• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Бензин А-95, дизельне паливо код ДК 021:02015:09130000-9 "Нафта і дистиляти"

Відпуск товару по місту Кропивницький Кіровоградської області здійснюється за місцезнаходженням АЗС учасника/партнера учасника. По Кропивницькому району Кіровоградської області відпуск товару здійснюється за місцезнаходженням АЗС учасника/партнера учасника та/або за потребою замовника з використанням спеціалізованого автотранспорту у місці дислокації автотранспорту замовника за адресою: м. Знам’янка вул. В Голого,73/2, м. Долинська вул. Нова,40, м. Бобринець вул. Миколаївська, 47а, с. Соколівське, смт. Новгородка вул. Дружби,122, смт. Устинівка вул. Об’їздна,2а, смт. Олександрівка вул. Гагаріна,49, смт. Компаніївка вул. Тополина,35.

Завершена

6 835 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 68 358.00 UAH
Номер: fbf2104fd56a4565a2bca8e67506a904
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-07-03-000087
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.07.2023 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127366
Період моніторингу: 03.07.2023 16:45 - 25.07.2023 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ 29.06.2023 № 19-з Маріуполь Про початок моніторингу закупівель Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3(із змінами), доручення Держаудитслужби України від 21.04.2023№003100-18/4590-2023. НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник начальника управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА Додаток до наказу від 29.06.2023 № 19 -з Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. 1 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ UA-2023-03-03-011259-a 03.03.2023 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Маріуполь
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 932-39-10, tamarabeleckaja@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення 21.07.2023 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (Додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) 1 ДЕРЖАВНОГО ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНОГО ЗАГОНУ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи з публічних закупівель від 03.03.2023 № 49 із змінами від 06.03.2023, реєстр пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію учасника-переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТИТАН-ЄЛИСАВЕТГРАД» (далі – ТОВ «ТИТАН-ЄЛИСАВЕТГРАД»), протокол про рішення уповноваженої особи з публічних закупівель щодо визначення переможця процедури закупівлі від 13.03.2023 № 54, повідомлення про намір укласти договір, договір від 21.03.2023 № 63/2023 на суму 6 742 500,00 грн з ПДВ, додаткову угоду до договору від 21.06.2023 № 5, відповідь замовника на пояснення від 13.07.2023.
Період усунення порушень: 25.07.2023 18:15 - 29.07.2023 00:00
Дата публікації висновку: 25.07.2023 18:15

Запити/Пояснення