-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Борошно пшеничне вищого ґатунку (код ДК 021:2015:15612100-2- борошно пшеничне), крупа ячна (код ДК 021:2015:15613000-8 продукція із зерна зернових культур), крупа перлова (код ДК 021:2015:15613000-8 продукція із зерна зернових культур), пшоно (код ДК 021:2015:15613300-1 злакові продукти), крупа пшенична (код ДК 021:2015:15613000-8 продукція із зерна зернових культур), крупа кукурудзяна (код ДК 021:2015:15613000-8 продукція із зерна зернових культур), вівсяні пластівці (код ДК 021:2015:15613380-5 вівсяні пластівці)
Завершена
234 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 172.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 172.00 UAH
Номер:
180868ea80214d95b8e57834c2eb591d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-04-000098
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.04.2023 00:00
Період моніторингу:
04.04.2023 17:40 - 26.04.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.04.2023 №94
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 03.04.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби від 04.04.2023 №94
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
8 UA-2023-03-06-000074-a 06.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178, розгляду тендерної пропозиції ФОП Кіреєва С.П., своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання вимог Постанови № 710, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи Панютинський психоневрологічний інтернат (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 06.03.2023 № 1-06.03.2023, реєстр пропозицій від 14.03.2023, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Кіреєва С.П. (далі - ФОП Кіреєв С.П.), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 16.03.2023 № 1-16.03.2023, повідомлення про намір укласти договір від 16.03.2023 року, договір про закупівлю від 27.03.2023 № 27 (далі – Договір), пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 10.04.2023 року та 13.04.2023 року.
Період усунення порушень:
24.04.2023 21:03 - 28.04.2023 00:00
Дата публікації висновку:
24.04.2023 21:03
Запити/Пояснення
Номер:
0f61978efb5248cc971b50e1a9b2650d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
05.04.2023 21:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Продукція борошномельно-круп'яної промисловості» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-03-06-000074-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
5b8817c7610c492ab09f58e1ce35878b
Назва:
Виходячи зі змісту Запиту необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит
Дата опублікування:
10.04.2023 09:15
Опис:
Виходячи зі змісту Запиту необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит наступного змісту:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту.
Обсяг закупівлі визначено відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 13.03.2002 №324 «Про затвердження натуральних добових норм харчування в інтернат них установах, навчальних та санаторних закладах сфери управління Міністерства соціальної політики», відповідно до очікуваної потреби, обрахованої Замовником на основі фактичного використання продуктів харчування у попередньому році та обсягу фінансування.
Технічні та якісні характеристики визначені відповідно до нормативних документів України ДСТУ, ГОСТ, ТУУ або ТУ, а також Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97-ВР від 23.12.1997 р. Замовником було визначено, що за зовнішнім виглядом, запахом, смаком, кольором, консистенцією, продукти харчування повинні відповідати показникам якості, що висуваються до товару, що є предметом закупівлі. При цьому, якість продукції повинна відповідати діючим на момент проведення закупівель ДСТУ, ГОСТ, ТУ.У, ТУ або іншому діючому нормативному документу. Постачання продукції здійснюється відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97-ВР від 23.12.1997 р. Кожна партія товару повинна відповідати заявці Замовника, та мати супроводжувальні документи, що підтверджують якість товару (копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або копія посвідчення про якість та/або копія декларації виробника тощо) із зазначенням строку придатності, умов зберігання та температурного режиму. Термін придатності продукції повинен складати на момент поставки не менше 70 % від загального терміну придатності товару.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі (розміру витрат) здійснений відповідно до листа Міністерства фінансів України від 13.08.2020 №05110-14-6/25074, постанови Кабінету міністрів України від 29.07.2020 №671 «Про схвалення Прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2021-2023 роки», на підстави розрахунку вартості продуктів харчування з врахуванням основних положень примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 №275, розрахунок здійснений на підставі фактичних показників минулого бюджетного року, моніторингу цін в роздрібнений мережі з урахуванням індексу споживчих цін, аналізу цінової інформації з реального ринку товару на різноманітних інтернет ресурсах, шляхом запиту комерційних пропозицій, та у межах затверджених орієнтованих обсягів фінансування на 2023 рік.
На виконання підпункту 1 пункту 4 постанови КМУ №710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Замовником у встановлені строки було оприлюдненно обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті за посиланням: https://paninternat.wixsite.com/ppinternat
Пояснення нами надано у встановлений строк в електронній системі закупівель.
Додатки:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Комерційні пропозиції.
Номер:
0e965aa49c68449ca7750cb9d47b1d37
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
10.04.2023 08:45
Опис:
05.04.2023 року через електронну систему закупівель надіслано запит Замовнику на пояснення (далі - Запит) щодо Закупівлі наступного змісту:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Продукція борошномельно-круп'яної промисловості» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-03-06-000074-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Виходячи зі змісту Запиту необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит наступного змісту:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту.
Обсяг закупівлі визначено відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 13.03.2002 №324 «Про затвердження натуральних добових норм харчування в інтернат них установах, навчальних та санаторних закладах сфери управління Міністерства соціальної політики», відповідно до очікуваної потреби, обрахованої Замовником на основі фактичного використання продуктів харчування у попередньому році та обсягу фінансування.
