-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
КОД ЄЗС ДК 021:2015 - 33600000-6 Фармацевтична продукція (Лікарські засоби (69 найменувань))
Забезпечення лікарськими засобами КНП «Дитяча лікарня Надвірнянського району» протягом 2023 року за рахунок коштів НСЗУ.Згідно постанови КМУ від 30 грудня 2022 р. № 1495 відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону.
Завершена
3 451 911.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 259.56 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 259.56 UAH
Номер:
f5d033c1d8c14fa1b5b991350cdd2740
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-06-000088
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.06.2023 00:00
Період моніторингу:
06.06.2023 16:42 - 28.06.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
від 06.06.2023 № 30-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 06.06.2023 № 30-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
10. UA-2023-03-06-005395-a 06.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Швець І. Ю.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 червня 2023 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Комунального некомерційного підприємства "Дитяча лікарня Надвірнянського району" Надвірнянської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 06.03.2023 № б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 15.03.2023, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «УКРМЕДЕКСПОРТ», протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 16.03.2023 № 47, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 16.03.2023, договір про закупівлю від 24.03.2023 № 96, пояснення від 13.06.2023, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
26.06.2023 16:29 - 30.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
26.06.2023 16:29
Запити/Пояснення
Номер:
9d24de3e5f454821927a9b8f82e8dd58
Назва:
Про надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:
09.06.2023 11:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-06-005395-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d04638ca491f49b286d6df17a8ede7f3
Назва:
Пояснення стосовно обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість
Дата опублікування:
13.06.2023 16:17
Опис:
У відповідь на Ваш запит про надання пояснень від 09.06.2023 р. 11:01 по моніторингу UA-M-2023-06-06-000088 від 6 червня 16:42 по 28 червня 00:00 щодо моніторингу процедури публічної закупівлі за предметом закупівлі КОД ЄЗС ДК 021:2015 - 33600000-6 Фармацевтична продукція (Лікарські засоби (69 найменувань)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-06-005395-a повідомляємо наступне:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Закупівля UA-2023-03-06-005395-a здійснена відповідно до річного плану фінансування даної процедури закупівлі здійснюється за рахунок коштів НСЗУ. Розмір бюджетного призначення визначений на підставі фактичної потреби та очікуваної вартості предмету закупівлі.
Загальні вимоги до лікарських засобів встановлює Закон України «Про лікарські засоби», згідно з яким ліки, що виробляються та реалізуються населенню, мають бути високоефективними, безпечними та якісними. Спеціальні вимоги до якості лікарських засобів визначено нормативно-правовими актами (постановами Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства охорони здоров’я України) та нормативними документами (стандартами, технічними умовами, фармакопейними статтями, технологічними регламентами, специфікаціями), сертифікатами якості. Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі було сформовано з врахуванням положень чинних нормативно-правових актів, наявної потреби у лікарських засобах та відповідно до специфіки закладу, де використовуються та застосовуються закуповувані ліки з метою повноцінного функціонування установи та надання якісної високоспеціалізованої медичної допомоги пацієнтам.
Визначення очікуваної вартості предмету закупівлі сформоване відповідно до наказу Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі" та інших профільних нормативно-правових актів, шляхом визначення вартості в розрізі кожної позиції закупівлі, використовуючи ціни, що оприлюднені на сайті Міністерства охорони здоров’я України та на основі аналізу та моніторингу ринкових цін, відображених в електронній системі закупівель «PROZORRO».
Додаток: обґрунтування закупівлі.