• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 33600000 - 6 – Фармацевтична продукція: Кетамін (Ketamine)(33661100-2 Анестетичні засоби), Морфін (Morphine)(33661200-3 Анальгетичні засоби), Фентаніл (Fentanyl) (33661200-3 Анальгетичні засоби), Атракуріум (Atracurium)(33632200-1 М’язові релаксанти), Натрію оксибутират (Sodium oxybate)( 33661100-2 Анестетичні засоби), Тіопентал(Thiopental)(33661100-2 Анестетичні засоби), Промедол (Trimeperedine) (33661200-3Анальгетичні засоби), Феназепам (Phenazepam) (33661500-6 Психолептичнізасоби), Сибазон ( Diazepam)( 33661500-6 Психолептичні засоби), Діпрофол(Propofol) (33661100-2 Анеститичні засоби), Дитилін (Suxamethonium)(33632200-1 М’язові релаксанти)

Завершена

260 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 300.00 UAH
Номер: de5844c76dab4907b2cdfee4e7190799
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-07-04-000060
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.07.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 04.07.2023 22:44 - 26.07.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 04.07.2023 №158 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 04.07.2023 року. В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 04.07.2023 №158 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 13 UA-2023-03-03-009259-a 03.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 333-39-77, yeslife@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 встановлено порушення вимог пунктів 35, 41, 44 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДІАЛІЗ МЕДИК» установлено порушення вимог абзацу другого пункту другого частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови № 710, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 20.03.2023 № 34, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 липня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДЕРЖАВНОЇ УСТАНОВИ «ІНСТИТУТ ПРОБЛЕМ ЕНДОКРИННОЇ ПАТОЛОГІЇ ІМ.В.Я. ДАНИЛЕВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 03.03.2023 № 03/03-23/Во, реєстр пропозицій від 11.03.2023, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ДІАЛІЗ МЕДИК» (далі – ТОВ «ДІАЛІЗ МЕДИК»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи Замовника від 14.03.2023 № 14/03-23/Во, повідомлення про намір укласти договір від 14.03.2023 року, договір про закупівлю від 20.03.2023 № 34, додаткову угоду від 05.07.2023 № 1, додаткову угоду від 06.07.2023 № 2, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 13.07.2023 та 20.07.2023 року. Моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 встановлено, що в порушення вимог пункту 41 Особливостей № 1178, Замовник зазначив підстави відхилення тендерної пропозиції, які не відповідають пункту 41 Особливостей № 1178 в редакції чинній на момент затвердження тендерної документації. Так, Замовник у частині 3 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначив випадки, за яких відхиляє тендерну пропозицію учасника торгів, зокрема такі: - тендерна пропозиція викладена іншою мовою (мовами), ніж мова (мови), що передбачена тендерною документацією, в той час, коли такий випадок не є підставою для відхилення тендерної пропозицію учасника. Особливостями № 1178 в редакції від 17.02.2023 року даний пункт не передбачено. Таким чином Замовником порушено вимоги пункту 41 Особливостей № 1178 (зі змінами в редакції чинній на момент затвердження тендерної документації). Також, моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 встановлено, що відповідно до пункту 35 Особливостей № 1178 (зі змінами в редакції чинній на момент затвердження тендерної документації) відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. Проте, у пункті 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що «Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону»; у пункті 3 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації зазначено, що «Остаточна редакція договору про закупівлю складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі та результатів аукціону на базі проекту договору про закупівлю....», чим не дотримано вимоги пункту 35 Особливостей № 1178 (зі змінами в редакції чинній на момент затвердження тендерної документації). Також, моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 встановлено, що в порушення абзацу 2 пункту 28 Особливостей № 1178, Замовником в тендерній документації не зазначено інформацію про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Проведеним моніторингом розгляду тендерної пропозиції встановлено, що відповідно до пункту 7 Додатку 2 «Технічна специфікація Інформація про характер і необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації, Замовником передбачено, що «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та підтвердження своєчасного постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією. Гарантійний лист повинен включати номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмету закупівлі згідно оголошення та назву Замовника. Дана вимога стосується лікарських засобів, кількість яких складає 50 одиниць виміру та більше». Відповідно до наданих документів учасника ТОВ «ДІАЛІЗ МЕДИК», виробником запропонованого товару є товариство з обмеженою відповідальністю «Харківське фармацевтичне підприємство «Здоров'я народу». Однак, учасник ТОВ «ДІАЛІЗ МЕДИК» надав свого гарантійного листа від 10.03.2023 № 10/03-20 щодо можливості поставки предмета закупівлі у необхідній кількості, належної якості, зі строками придатності та в терміни, визначені документацією та поданою пропозицією, чим не дотримав вимоги технічного завдання тендерної документації. На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 17.07.2023 щодо не відхилення пропозиції учасника ФОП Ліфер Є.В., Замовник надав пояснення наступного змісту: «....товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАЛІЗ МЕДИК», у своїй тендерній пропозиції та відповідно до пункту 7 Додатку 2 «Технічна специфікація Інформація про характер і необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації, надав відповідний документ (скановану копію) гарантійного листа №597/08 від товариства з обмеженої відповідальністю «ХАРКІВСЬКЕ ФАРМАЦЕВТИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗДОРОВ’Я НАРОДУ» від 13.03.2023 року та був завантажений на тендерну площадку 15.03.2023 року у розділ «Документи до пропозиції вкладені на «Кваліфікації». Також товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАЛІЗ МЕДИК» надало пояснення у зв’язку з чим не змогли надати вчасно гарантійний лист товариства з обмеженої відповідальністю «ХАРКІВСЬКЕ ФАРМАЦЕВТИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗДОРОВ’Я НАРОДУ» №15/03 від 15.03.2023 року.». Слід зазначити, що відповідно до пункту 1 розділу IV «Подання та розкриття тендерних пропозицій» тендерної документації - кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 березня 2023 року. Пояснення від ТОВ «ДІАЛІЗ МЕДИК» та гарантійний лист товариства з обмеженої відповідальністю «ХАРКІВСЬКЕ ФАРМАЦЕВТИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗДОРОВ’Я НАРОДУ» було завантажено на веб-порталі Уповноваженого органу 15.03.2023 року, при завантаженні документів переможця торгів. Таким чином, за результатами моніторингу встановлено, що пропозиція учасника ТОВ «ДІАЛІЗ МЕДИК» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Однак, в порушення абзацу другого пункту другого частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасника ТОВ «ДІАЛІЗ МЕДИК», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, визначив його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень: 24.07.2023 22:09 - 08.08.2023 00:00
Дата публікації висновку: 24.07.2023 22:09

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументоване заперечення до висновку.
Дата публікації звіту: 28.07.2023 11:53

Запити/Пояснення