-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт споруд цивільного захисту (укриття) Максимецької гімназії Пасічнянської сільської ради (код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
3 254 395.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 271.98 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 271.98 UAH
Номер:
a513d6cca45b4a7fa99de1f121e12f36
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-20-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.03.2023 00:00
Період моніторингу:
20.03.2023 11:02 - 11.04.2023 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.03.2023 №13-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 20.03.2023 №13-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2023-03-06-007040-a 06.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178 встановлено порушення вимог пункту 46 Постанови №1178.
За результатами аналізу питання відповідності умов договору вимогам законодавства встановлено порушення вимог частини першої статті 41 Закону, статті 884 Цивільного кодексу України.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ФОП СТЕФІНІВ ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, із врахуванням пояснень Замовника – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, порушень вимог частини першої статті 41 Закону, статті 884 Цивільного кодексу України шляхом приведення умов Договору у відповідність до норм Цивільного та Господарського кодексу та заходи, направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пункту 46 Постанови №1178 при складанні тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 03 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору вимогам законодавства, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ПАСІЧНЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП СТЕФІНІВ ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ, протокольне рішення уповноваженої особи від 15.03.2023 №10, повідомлення про намір укласти договір, договір підряду на капітальний ремонт від 29.03.2023 №32, відповідь замовника на пояснення від 23.03.2033 року.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що у пункті 6 Додатку 1 тендерної документації зазначено: «Якщо нас визначено переможцем торгів, ми беремо на себе зобов’язання підписати договір із замовником не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю», що не відповідає та є порушенням вимог пункту 46 Постанови №1178, в якому зазначено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Також, Замовником у Додатку 5 «Проєкт договору підряду на капітальний ремонт» тендерної документації у пункті 6.2 договору зазначено, що гарантійний строк якості закінчених робіт, експлуатації змонтованих конструкцій, становить 5(п’ять) років з моменту їх передачі Замовнику, що не відповідає нормам статті 884 Цивільного кодексу України та є порушенням вимог частини першої статті 41 Закону.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 1.2 договору, предметом договору підряду є виконання робіт код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт споруд цивільного захисту (укриття) Максимецької гімназії Пасічнянської сільської ради).
Статтею 875 Цивільного кодексу України визначено, що договір будівельного підряду укладається на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов'язаних з місцезнаходженням об'єкта.
Виходячи з вищенаведеного, гарантії якості у договорі будівельного підряду регламентуються статтею 884 Цивільного кодексу України, якою встановлено, що Підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Період усунення порушень:
03.04.2023 12:27 - 18.04.2023 00:00
Дата публікації висновку:
03.04.2023 12:27
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Уповноваженою особою було приведено у відповідність умови Договору шляхом укладення додаткової угоди, де були внесені зміни до пункту 6.2. Також Управлінням освіти, культури, молоді та спорту Пасічнянської сільської ради буде здійснено заходи, направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пункту 46 Постанови №1178 при складанні тендерної документації.
Дата публікації звіту:
05.04.2023 11:16
Запити/Пояснення
Номер:
b5f8803c412c45f1bca47213480765f7
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
22.03.2023 11:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.03.2023 01:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт споруд цивільного захисту (укриття) Максимецької гімназії Пасічнянської сільської ради (код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-06-007040-a) та відповідно до пунктів6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Згідно Додатку 3 «Інша інформація (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» тендерної документації, для учасників фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців Замовником вимагається надати копію паспорту (1-6 сторінки та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, завірений належним чином, або копією обох сторін паспорту, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копією іншого документа, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами).
Чи враховано Замовником, що учасником ФОП СТЕФІНІВ ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ у складі тендерної пропозиції надано копію паспорту (1-6 сторінки та місце проживання), який оформлений у вигляді книжечки, однак не завірений належним чином?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити документальне підтвердження.
Номер:
088d27fb65d5404585cf364a5a527b98
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
23.03.2023 09:02
Опис:
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 22.03.2023 року Управління освіти, культури, молоді та спорту Пасічнянської сільської ради надає пояснення. Учасником ФОП СТЕФІНІВ ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ у складі тендерної пропозиції надано скановану кольорову копію оригіналу документа, а саме паспорту (1-6 сторінки та місце проживання), який оформлений у вигляді книжечки, але не завірено належним чином. Відповідно до переліку формальних (несуттєвих) помилок Розділу V п. 2 пп. 4, а саме окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та / або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання) уповноваженою особою було прийнято рішення віднести це до формальної помилки, так як вона не впливає на зміст тендерної пропозиції. Також Учасником було накладено електронний підпис на загальну тендерну пропозицію. Оскільки інформація про визнання помилки формальною не містить обов’язку оприлюднювати її в електронній системі, дана інформація не включалась до протоколу про визнання учасника переможцем. Протокол про встановлення формальних помилок додається (Додаток 1).