД; - відсутня ліцензія на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення; - кошторисна документація не відповідає вимогам технічного завдання, встановленого замовником у Додатку 4 до ТД. Відповідно до абзацу другого пункту 41 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. При цьому, виправлення невідповідностей, виявлених Замовником за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «БФ ІНТЕРЛЮКСБУД» не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі. Таким чином, в порушення абзацу другого пункту 40 Особливостей Замовником не розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а відхилено учасника ТОВ «БФ ІНТЕРЛЮКСБУД». Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Всупереч підпункту 1 та підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовником безпідставно відхилено найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію ТОВ «БФ ІНТЕРЛЮКСБУД», яка є дешевшою за пропозицію Переможця на 290 199,96 гривень, що призвело до порушення принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, а також об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, які встановлені пунктами 2, 4 та 5 частини 1 статті 5 Закону № 922. Також, за результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД. Відповідно до пункту 2.1 Додатку №1 до ТД учасник процедури закупівлі для підтвердження кваліфікаційного критерію досвіду виконання аналогічного (них) за предметом закупівлі договору(ів), має надати довідку у формі таблиці, яка містить інформацію про виконання учасником не менше двох аналогічних договорів із зазначенням предмета закупівлі, суми договорів, назви та адреси контрагента. Також, згідно з вимогами пункту 2.2 Додатку №1 до ТД виконання учасником аналогічних договорів (не менше двох) підтверджується документально, шляхом надання копії таких договорів з додатками (зазначеними у договорах), укладених за останні три роки відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, копії довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за такими договорами (форма КБ-3), копії актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2В). На виконання вищевказаної вимоги Переможцем в складі тендерної пропозиції надано договір від 16.07.2021 № 16-7/2021, в пункті 6.1 якого зазначено, що узгоджений сторонами кошторис наведено у додатку №1 до цього договору та є його невід’ємною частиною. Однак, додаток №1 до договору від 16.07.2021 № 16-7/2021 відсутній в тендерній пропозиційї Переможця, а отже, вище вказаний договір надано не у повному обсязі, чим не виконано вимогу пункту 2.2 Додатку №1 до ТД та не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Крім того, відповідно до пункту 8 Додатку №3 до ТД учасник процедури закупівлі, повинен надати копію договору на захоронення побутових відходів із установою, що має право здійснювати таку діяльность. Переможцем у складі тендерної пропозиції надано договір від 01.03.2023 №03.1, укладений з ТОВ «Фенікс-Вторресурс». Разом з договором були надані наступні документи: 1) виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, в якій зазначено наступні види економічної діяльності ТОВ «Фенікс-Вторресурс»: відновлення відсортованих відходів; ремонт комп’ютерів та периферійного устаткування; ремонт обладнання зв’язку; 2) лист Міністерства фінансів України від 20.04.17 №21020-38 10/10992 щодо внесення ТОВ «Фенікс-Вторресурс» до реєстру суб’єктів господарської діяльності, які здійснюють операції з дорогоцінними металами та дорогоцінним камінням. Однак, надані документи не підтверджують право ТОВ «Фенікс-Вторресурс» на здійснення діяльності саме із захоронення побутових відходів, отже Переможцем не виконано вимогу пункту 8 Додатку №3 до ТД. Відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Однак, на порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЗЕЛЕНИЙ БОСС БУД», як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, а уклав з ним договір від 04.04.2023 № 101 на суму 5 584 595,62 гривень.
Період усунення порушень: 05.05.2023 14:42 - 20.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 05.05.2023 14:42

Оскарження висновку в суді

Опис: Позовна заява вих.номер 4/473 від 18.05.2023р
Дата публікації: 19.05.2023 12:58

Запити/Пояснення