-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Шовні матеріали ДК 021:2015 33140000-3 – Медичні матеріали Лот № 1 НК 024:2019: 16584 Нитка хірургічна з полідіоксанона, 62582 Нейлоновий шов багатофіламентний нестерильний, 32357 Голка шовна, багаторазового використання, 44756 Сітка хірургічна, що використовують у разі абдомінальної грижі, полімерна Лот №2 НК 024:2019: 13909 – Хірургічна поліпропіленова нитка, 13898—хірургічна нитка кетгут 17471 - Хірургічни нитка з поліглактіну, 46200- Сітка хірургічна при абдомінальній грижі, з синтетичного полімеру, антибактеріальна
Завершена
110 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 550.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 550.00 UAH
Номер:
d1425b517eeb4739b11113852132151d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-24-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.08.2023 00:00
Період моніторингу:
24.08.2023 10:34 - 15.09.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.08.2023 №53-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 23.08.2023 №53-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2023-03-06-006954-a від 06.03.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу відповідності пропозиції ФОП Павелковська О.В. умовам тендерної документації встановлено порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ФОП Грабовський Ю.П., своєчасності укладення договорів поставки, їх оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможців, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору поставки від 21.03.2023 за №03-2023/34/03 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 вересня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладення договорів про закупівлю, їх оприлюднення та відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Теребовлянської міської ради «Теребовлянська міська лікарня» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 06.03.2023, тендерну пропозицію фізичної особи підприємця Грабовського Юрія Павловича – (далі - ФОП Грабовський Ю.П.) за лотом №1, тендерну пропозицію фізичної особи підприємця Павелковської Олени Вікторівни – (далі - ФОП Павелковська О.В.) за лотом №2, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.03.2023 за №32, повідомлення про намір укласти договір від 15.03.2023 за лотами №1, №2, договори поставки від 22.03.2023 за №40/03 (лот №1) та від 21.03.2023 за №03-2023/34/03 (лот №2), пояснення Замовника від 29.08.2023 та від 04.09.2023 оприлюднені через електронну систему закупівель.
Проведеним аналізом пропозиції ФОП Павелковська О.В. на відповідність вимогам тендерної документації встановлено наступне.
Відповідно до підпункту 1.1 Таблиці 3 «Перелік документів, які надаються усіма Учасниками для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації» (далі – Таблиця 3) Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються тендерною документацією» (далі – Додаток 2), Замовником зазначено вимогу, щодо надання учасниками інформаційної довідки (листа) довільної форми з інформацією про посадових осіб Учасника, уповноважених представляти інтереси під час проведення процедури закупівлі, а саме: підписувати документи тендерної пропозиції; підписувати договір закупівлі за результатами торгів.
Поряд з цим, у підпункті 2.1. вищевказаної Таблиці 3 Додатку 2, Замовником встановлено вимогу щодо подання документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі на укладання (підписання) договору про закупівлю, а саме:
2.1.1. Протокол загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами);
2.1.2. Протокол загальних зборів або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи щодо надання повноважень на підписання договору або його затвердження за результатами конкурсних торгів у випадках, коли існують відповідні обмеження згідно статуту чи інших установчих документів щодо підписання керівником договорів певного виду, затвердження укладених договорів загальними зборами (чи будь-яким іншим органом управління товариства), в тому числі по сумам(надаються виключно у випадку, якщо статутом чи іншими установчими документами передбачено певні обмеження);
2.1.3. Наказ про призначення (вступ) на посаду (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться суб’єктом господарювання – лист від Учасника із зазначенням цього);
2.1.4. Довіреність, якщо повноваження особи визначені довіреністю, при цьому документи визначені пп. 2.1.1. - 2.1.3. надаються в повному обсязі на особу, яка надала таку довіреність.
Також, у примітці до тендерної документації Замовником зазначено, що у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/учасника-нерезидента/переможця-нерезидента, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.
Однак, на підтвердження вимог зазначених в підпунктах 1.1 та 2.1 Таблиці 3 Додатку 2 до тендерної документації, ФОП Павелковська О.В. вищезазначених документів в складі тендерної пропозиції не надала.
Отже, в порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178 Замовником не відхилено пропозицію ФОП Павелковська О.В. у зв’язку із тим, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
06.09.2023 12:25 - 21.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
06.09.2023 12:25
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку моніторингу від 06.09.2023 КНП ТМР "Теребовлянська міська лікарня" вжито заходів, що усунення порушення законодавства в сфері публічних закупівель, а маме договір від 21.03.2023 за №03-2023/34/03 з контрагентом Павелковська Олена Вікторівна розірвано.
Дата публікації звіту:
11.09.2023 13:20
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Порушення усунуто
Дата публікації:
12.09.2023 08:57
Запити/Пояснення
Номер:
969aea39b1d54dbfa6611b8e01dc44a0
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
24.08.2023 11:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Шовні матеріали ДК 021:2015 33140000-3 – Медичні матеріали Лот № 1 НК 024:2019: 16584 Нитка хірургічна з полідіоксанона, 62582 Нейлоновий шов багатофіламентний нестерильний, 32357 Голка шовна, багаторазового використання, 44756 Сітка хірургічна, що використовують у разі абдомінальної грижі, полімерна Лот №2 НК 024:2019: 13909 – Хірургічна поліпропіленова нитка, 13898—хірургічна нитка кетгут 17471 - Хірургічни нитка з поліглактіну, 46200- Сітка хірургічна при абдомінальній грижі, з синтетичного полімеру, антибактеріальна» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-06-006954-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
38d7ab24a2f24dfc85bd49fd4666ea2d
Назва:
Обгрунтування МТВ
Дата опублікування:
29.08.2023 13:12
Опис:
1) Обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі.
