• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 1

Медичні вироби (Покриття та захисний одяг) (Коди згідно НК 024:2019 – Лот №1:60709 – Пелюшка вбирає; 35557 - Простирадло для столу для огляду / терапевтичних процедур, одноразового використання;35091 - Халат операційний, одноразового використання; 32297 - Шапочка хірургічна, одноразового використання, нестерильна. Лот №2:34904 Канюля для порожнистої вени; 60822 Голка для переливання лікарських засобів, що фільтрує/клапанна; 12170 Набір для подовження магістралі для внутрішньовенних вливань; 58490 Система для проведення взяття крові/ внутрішньовенної інфузії; 43324 Система для переливання рідин загального призначення; 13472 Скарифікатор; 37445 Лезо скальпеля одноразового використання; 47017 Шприц загального призначення одноразового використання; 35833 Набір для введення лікарських засобів для інфузійного насоса з електроживленням, одноразового використання; 35844 Джгут на верхню/нижню кінцівку багаторазового використання; 46741 Офтальмологічний ніж одноразового використання; 33586 Система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта; 56631 Фіксатор внутрішньовенного катетера; 63395 Ексудатоабсорбувальнаа пов'язка негелева антимікробна нестерильна; 48126 Рулон марлевий нестерильний; 58232 Рулон ватний нестерильний; 48126 Рулон марлевий нестерильний; 14077 Серветка для операційної; 58986 Лейкопластир хірургічний універсальний нестерильний; 46854 Стерильна пов'язка на рану, що не прилипає, абсорбент; 44811 Кістковий синтетичний віск. Лот №3:34923-Катетер аспіраційної системи, загального призначення; 34917-Внутрішній уретральний дренажний катетер; 36244-Набір для внутрішньовенних вливань через інфузійний контролер; 16858 – Ін’єкційний порт для катетера; 47459-Сечоприймач системи моніторення сечовипускання; 43324 Система для переливання рідин загального призначення; 35983- Помпа інфузійна інсулінова амбулаторна; 35035 Електрокардіографічний електрод, одноразовий; 61578-Ручка-скарифікатор автоматична, одноразового використання; 12542 Контейнер для збирання середньої порції сечі IVD; 35035 Електрокардіографічний електрод, одноразовий. Лот №4 :14191 - Трубка, дренаж; 10729 Центральний венозний катетер; 58058 - Засіб гемостатичний на основі рослинних полісахаридів місцеве, що не розсмоктуються, антибактеріальну.)

Завершена

6 677 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 5 870.00 UAH
Номер: 553bd2939483461590183a2aa6230cad
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-07-11-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.07.2023 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 11.07.2023 11:31 - 02.08.2023 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 10.07.2023 № 29-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 10.07.2023 № 29-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-03-03-011062-a від 03.03.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 789-29-71, dmytrotkachuk86@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 липня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Державна установа «Національний інститут серцево-судинної хірургії імені М.М.Амосова Національної академії медичних наук України» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 03.03.2023; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Трифарм» (лот 1 та лот 2), ПП ОПТІМА-М (лот 3) та ФОП Бабича Михайла Валерійовича (лот 4); протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.03.2023 №№ 1, 2, 3, 4; повідомлення про намір укласти договір (лот 1) від 17.03.2023 та звіт про результати проведення процедури закупівлі (лот 1) від 31.03.2023, повідомлення про намір укласти договір (лот 2) від 17.03.2023 та звіт про результати проведення процедури закупівлі (лот 2) від 31.03.2023; договір від 31.03.2023 № 47МВ на суму 596 942,00 грн (далі - Договір) та додаткова угода до Договору від 05.04.2023 №1 (лот 1), договір від 31.03.2023 № 48МВ на суму 4 848 005,60 грн (лот 2); відповідь Замовника від 17.07.2023 на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Період усунення порушень: 24.07.2023 12:54 - 28.07.2023 00:00
Дата публікації висновку: 24.07.2023 12:54

Запити/Пояснення