Технічні та якісні характеристики визначені відповідно до нормативних документів України ДСТУ, ГОСТ, ТУУ або ТУ, а також Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97-ВР від 23.12.1997 р. Замовником було визначено, що за зовнішнім виглядом, запахом, смаком, кольором, консистенцією, продукти харчування повинні відповідати показникам якості, що висуваються до товару, що є предметом закупівлі. При цьому, якість продукції повинна відповідати діючим на момент проведення закупівель ДСТУ, ГОСТ, ТУ.У, ТУ або іншому діючому нормативному документу. Постачання продукції здійснюється відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97-ВР від 23.12.1997 р. Кожна партія товару повинна відповідати заявці Замовника, та мати супроводжувальні документи, що підтверджують якість товару (копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або копія посвідчення про якість та/або копія декларації виробника тощо) із зазначенням строку придатності, умов зберігання та температурного режиму. Термін придатності продукції повинен складати на момент поставки не менше 70 % від загального терміну придатності товару.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі (розміру витрат) здійснений відповідно до листа Міністерства фінансів України від 13.08.2020 №05110-14-6/25074, постанови Кабінету міністрів України від 29.07.2020 №671 «Про схвалення Прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2021-2023 роки», на підстави розрахунку вартості продуктів харчування з врахуванням основних положень примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 №275, розрахунок здійснений на підставі фактичних показників минулого бюджетного року, моніторингу цін в роздрібнений мережі з урахуванням індексу споживчих цін, аналізу цінової інформації з реального ринку товару на різноманітних інтернет ресурсах, шляхом запиту комерційних пропозицій, та у межах затверджених орієнтованих обсягів фінансування на 2023 рік.
На виконання підпункту 1 пункту 4 постанови КМУ №710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Замовником у встановлені строки було оприлюдненно обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті за посиланням: https://paninternat.wixsite.com/ppinternat
Пояснення нами надано у встановлений строк в електронній системі закупівель.
Додатки:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Комерційні пропозиції.
Номер:
62523c328e9f42b5902fe357168f7c19
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
10.04.2023 17:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Продукція борошномельно-круп'яної промисловості» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-03-06-000074-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Чому тендерна пропозиція учасника відкритих торгів фізичної особи-підприємця Кіреєва С.П. (далі - ФОП Кіреєв С.П.) не відхилена, якщо ним не виконано вимоги Закону та вимоги тендерної документації, а саме:
Відповідно до абз. 3 частини «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовником передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, а саме: інформація та документи, щодо підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», в порядку, визначеному відповідно до Додатку № 1 до Тендерної документації.
Так, пунктом 2.5 частини 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 «Інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (перелік документів та інформації)» тендерної документації передбачено необхідність подання документів, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені для постачання та обігу предмету закупівлі, що зазначені у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації, а саме:
- у разі, якщо для постачання та обігу предмету закупівлі Учасником залучається суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення та зберігання предмету закупівлі: - для суб’єктів господарювання – фізичних осіб-підприємців: ..... та зареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори (якщо, трудові договори укладені після 01.01.2015р. – трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015 р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа.
Моніторингом встановлено, що для постачання та обігу предмету закупівлі Учасником буде залучатися суб’єкт господарювання Товариство з обмеженою відповідальністю «ТРАНСПОРТНО-ЛОГІСТИЧНА КОМПАНІЯ «СХІД» відповідно до договору транспортного експедитування (послуг перевезення) та зберігання від 09.12.2022 № 11/12/2022.
Однак, Учасником торгів не надано зареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори та не надано Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа.
Таким чином, за результатами моніторингу встановлено, що пропозиція переможця не відповідає кваліфікаційним критеріям в частині не підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Номер:
eb01423b438449808b0e9c707f1a77a7
Назва:
Чому тендерна пропозиція учасника відкритих торгів фізичної особи-підприємця Кіреєва С.П. (далі - ФОП Кіреєв С.П.) не відхилена, якщо ним не виконано вимоги Закону та вимоги тендерної документації, а саме:
Дата опублікування:
13.04.2023 09:39
Опис:
10.04.2023 року через електронну систему закупівель надіслано запит Замовнику на пояснення (далі - Запит) щодо Закупівлі наступного змісту:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Продукція борошномельно-круп'яної промисловості» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-03-06-000074-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Чому тендерна пропозиція учасника відкритих торгів фізичної особи-підприємця Кіреєва С.П. (далі - ФОП Кіреєв С.П.) не відхилена, якщо ним не виконано вимоги Закону та вимоги тендерної документації, а саме:
Відповідно до абз. 3 частини «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовником передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, а саме: інформація та документи, щодо підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», в порядку, визначеному відповідно до Додатку № 1 до Тендерної документації.
Так, пунктом 2.5 частини 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 «Інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (перелік документів та інформації)» тендерної документації передбачено необхідність подання документів, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені для постачання та обігу предмету закупівлі, що зазначені у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації, а саме:
- у разі, якщо для постачання та обігу предмету закупівлі Учасником залучається суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення та зберігання предмету закупівлі: - для суб’єктів господарювання – фізичних осіб-підприємців: ..... та зареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори (якщо, трудові договори укладені після 01.01.2015р. – трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015 р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа.
