• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Послуга зі збирання, перевезення та утилізації ламп розжарювання

Забезпечення екологічно безпечного збирання, перевезення та утилізації ламп розжарювання, відповідно до п.5 постанови Кабінету Міністрів України від 10.01.2023 № 25 "Про реалізацію експериментального проекту щодо створення сприятливих умов для забезпечення ефективного споживання електричної енергії населенням"

Завершена

6 400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 32 000.00 UAH
Номер: 6769b2caa135452fb9eaeb7545ff9e87
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-31-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.05.2023 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 31.05.2023 10:20 - 22.06.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 30.05.2023 № 38-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 30.05.2023 № 38-з Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1.UA-2023-03-03-011160-a 03.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель. Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Адреса: Ukraine, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби ( обл.), +38 (0 99) 082-87-50, n.slusarenko2020@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, установлено порушення вимог частини 5 статті 8 Закону. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановленого порушення вимог частини 5 статті 8 Закону. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку необхідно оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 червня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель департаменту міжнародного співробітництва та регіонального розвитку Вінницької обласної державної адміністрації на 2023 рік (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 03.03.2023 № 5, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Іскра-Транс-Логістик», тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «АБМ РЕЦИКЛІНГ» (далі – ТОВ «АБМ РЕЦИКЛІНГ»), протокольне рішення уповноваженої особи від 15.03.2023 № 7, протокольне рішення уповноваженої особи від 20.03.2023 № 10, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 20.03.2023, договір від 27.03.2023 № 7 на суму 1 536 000,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «АБМ РЕЦИКЛІНГ», пояснення надані 06.06.2023 Замовником через електронну систему закупівель. За результатом аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, установлено, що на порушення вимог частини 5 статті 8 Закону, Замовником надано в електронній системі закупівель 06.06.2023 пояснення на запит Держаудитслужби від 31.05.2023 з порушенням строків, а саме - на 4-й робочий день з дня оприлюднення запиту про надання пояснення.
Період усунення порушень: 16.06.2023 15:54 - 01.07.2023 00:00
Дата публікації висновку: 16.06.2023 15:54

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2023-03-03-011160-a ,проведеного ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ (ідентифікатор моніторингу UA-M-2023-05-31-000004), опублікованого 16.06.2023 15:54 в частині питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, повідомляємо: у зв'язку з проведенням технологічних робіт на сервері Департаменту міжнародного співробітництва та регіонального розвитку Вінницької обласної державної адміністрації(далі - Замовник) та відсутності доступу до Інтернету, повідомлення про проведення відповідного моніторингу закупівлі було ідентифіковано із запізненням. У зв'язку із вказаним, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби від 31.05.2023 було надіслано з одноденним порушенням строків (на 4-й робочий день), а саме - 06.06.2023 року
Дата публікації звіту: 20.06.2023 16:25

Запити/Пояснення