• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Нафта і дистиляти

Завершена

3 173 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 31 735.00 UAH
Номер: 8ba36606cd324bc59dae6772f1141cbf
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-08-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.05.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919605
Період моніторингу: 08.05.2023 16:04 - 30.05.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 08.05.2023 №39-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 21 квітня 2023 року №003100-18/4590-2023, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 08.05.2023 №39-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 5. UA-2023-03-06-003483-a 06.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Вінниця
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 96) 676-80-96, ira.vozniuk1@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо повноти оприлюднення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 14 Наказу №1082. За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178 та внесення змін до неї встановлено порушення вимог абзаців 2, 5, 6 та 7 підпункту 1, абзаців 2 та 5 підпункту 2, абзаців 3 та 6 підпункту 3 пункту 41, підпунктів 3, 6 та 12 пункту 44 Постанови №1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, та притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти оприлюднення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час проведення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Національного природного парку «Залісся» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 06 березня 2023 року №7), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Авто Ойл», протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір від 16 березня 2023 року №8, вимогу про усунення порушень від 21 березня 2023 року №UA-2023-03-06-003483-a.b1, рішення Замовника від 22 березня 2023 року, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 27 березня 2023 року, договір від 27 березня 2023 року №888/7 та пояснення від 16 травня 2023 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель. Пунктом 24 Постанови №1178 визначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 року №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за №610/34893 (далі – Порядок №1082), та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовником на порушення вимог пункту 14 Порядку №1082, в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремих електронних полях не зазначена інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Так, Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено код предмета закупівлі ДК 021:2015: 09130000-9 — «Нафта і дистиляти», тоді як Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749 містить наступні позиції товарів, які має намір придбати Замовник, а саме: 09134200-9 – «Дизельне паливо», 09132000-3 – «Бензин» та 09133000-0 – «Нафтовий газ скраплений». Крім того, моніторингом установлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності із вимогами Постанови №1178. Так, в підпунктах 1, 2 та 3 пункту 4 розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що: - замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 Закону; учасник процедури закупівлі є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства України з кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, чим не дотримано вимоги абзаців 2, 5, 6 та 7 підпункту 1 пункту 41 Постанови №1178; - замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 Постанови №1178, чим не дотримано вимоги абзаців 2 та 5 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178; - замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Постанови №1178; надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом 2 частини п’ятнадцятої статті 29 Закону, чим не дотримано вимоги абзаців 3 та 6 підпункту 3 пункту 41 Постанови №1178. Також установлено, що у додатку 1 «Документи, які повинен надати учасник для підтвердження свого права на участь у процедурі закупівлі у відповідності до статті 17 Закону» тендерної документації зазначено, що переможець торгів повинен надати документи, які підтверджують відсутність підстав для відмови учаснику у участі в процедурі закупівлі (які подаються переможцем торгів), а саме: інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення та витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» на службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі та яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважену на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), чим не дотримано вимоги підпунктів 3, 6, 12 пункту 44 Постанови №1178.
Період усунення порушень: 26.05.2023 14:27 - 10.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 26.05.2023 14:27

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовник погоджується з висновком Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області проведеного моніторингу щодо закупівлі за номером ID: UA-2023-03-06-003483-a код ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А95, дизельне паливо, газ СПБТ) На виконання зобов'язання щодо усунення можливих порушень законодавства в сфері державних закупівель встановлених в ході проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А95, дизельне паливо, газ СПБТ)» повідомляємо наступне: Замовником на виконання Висновку було проведено роз’яснювальну роботу та вжиті заходи, зокрема найближчим часом будуть проведенні навчання у сфері публічних закупівель, для підвищення рівня знань уповноважених осіб, з урахуванням Особливостей запроваджених Постановою Кабміну від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами. Прийнято рішення про необхідність посилення уваги на недопущення в подальшому порушень законодавства у сфері публічних закупівель. На підставі викладеного, враховуючи інформацію про допущені помилки Замовником проведено роботу та вжито заходів, за результатами яких буде оголошено проведення наступних процедур відкритих торгів, з урахуванням всіх отриманих зауважень від Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області з дотриманням діючого законодавства з питань публічних закупівель, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178.
Дата публікації звіту: 31.05.2023 10:36

Запити/Пояснення