-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Бензин А-95, дизельне паливо код ДК 021:02015:09130000-9 "Нафта і дистиляти"
Відпуск товару по місту Кропивницький Кіровоградської області здійснюється за місцезнаходженням АЗС учасника/партнера учасника. По Кропивницькому району Кіровоградської області відпуск товару здійснюється за місцезнаходженням АЗС учасника/партнера учасника та/або за потребою замовника з використанням спеціалізованого автотранспорту у місці дислокації автотранспорту замовника за адресою: м. Знам’янка вул. В Голого,73/2, м. Долинська вул. Нова,40, м. Бобринець вул. Миколаївська, 47а, с. Соколівське, смт. Новгородка вул. Дружби,122, смт. Устинівка вул. Об’їздна,2а, смт. Олександрівка вул. Гагаріна,49, смт. Компаніївка вул. Тополина,35.
Завершена
6 835 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 68 358.00 UAH
мін. крок: 1% або 68 358.00 UAH
Номер:
fbf2104fd56a4565a2bca8e67506a904
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-07-03-000087
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.07.2023 00:00
Період моніторингу:
03.07.2023 16:45 - 25.07.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
29.06.2023 № 19-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3(із змінами), доручення Держаудитслужби України від 21.04.2023№003100-18/4590-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
Додаток
до наказу від 29.06.2023
№ 19 -з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1.
1 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
UA-2023-03-03-011259-a 03.03.2023 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення 21.07.2023 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (Додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) 1 ДЕРЖАВНОГО ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНОГО ЗАГОНУ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи з публічних закупівель від 03.03.2023 № 49 із змінами від 06.03.2023, реєстр пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію учасника-переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТИТАН-ЄЛИСАВЕТГРАД» (далі – ТОВ «ТИТАН-ЄЛИСАВЕТГРАД»), протокол про рішення уповноваженої особи з публічних закупівель щодо визначення переможця процедури закупівлі від 13.03.2023 № 54, повідомлення про намір укласти договір, договір від 21.03.2023 № 63/2023 на суму 6 742 500,00 грн з ПДВ, додаткову угоду до договору від 21.06.2023 № 5, відповідь замовника на пояснення від 13.07.2023.
Період усунення порушень:
25.07.2023 18:15 - 29.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
25.07.2023 18:15
Запити/Пояснення
Номер:
a8127492be21431daf0823a44bf64ba4
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
10.07.2023 11:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Бензин А-95, дизельне паливо код ДК 021:02015:09130000-9 «Нафта і дистиляти»» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-03-011259-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
b3434c6903a34a8da6a5f855789a6c21
Назва:
Про надання пояснення на звернення
Дата опублікування:
13.07.2023 17:14
Опис:
Щодо пояснення у закупівлі за номером в електронній системі закупівель ID: UA-2023-03-03-011259-а. повідомляємо наступне.
1. Щодо питання яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідно до норм пункту 14 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 № 1178 із змінами (надалі - Особливості) та статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (надалі - Закон) 1 ДПРЗ, здійснює планування закупівель на підставі наявної потреби з урахуванням асигнувань, затверджених головним розпорядником бюджетних коштів у кошторисі в розрізі економічної класифікації видатків бюджету на відповідний рік.
Для забезпечення постійної готовності транспортних засобів до оперативного реагування на пожежі та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій в умовах особливого періоду 2023 р. та виконання особовим складом функціональних завдань визначено потребу у пальному на підставі аналізу закупівель бензину, дизельного палива (надалі- пальне) на рівні минулих років 2021-2022 з урахуванням затверджених норм витрат пального на автомобільну, спеціальну, інженерну техніку на 2023 рік (витяг з наказу № НГ-12/5556 від 25.01.2023 додається).
Враховуючи потребу в пальному та очікуване фінансування на 2023 за КЕКВ 2210, на підставі службової записки від ініціатора закупівлі від 02 березня 2023 р. (додається) закупівлю включено до річного плану закупівель на 2023 рік. Зміни до річного плану закупівель на 2023 затверджено протокольним рішенням уповноваженої особи № 49 від 03 березня 2023 р. (додається) та оприлюднено в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження змін до річного плану закупівель. Ідентифікатор річного плану закупівель: UA-P-2023-03-03-003905-c.
Відповідно до п.29 Особливостей у разу здійснення закупівлі бензину, дизельного пального замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідними національними стандартами (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Враховуючи наведену вище норму права, технічні та якісні характеристики пального визначено згідно національних стандартів та технічного регламенту, а саме: ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови», ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови», Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 р. № 927.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено з урахуванням рекомендацій, визначених в наказі Мінекономіки від 18.02.2020 р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та постанови КМУ від 02 березня 2022 № 178 «Деякі питання обкладення податком на додану вартість за нульовою ставкою у період воєнного стану». Так, на підставі аналізу інформації на офіційному сайті Мінфіну України за посиланням: https://index.minfin.com.ua станом на 02.03.2023 щодо середньої ринкової ціни на бензин А-95, дизельне паливо у операторів АЗС по Кіровоградській області (узагальнена роздруківка додається) визначено очікувану вартість закупівлі в сумі 6 835 800,00 грн. з ПДВ за нульовою ставкою.
2. Щодо питання надання посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), 1 ДПРЗ здійснено оприлюднення Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, визначення очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному вебсайті Головного управління ДСНС України у Кіровоградській області за посиланням: https://kr.dsns.gov.ua/derzhavni-zakupivli/zahodi-na-vikonannya-postanovi-kmu-vid-11102016-710 (скріншот з сайту, рапорт, інформація для оприлюднення додаються).
Додатки: на 39 арк.