-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Послуга зі збирання, перевезення та утилізації ламп розжарювання
Забезпечення екологічно безпечного збирання, перевезення та утилізації ламп розжарювання, відповідно до п.5 постанови Кабінету Міністрів України від 10.01.2023 № 25 "Про реалізацію експериментального проекту щодо створення сприятливих умов для забезпечення ефективного споживання електричної енергії населенням"
Завершена
6 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 32 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 32 000.00 UAH
Номер:
6769b2caa135452fb9eaeb7545ff9e87
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-31-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.05.2023 00:00
Період моніторингу:
31.05.2023 10:20 - 22.06.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.05.2023 № 38-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 30.05.2023 № 38-з
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1.UA-2023-03-03-011160-a 03.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, установлено порушення вимог частини 5 статті 8 Закону.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановленого порушення вимог частини 5 статті 8 Закону.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку необхідно оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель департаменту міжнародного співробітництва та регіонального розвитку Вінницької обласної державної адміністрації на 2023 рік (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 03.03.2023 № 5, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Іскра-Транс-Логістик», тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «АБМ РЕЦИКЛІНГ» (далі – ТОВ «АБМ РЕЦИКЛІНГ»), протокольне рішення уповноваженої особи від 15.03.2023 № 7, протокольне рішення уповноваженої особи від 20.03.2023 № 10, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 20.03.2023, договір від 27.03.2023 № 7 на суму 1 536 000,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «АБМ РЕЦИКЛІНГ», пояснення надані 06.06.2023 Замовником через електронну систему закупівель.
За результатом аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, установлено, що на порушення вимог частини 5 статті 8 Закону, Замовником надано в електронній системі закупівель 06.06.2023 пояснення на запит Держаудитслужби від 31.05.2023 з порушенням строків, а саме - на 4-й робочий день з дня оприлюднення запиту про надання пояснення.
Період усунення порушень:
16.06.2023 15:54 - 01.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
16.06.2023 15:54
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2023-03-03-011160-a ,проведеного ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ (ідентифікатор моніторингу UA-M-2023-05-31-000004), опублікованого 16.06.2023 15:54 в частині питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, повідомляємо: у зв'язку з проведенням технологічних робіт на сервері Департаменту міжнародного співробітництва та регіонального розвитку Вінницької обласної державної адміністрації(далі - Замовник) та відсутності доступу до Інтернету, повідомлення про проведення відповідного моніторингу закупівлі було ідентифіковано із запізненням. У зв'язку із вказаним, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби від 31.05.2023 було надіслано з одноденним порушенням строків (на 4-й робочий день), а саме - 06.06.2023 року
Дата публікації звіту:
20.06.2023 16:25
Запити/Пояснення
Номер:
c1c40b0f519849f093eabc1b20e2ebb2
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
31.05.2023 14:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуга зі збирання, перевезення та утилізації ламп розжарювання», ДК 021:2015: 90510000-5 – утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям, (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-03-011160-a) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.