• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Шовні матеріали ДК 021:2015 33140000-3 – Медичні матеріали Лот № 1 НК 024:2019: 16584 Нитка хірургічна з полідіоксанона, 62582 Нейлоновий шов багатофіламентний нестерильний, 32357 Голка шовна, багаторазового використання, 44756 Сітка хірургічна, що використовують у разі абдомінальної грижі, полімерна Лот №2 НК 024:2019: 13909 – Хірургічна поліпропіленова нитка, 13898—хірургічна нитка кетгут 17471 - Хірургічни нитка з поліглактіну, 46200- Сітка хірургічна при абдомінальній грижі, з синтетичного полімеру, антибактеріальна

Завершена

110 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 550.00 UAH
Номер: d1425b517eeb4739b11113852132151d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-08-24-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.08.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 24.08.2023 10:34 - 15.09.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 23.08.2023 №53-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 23.08.2023 №53-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 2. UA-2023-03-06-006954-a від 06.03.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 471-63-96, te060970tgl@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу відповідності пропозиції ФОП Павелковська О.В. умовам тендерної документації встановлено порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ФОП Грабовський Ю.П., своєчасності укладення договорів поставки, їх оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможців, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору поставки від 21.03.2023 за №03-2023/34/03 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 вересня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладення договорів про закупівлю, їх оприлюднення та відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Теребовлянської міської ради «Теребовлянська міська лікарня» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 06.03.2023, тендерну пропозицію фізичної особи підприємця Грабовського Юрія Павловича – (далі - ФОП Грабовський Ю.П.) за лотом №1, тендерну пропозицію фізичної особи підприємця Павелковської Олени Вікторівни – (далі - ФОП Павелковська О.В.) за лотом №2, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.03.2023 за №32, повідомлення про намір укласти договір від 15.03.2023 за лотами №1, №2, договори поставки від 22.03.2023 за №40/03 (лот №1) та від 21.03.2023 за №03-2023/34/03 (лот №2), пояснення Замовника від 29.08.2023 та від 04.09.2023 оприлюднені через електронну систему закупівель. Проведеним аналізом пропозиції ФОП Павелковська О.В. на відповідність вимогам тендерної документації встановлено наступне. Відповідно до підпункту 1.1 Таблиці 3 «Перелік документів, які надаються усіма Учасниками для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації» (далі – Таблиця 3) Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються тендерною документацією» (далі – Додаток 2), Замовником зазначено вимогу, щодо надання учасниками інформаційної довідки (листа) довільної форми з інформацією про посадових осіб Учасника, уповноважених представляти інтереси під час проведення процедури закупівлі, а саме: підписувати документи тендерної пропозиції; підписувати договір закупівлі за результатами торгів. Поряд з цим, у підпункті 2.1. вищевказаної Таблиці 3 Додатку 2, Замовником встановлено вимогу щодо подання документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі на укладання (підписання) договору про закупівлю, а саме: 2.1.1. Протокол загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами); 2.1.2. Протокол загальних зборів або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи щодо надання повноважень на підписання договору або його затвердження за результатами конкурсних торгів у випадках, коли існують відповідні обмеження згідно статуту чи інших установчих документів щодо підписання керівником договорів певного виду, затвердження укладених договорів загальними зборами (чи будь-яким іншим органом управління товариства), в тому числі по сумам(надаються виключно у випадку, якщо статутом чи іншими установчими документами передбачено певні обмеження); 2.1.3. Наказ про призначення (вступ) на посаду (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться суб’єктом господарювання – лист від Учасника із зазначенням цього); 2.1.4. Довіреність, якщо повноваження особи визначені довіреністю, при цьому документи визначені пп. 2.1.1. - 2.1.3. надаються в повному обсязі на особу, яка надала таку довіреність. Також, у примітці до тендерної документації Замовником зазначено, що у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/учасника-нерезидента/переможця-нерезидента, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. Однак, на підтвердження вимог зазначених в підпунктах 1.1 та 2.1 Таблиці 3 Додатку 2 до тендерної документації, ФОП Павелковська О.В. вищезазначених документів в складі тендерної пропозиції не надала. Отже, в порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178 Замовником не відхилено пропозицію ФОП Павелковська О.В. у зв’язку із тим, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 06.09.2023 12:25 - 21.09.2023 00:00
Дата публікації висновку: 06.09.2023 12:25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку моніторингу від 06.09.2023 КНП ТМР "Теребовлянська міська лікарня" вжито заходів, що усунення порушення законодавства в сфері публічних закупівель, а маме договір від 21.03.2023 за №03-2023/34/03 з контрагентом Павелковська Олена Вікторівна розірвано.
Дата публікації звіту: 11.09.2023 13:20

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Порушення усунуто
Дата публікації: 12.09.2023 08:57

Запити/Пояснення