-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт (термосанація) будівлі амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: Житомирська обл.., м.Овруч, вулиця Київська, будинок 127-А
Завершена
3 692 255.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 36 922.55 UAH
мін. крок: 1% або 36 922.55 UAH
Номер:
20f15a10409a458497a064f23aa200ca
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-07-21-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.07.2023 00:00
Період моніторингу:
21.07.2023 10:21 - 12.08.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.07.2023 № 30-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 20.07.2023 № 30-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-03-06-005014-a 06.03.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 серпня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, зі змінами, (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Комунального некомерційного підприємства «Овруцький центр первинної медико-санітарної допомоги» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним Рішенням уповноваженої особи від 06.03.2023 № 57, зі змінами від 13.03.2023 № 58 та 16.03.2023 № 59 (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію приватної ремонтно-будівельної фірми «Комунальник», повідомлення про намір укласти договір від 28.03.2023, договір про закупівлю від 10.04.2023 № 127, додаткова угода № 1 від 09.05.2023, додаткова угода № 2 від 30.06.2023, відповідь Замовника на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 26.07.2023 року.
Період усунення порушень:
04.08.2023 11:14 - 10.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
04.08.2023 11:14
Запити/Пояснення
Номер:
d83cdf9a7b3546d69fb060479eb2793f
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.07.2023 11:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Капітальний ремонт (термосанація) будівлі амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: Житомирська обл.., м.Овруч, вулиця Київська, будинок 127-А (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-06-005014-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
a0e7cc0dec1b424481ee09bf272ccd7f
Назва:
Протокол
Дата опублікування:
26.07.2023 14:12
Опис:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі «Капітальний ремонт (термосанація) будівлі амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: Житомирська обл.., м.Овруч, вулиця Київська, будинок 127-А» ДК 021:2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства.
Технічні, якісні та кількісні характеристики відображені в проектній документації «Капітальний ремонт (термосанація) будівлі амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: Житомирська обл.., м.Овруч, вулиця Київська, будинок 127-А», виконаній згідно з ДБН А.2.2-3:2014, ДБН В.1.2-14-2009 «Загальні принципи забезпечення надійності конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій основ», ДБН А.2.2-3:2014 “Склад та зміст проектної документації на будівництво”, ДСТУ 8855:2019 «Будівлі та споруди. Визначення класу наслідків (відповідальності)» та інших нормативних документів.
Документація пройшла експертизу, отримано позитивний експертний звіт ТОВ «Центр комплексних експертиз проектів» №49/КД/2023 від 13 лютого 2023року.
В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт.
Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації: «Капітальний ремонт (термосанація) будівлі амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: Житомирська обл.., м.Овруч, вулиця Київська, будинок 127-А», Очікувана вартість предмету закупівлі складає 3`692`255.00 грн. (три мільйони шістсот дев’яносто дві тисячі двісті п’ятдесят п’ять гривень, 00 коп.), в тому числі ПДВ.
У відповідності до діючого законодавства, ураховуючи набрання чинності 19.12.2020 року постанови Кабінету Міністрів України №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», якою серед іншого доручено головним розпорядникам бюджетних коштів з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом оприлюднення зазначеного обґрунтування на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель, 06.03.2023р на сайті КНП «Овруцький ЦПМСД» (https://ovruch-cpmsd.com.ua/) оприлюднено зазначену інформацію, що відповідає дню оприлюднення оголошення про проведення Закупівлі та вимогам чинного законодавства.
У травні 2023р. було проведено модернізацію сайту і оновлено інформацію щодо закупівель, які проводились за 2023рік (посилання на публікацію: https://ovruch-cpmsd.com.ua/wp-content/uploads/2023/05/Obhruntuvannia-robit.pdf).