Закупівля здійснена за кошти від господарської діяльності, на підставі фінансового плану підприємства. Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі встановлено відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» на підставі інформації в електронній системі закупівель "Prozorro", комерційних пропозицій, даних веб-сайтів виробників та дистриб'юторів даного виду продукції (https://epikriz.com.ua/ ; https://opusmed.prom.ua
https://utm.com.ua https://dpharm.com.ua ). При розрахунку очікуваної вартості та кількості товару, що необхідно закупити враховувались дані попередніх періодів, а саме кількість оперативних втручань в попередніх періодах та прогнозована кількість хірургічних втручань в 2023 році згідно договору з НСЗУ.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Закупівлю здійснено на підставі потреб наданих кваліфікованими медичними працівниками, керуючись тим, що під час оперативних втручань використовується одноразовий шовний матеріал для попередження алергічних реакцій та післяопераційного інфікування ран. Також, в процесі оперативного втручання використовується шовний матеріал різного складу для ушивання різних тканин людського організму. При виборі технічних та якісних характеристик товару також використовувася критерій співвідношення “ціна-якість”.
2) Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та обґрунтування очікуваної якості предмета закупівлі на своєму офіційному веб-сайті або веб-сайті засновника
Відповідно до п. 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року «Про ефективне використання бюджетних коштів» обов’язок оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель покладено на головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
За організаційно-правовою формою Замовник є комунальним підприємством, тобто не належить до суб’єктів господарювання державного сектору економіки та не має статусу бюджетної установи, є одержувачем, а не розпорядником бюджетних коштів в розумінні статті 2 Бюджетного кодексу України. Тобто, замовник не зобов’язаний публікувати вищенаведену інформацію на своєму веб-сайті або веб-сайті засновника.
Номер:
4431f2ffd4f7441e9585f788099c3edc
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
30.08.2023 16:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Шовні матеріали ДК 021:2015 33140000-3 – Медичні матеріали Лот № 1 НК 024:2019: 16584 Нитка хірургічна з полідіоксанона, 62582 Нейлоновий шов багатофіламентний нестерильний, 32357 Голка шовна, багаторазового використання, 44756 Сітка хірургічна, що використовують у разі абдомінальної грижі, полімерна Лот №2 НК 024:2019: 13909 – Хірургічна поліпропіленова нитка, 13898—хірургічна нитка кетгут 17471 - Хірургічни нитка з поліглактіну, 46200- Сітка хірургічна при абдомінальній грижі, з синтетичного полімеру, антибактеріальна» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-06-006954-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Аналізом пропозиції фізичної особи підприємця Павелковська Олена Вікторівна (далі – ФОП Павелковська О.В.) встановлено наступне.
У підпункті 1.1 Таблиці 3 «Перелік документів, які надаються усіма Учасниками для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації» (далі – Таблиця 3) Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються тендерною документацією» (далі – Додаток 2), Замовником зазначено вимогу, щодо надання учасниками Інформаційної довідки (листа) довільної форми з інформацією про посадових осіб Учасника, уповноважених представляти інтереси під час проведення процедури закупівлі, а саме: підписувати документи тендерної пропозиції; підписувати договір закупівлі за результатами торгів.
Також, у підпункті 2.1. вищевказаної Таблиці 3 Додатку 2, Замовником встановлена вимога щодо подання документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі на укладання (підписання) договору про закупівлю, а саме:
2.1.1. Протокол загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами);
2.1.2. Протокол загальних зборів або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи щодо надання повноважень на підписання договору або його затвердження за результатами конкурсних торгів у випадках, коли існують відповідні обмеження згідно статуту чи інших установчих документів щодо підписання керівником договорів певного виду, затвердження укладених договорів загальними зборами (чи будь-яким іншим органом управління товариства), в тому числі по сумам(надаються виключно у випадку, якщо статутом чи іншими установчими документами передбачено певні обмеження);
2.1.3. Наказ про призначення (вступ) на посаду (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться суб’єктом господарювання – лист від Учасника із зазначенням цього);
2.1.4. Довіреність, якщо повноваження особи визначені довіреністю, при цьому документи визначені пп. 2.1.1.- 2.1.3. надаються в повному обсязі на особу, яка надала таку довіреність.
Однак, переможцем закупівлі ФОП Павелковська О.В. вищезазначених документів не подано.
У зв’язку з вищевикладеним прошу пояснити причину невідхилення пропозиції ФОП Павелковська О.В., як такої що не відповідає вимогам тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
0d3255e73f9849deac6ce163a303b376
Назва:
Пояснення з приводу відсутності документів
Дата опублікування:
04.09.2023 11:07
Опис:
Відповідно до абзацу 7 пункту 1 розділу «III.Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Учасником за лотом № 2 НК 024:2019: 13909 – Хірургічна поліпропіленова нитка, 13898—хірургічна нитка кетгут 17471 - Хірургічни нитка з поліглактіну, 46200- Сітка хірургічна при абдомінальній грижі, з синтетичного полімеру, антибактеріальна вийшла ФОП Павелковська Олена Вікторівна. За правовим статусом Фізична особа – підприємець — найпростіша організаційно-правова форма суб’єкта господарської діяльності, для якої не передбачена необхідність створення установчих документів та стартового капіталу. Відповідно до Цивільного кодексу України будь-яка фізична особа може здійснювати підприємницьку діяльність тільки після державної реєстрації, встановленої законом. Здійснивши таку реєстрацію, фізична особа набуває статусу фізичної особи – підприємця.
ФОП Павелковська О.В. в складі тендерної пропозиції надано виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, чим підтверджено право підпису тендерної пропозиції, договору про закупівлю та інших документів від імені ФОП.