• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги зі збирання, перевезення та утилізації побутових ламп розжарювання (на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 10.01.2023 № 25 «Про реалізацію експериментального проекту щодо створення сприятливих умов для забезпечення ефективного споживання електричної енергії населенням»)

Завершена

1 600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 000.00 UAH
Номер: a0e982a5ad1144d8a2bac3e7b6ed69c0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-04-24-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.04.2023 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 24.04.2023 16:40 - 16.05.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 24.04.2023 № 18-з Луцьк Про початок моніторингу процедури закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 24.04.2023 № 18-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-03-06-000534-a від 06.03.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.), +38 (0 50) 554-51-87, igor.girko@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено частини 1 статті 5 Закону та підпункту 1 пункту 42 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Управління екології та природних ресурсів Волинської обласної державної адміністрації (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 06.03.2023 №5/3 (далі – тендерна документація); тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ІСКРА-ТРАНС-ЛОГІСТИК» та Дочірнього підприємства «БОДНАРІВКА» Львівського комунального підприємства «ЗЕЛЕНИЙ ЛЬВІВ»; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 16.03.2023 №5/5 та від 21.03.2023 №5/8; повідомлення про намір укласти договір від 25.03.2023; договір про надання послуг від 29.03.2023 №14; відповідь Замовника від 27.04.2023 на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднені в електронній системі закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ІСКРА-ТРАНС-ЛОГІСТИК» (далі – ТОВ «ІСКРА-ТРАНС-ЛОГІСТИК») встановлено наступне. Відповідно реєстру отриманих тендерних пропозицій найнижчою запропонованою ціною була пропозиція ТОВ «ІСКРА-ТРАНС-ЛОГІСТИК» з пропозицією 678 000,00 гривень. Проведеним аналізом інформації розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що оскільки ТОВ «ІСКРА-ТРАНС-ЛОГІСТИК» надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, яка є аномально низькою, 14.03.2023 системою автоматично оприлюднено інформацію про необхідність надання обґрунтування аномально низької ціни. Відповідно частини 14 статті 29 Закону Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції. Моніторингом установлено, що ТОВ «ІСКРА-ТРАНС-ЛОГІСТИК» 14 березня 2023 10:31 розмістив в електронній системі закупівель обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції (файл – «Довідка АНЦ.pdf»), а саме: «утилізація/переробка ламп розжарювання є альтернативним видом діяльності підприємства і здійснюється на партнерських засадах, на потужностях єдиного національного виробника ламп розжарення ПрАТ «Львівський електроламповий завод «ІСКРА». Гарантуємо виконання робіт, які визначені у технічній специфікації замовника, за ціною вказаною нами за результатами аукціону, та інформуємо, що низька ціна тендерної пропозиції зумовлена досягненнями економії у технології проведення робіт відповідно до наданої нами кошторисної документації». Разом з тим, уповноваженою особою Замовника протокольним рішенням від 16.03.2023 №5/5 відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ІСКРА-ТРАНС-ЛОГІСТИК» на підставі ненадання кошторисної документації до обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції. В ході проведення моніторингу 25.04.2023 Замовнику направлено запит про надання інформації про вимоги тендерної документації чи нормативно-правових документів, якими передбачено надання кошторисної документації до обґрунтування аномально низької ціни. Відповідно оприлюдненої Замовником в електронні системі закупівель 27.04.2023 відповіді на запит органу державного фінансового контролю надання кошторисної документації до обґрунтування аномально низької ціни тендерною документацією та іншими нормативно-правовими документами не вимагалось. Крім того, Замовником в поясненні на запит органу державного фінансового контролю не спростовано можливість ТОВ «ІСКРА-ТРАНС-ЛОГІСТИК» виконання робіт, які визначені у технічній специфікації замовника, за запропонованою ціною. Отже, Замовником в порушення частини 1 статті 5 Закону та підпункту 1 пункту 42 Особливостей без належного обґрунтування відхилено найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію ТОВ «ІСКРА-ТРАНС-ЛОГІСТИК».
Період усунення порушень: 05.05.2023 15:26 - 20.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 05.05.2023 15:26

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Про вирішення питання виконання зобов'язань, викладених у висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 05.05.2023 за результатами здійсненого моніторингу, щодо розірвання договору із переможцем відкритих торгів (з Особливостями) Дочірнім підприємством "Боднарівка" Львівського комунального підприємства "Зелений Львів" по предмету закупівлі: Послуги зі збирання, перевезення та утилізації побутових ламп розжарювання (на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 10.01.2023 № 25 «Про реалізацію експериментального проекту щодо створення сприятливих умов для забезпечення ефективного споживання електричної енергії населенням») за ЄЗС ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація / видалення сміття та поводження зі сміттям. Інформація про усунення порушення розміщена у протоколі від 12.05.2023 року №9 та листі від 12.05.2023 року №935/1.15/2-23.
Дата публікації звіту: 12.05.2023 13:15

Запити/Пояснення