• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Прокат листовий Ст3

Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, проектна, технічна документація, яка викладена в оригіналі російською мовою, не потребує перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.

Завершена

3 058 553.44 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 292.77 UAH
Номер: 2fd6acbfd75a48d7b549cf2f7d73071c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-06-12-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.06.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 12.06.2023 15:08 - 04.07.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 12.06.2023 № 18-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 21.04.2023 № 003100-18/4590-2023, почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 12.06.2023 № 18-з Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2023-03-03-010063-a 03.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 555-05-13, kolodiynataliya86@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостей встановлено порушення вимог абзацу сьомого пункту 28, підпункту 3 пункту 44 Особливостей та пункту 2 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Особливостей та Закону №922-VIII, своєчасності його розміщення, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення такого порушення в подальшому та з дотриманням вимог абзацу сьомого пункту 28, підпункту 3 пункту 44 Особливостей та пункту 2 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII (шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 червня 2023 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2023 рік, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), із змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2023 № 157 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. № 1178», які набули чинності від 25.02.2023, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Особливостей та Закону № 922-VIII, своєчасності його розміщення, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВП «Рівненська АЕС» ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 03.03.2023; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ФІРМА «ВІКАНТ» (далі – ТОВ «ФІРМА «ВІКАНТ»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 17.03.2023; протокольне рішення уповноваженої особи щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФІРМА «ВІКАНТ» від 17.03.2023 №87; протокольне рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця та про намір укласти договір з ТОВ «ФІРМА «ВІКАНТ» від 20.03.2023 №91; повідомлення про намір укласти договір від 20.03.2023; договір поставки від 04.04.2023 № 53-122-01-23-13182. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостей, встановлено наступне. Згідно пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922-VIII з урахуванням цих особливостей. У тендерній документації відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII, визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому - восьмому пункту 28 Особливостей (в редакції від 25.02.2023). Так, у тендерній документації обов’язково зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону № 922-VIII з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Слід зазначити, що згідно з абзацом першим пункту 45 Особливостей Замовник під час здійснення закупівлі товарів може не застосовувати до учасників процедури закупівлі кваліфікаційні критерії, визначені статтею 16 Закону № 922-VIII. Водночас, під час аналізу тендерної документації (підпункт 5.1 пункту 5 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) встановлено, що Замовником визначений такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). З урахуванням зазначеного, Замовник при складанні вимог тендерної документації повинен керуватися вимогами пункту 2 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII з урахуванням вимог абзацу сьомого пункту 28 Особливостей, в частині визначення способу документального підтвердження відповідності учасників установленим кваліфікаційним критеріям. Проте, за результатами аналізу вимог тендерної документації встановлено, що для підтвердження кваліфікаційного критерію Замовником вимагається надання документа (документів), що підтверджує досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), без визначення способу такого документального підтвердження, тобто не визначено, яким чином учасники повинні підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та які саме документи будуть слугувати таким підтвердженням. Враховуючи зазначене, тендерна документація складена з порушенням вимог абзацу сьомого пункту 28 Особливостей (в редакції від 25.02.2023) та пункту 2 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII, оскільки не містить вимог до учасників щодо надання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію, установленому Замовником згідно пункту 3 частини другої статті 16 цього Закону. Відповідно до пункту 44 Особливостей (в редакції від 25.02.2023) Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли, зокрема: - керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією (підпункт 3). Однак, за результатами моніторингу встановлено, що Замовник в тендерній документації (підпункт 5.3.2 пункту 5 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) установив, що переможець має надати: - документ, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої підпунктом 3 пунктом 44 Особливостей - інформаційну довідку/витяг з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, що містить інформацію про те, що службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. Документ повинен бути із датою формування документа не раніше ніж за 30 календарних днів до дати подання документа замовнику. Отже, Замовник у тендерній документації установив підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі щодо службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, а не до керівника учасника, чим не дотримався вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей (в редакції від 25.02.2023).
Період усунення порушень: 26.06.2023 14:00 - 11.07.2023 00:00
Дата публікації висновку: 26.06.2023 14:00

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку ДАСУ Замовником вжито заходів щодо попередження та недопущення встановлених порушень у подальшому шляхом посилення контролю за роботою відповідальних осіб та проходження додаткового навчання з питань публічних закупівель. З цією метою уповноважена особа пройшла онлайн-курс з публічних закупівель на платформі Prometheus на тему: «Публічні закупівлі: від теорії до практики» за посиланням: https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:Prometheus+PPTP101+2023_T1/about, а також проходить курс на цій же платформі на тему: «Публічні закупівлі: управління та оцінка ефективності» за посиланням: https://prometheus.org.ua/course/course-v1:Prometheus+PPMEE101+2023_T1 що розроблені Департаментом сфери публічних закупівель та конкурентної політики Мінекономіки разом з проектом ЄС «Підтримка реформ публічних закупівель в Україні».
Дата публікації звіту: 27.06.2023 15:34