Моніторингом встановлено, що для постачання та обігу предмету закупівлі Учасником буде залучатися суб’єкт господарювання Товариство з обмеженою відповідальністю «ТРАНСПОРТНО-ЛОГІСТИЧНА КОМПАНІЯ «СХІД» відповідно до договору транспортного експедитування (послуг перевезення) та зберігання від 09.12.2022 № 11/12/2022.
Однак, Учасником торгів не надано зареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори та не надано Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа.
Таким чином, за результатами моніторингу встановлено, що пропозиція переможця не відповідає кваліфікаційним критеріям в частині не підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Виходячи зі змісту Запиту необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит наступного змісту:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту.
Відповідно до пункту 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) визначено, Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до Особливостей (далі - найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція), щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Кіреєва С.П. було встановлено, що для постачання та обігу предмету закупівлі Учасником буде залучатися суб’єкт господарювання Товариство з обмеженою відповідальністю «ТРАНСПОРТНО-ЛОГІСТИЧНА КОМПАНІЯ «СХІД» на підставі договору транспортного експедирування (послуг перевезення) та зберігання від 09.12.2022 № 11/12/2022.
Абзацом 6 пунктом 2.5 частини 2 Додатку № 1 до Тендерної документації встановлено, У разі, якщо для постачання та обігу предмету закупівлі Учасником залучається суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення та зберігання предмету закупівлі:
- документи, що підтверджують трудові відносини між суб’єктом господарювання та його працівниками (перелічені у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації), які будуть залучені до постачання та обігу предмету закупівлі:
- для суб’єктів господарювання – юридичних осіб: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації) та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб, станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа*. (*Відомості у формі електронного документа повинні бути підписана КЕП/УЕП відповідної посадової особи органу уповноваженого їх надавати).
Отже, як було зазначено вище, учасник ФО-П Кіреєв С.П. для постачання та обігу предмету закупівлі залучається суб’єкт господарювання (юридичну особу), який здійснює перевезення та зберігання предмету закупівлі, а саме: Товариство з обмеженою відповідальністю «ТРАНСПОРТНО-ЛОГІСТИЧНА КОМПАНІЯ «СХІД» на підставі договору транспортного експедирування (послуг перевезення) та зберігання від 09.12.2022 № 11/12/2022 (далі - Договір). Відповідно до умов Договору, встановлено, що за цим Договором Експедитор (ТОВ ТЛК «Схід») зобов'язується за плату і за рахунок Клієнта (ФО-П Кіреєва С.П.) власними силами (в т.ч. із залученням власного персоналу) організувати надання, та надати визначені Договором послуги транспортного експедирування, пов'язані з перевезенням та супроводженням Вантажу спеціалізованим автотранспортом, і за маршрутом, вибраним Експедитором та/або Клієнтом, а також надати послуги, пов’язані зі зберіганням Вантажу на потужностях Експедитора, а Клієнт зобов'язується прийняти та оплатити належним чином надані послуги. Відповідно до умов Договору, Експедитор виконує додаткові послуги, пов’язані з супутнім обслуговуванням Вантажу Клієнта, такі як: приймання, сортування, складування, перевірка кількості та стану вантажу, його завантаження та вивантаження, комплектування, зберігання вантажу, одержання та зберігання необхідних для постачання документів, що засвідчують безпечність та якість харчових продуктів.
Таким чином, Учасником ФО-П Кіреєвим С.П. на виконання вище наведеної вимоги Тендерної документації у складі тендерної пропозиції були надані документи, що підтверджують трудові відносини між суб’єктом господарювання - Товариством з обмеженою відповідальністю «ТРАНСПОРТНО-ЛОГІСТИЧНА КОМПАНІЯ «СХІД» та його працівниками (перелічені у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації), які будуть залучені до постачання та обігу предмету закупівлі ФО-П Кіреєвим С.П. на підставі укладеного договору транспортного експедирування (послуг перевезення) та зберігання (далі – Договір). А саме:
Трудові книжки працівників, які були перелічені на виконання вимоги передбаченої п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації.
Звертаємо вашу увагу, що вимога «…- для суб’єктів господарювання – юридичних осіб: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації) та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб, станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа.» є альтернативною, тобто передбачає, що учасник може надати:
Трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації) або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб, станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа;
або
Трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації) та Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб, станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа.
Таким чином, Учасник ФО-П Кіреєв С.П. надав документи, які вимагалися Тендерної документацією та його тендерна пропозиція відповідає кваліфікаційному критерію, щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, на підставі чого не має підстав для його відхилення.
Пояснення нами надано у встановлений строк в електронній системі закупівель.
Додатки:
Договір транспортного експедирування (послуг перевезення) та зберігання від 09.12.2022 № 11/12/2022.
Інформаційна довідка про наявність працівників (окремо водії автотранспортних засобів, окремо експедитори транспортні, окремо вантажники, комірник), відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені для обігу предмету закупівлі.
Трудові книжки відповідних працівників.