-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Нафта і дистиляти
Завершена
1 087 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 875.00 UAH
мін. крок: 1% або 10 875.00 UAH
Номер:
d57b7e0c0bd64a5bb5bb7d23521a8cf5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-11-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.04.2023 00:00
Період моніторингу:
11.04.2023 13:52 - 03.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.04.2023 №30-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 11.04.2023 №30-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3. UA-2023-03-03-009828-a 03.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178 та внесення змін до неї встановлено порушення вимог абзацу 2 підпункту 1, підпункту 2 та абзацу 6 підпункту 3 пункту 41 та абзацу 4 пункту 51 Постанови №1178.
За результатами аналізу питання щодо дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 та абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Постанови №1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178) та внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Тульчинкомунсервіс» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Тульчин-Нафта», протокол розкриття тендерних пропозицій, вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір від 15 березня 2023 року №14, звіт про результати проведення процедури від 22 березня 2023 року, договір постачання від 21 березня 2023 року №2103/1 (далі – Договір) та пояснення від 12 квітня 2023 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності із вимогами Постанови №1178.
Так, в підпунктах 1, 2 та 3 пункту 3 розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції», тендерної документації зазначено, що:
- замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону; чим не дотримано вимоги абзацу 2 підпункту 1 пункту 41 Постанови №1178;
- замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли тендерна пропозиція викладена іншою мовою (мовами), ніж мова (мови), що передбачена тендерною документацією, чим не дотримано вимоги підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178;
- замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли переможець процедури закупівлі надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону, чим не дотримано вимоги абзацу 6 підпункту 3 пункту 41 Постанови №1178.
Крім того, моніторингом установлено, що в пункті 1 додатку 2 тендерної документації зазначено, що переможець процедури закупівлі повинен надати витяг або довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення та повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» на службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі та яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважену на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), чим не дотримано вимоги підпунктів 3, 6, 12 пункту 44 Постанови №1178.
Водночас, відповідно до вимоги пункту 2 додатку 1 тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що у складі тендерної пропозиції учасник надає витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Тульчин-Нафта», якого було обрано переможцем закупівлі, відсутній витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, чим порушено вимоги пункту 2 додатку 1 тендерної документації.
Крім того установлено, що в пункті 1 додатку 2 тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що переможець процедури закупівлі повинен надати замовнику довідку у довільній формі, про відсутність (наявність) підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та абзацу 14 пункту 44 Постанови №1178.
Однак, переможець торгів ТОВ «Тульчин-Нафта» не надав довідку у довільній формі, про відсутність (наявність) підстави, визначеної підпунктом 3 пункту 44 Постанови №1178, чим порушив вимоги пункту 1 додатку 2 тендерної документації.
Відповідно до абзацу 5 підпункту 2 та абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Постанови №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону, а також тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі у зв’язку ненаданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 Постанови №1178.
Однак, на порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 та абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Постанови №1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Тульчин-Нафта» як таку, що не відповідає вимогам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону та у зв’язку ненаданням переможцем у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 Постанови №1178, а уклав з ним Договір на суму 988 000,00 грн.
Також моніторингом процедури закупівлі установлено, що Замовником при внесенні змін до тендерної документації не оприлюднено тендерну документацію у вигляді нової редакції додатково до початкової редакції тендерної документації, чим порушено вимоги абзацу 4 пункту 51 Постанови №1178.
Період усунення порушень:
21.04.2023 11:44 - 06.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
21.04.2023 11:44
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Згідно висновку за результатами проведеного моніторингу закупівлі Нафта і дистиляти (UA-2023-03-03-009828-a) було встановлено порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо виправити замовником, а тому Додатковою угодою №1 від 27.04.2023р було розірвано договір №2103/1 від 12.04.2023р . Сума фактично отриманого та оплаченого товару становить 110250.03 грн. Копії підтверджуючих документів додаються. у подальшій роботі подібних порушень зобовязуюсь уникати.
Дата публікації звіту:
27.04.2023 14:31
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
Опис:
Порушення усунуті, шляхом розірвання договору
Дата публікації:
28.04.2023 10:39
Запити/Пояснення
Номер:
98151696e2b54b2f85a04f1fb283e719
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
11.04.2023 17:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі нафти та дистилятів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-03-009828-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Чому при внесенні змін до тендерної документації від 06 березня 2023 року, замовником не оприлюднено тендерну документацію у вигляді нової редакції додатково до початкової редакції тендерної документації?
3. З яких підстав тендерна документація, оприлюднення в електронній системі закупівель, складена не у відповідності до вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 №1178 із урахуванням змін від 17 лютого 2023 року №157 (далі – Постанова №1178), а саме з недотриманням: пункту 41 (абзаців 2 та 7 підпункту 1; абзацу 3 підпункту 2; абзацу 3 підпункту 3), пункту 44 (підпунктів 3, 6, 12 та абзацу 16)?
4. Яким чином учасником ТОВ «Тульчин-Нафта», якого було обрано переможцем закупівлі виконано вимоги замовника в частині надання у складі тендерної пропозиції витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (пункт 2 додатку 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям» тендерної документації)?
5. Чому не відхилено тендерну пропозицію переможця ТОВ «Тульчин-Нафта» у зв’язку з ненаданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документу, що підтверджує відсутність підстав, установлених пунктом 3 частини першої статті 17 Закону, відповідно до підпункту 3 пункту 44 Постанови №1178 (додаток 2 «Перелік документів, що має надати переможець торгів» тендерної документації)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
09209e76000d4e44be77c30d3fd6a852
Назва:
Пояснення:
Дата опублікування:
12.04.2023 10:23
Опис:
1. Відповідно до Постанови КМ №710 від 11 жовтня 2016р Про ефективне використання державних коштів , КП «Тульчинкомунсервіс» при здійсненні закупівлі використовує кошти від господарської діяльності, (власний бюджет) а тому вимога обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі є необов’язкова.
2. При внесенні змін до тендерної документації від 06 березня 2023р замовником оприлюднено нову редакцію додатку №5 до Тендерної документації “ Проєкт договору” та перелік змін до ТД, нової редакції Тендерної документації не було завантажено у зв’язку з тим, що не здійснювалося виправлень у даному файлі документу.
3. При складанні Тендерної документації до закупівлі уповноваженою особою було допущено помилки та враховані не всі зміни затверджені Постановою від 17 лютого 2023 року №157 а саме у ,а саме: пункту 41 (абзаців 2 та 7 підпункту 1; абзацу 3 підпункту 2; абзацу 3 підпункту 3), пункту 44 (підпунктів 3, 6, 12 та абзацу 16) Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 №1178 .
4.При поданні тендерної пропозиції учасника процедури ТОВ «Тульчин-Нафта», було допущено помилку та надано на вимогу замовника дадати витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань надано Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань .
5.При поданні документів переможця процедури ТОВ «Тульчин-Нафта», було допущено помилку та надано на вимогу замовника нададати довідку, що керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; було надано анадогічну довідку на юридичну особу ТОВ «Тульчин-Нафта», а на на керівника Гайлу Василя Дмитровича. Уповноважена особа замовника, при перевірці документів допустила помилку, та прийняла документ до розгляду.
У подальшій роботі подібних порушень зобов'язуюсь уникати.