-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
«ДК 021:2015: (CPV) Молоко та вершки (15510000-6) (Молоко рідке пастеризоване жирністю не менше 2,5 %)»
Завершена
9 827 754.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 18 903.89 UAH
мін. крок: 0.2% або 18 903.89 UAH
Номер:
41483714a40649a68cc68f97b92b515e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-12-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.06.2023 00:00
Період моніторингу:
12.06.2023 15:05 - 04.07.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.06.2023 № 18-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 21.04.2023 № 003100-18/4590-2023, почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 12.06.2023 № 18-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-03-03-007918-a 03.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2023 рік, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, дотримання вимог Постанови 710, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 червня 2023 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2023 рік, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами від 16.12.2020 № 1266, далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), порядку внесення змін в тендерну документацію, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Особливостей та Закону № 922-VIII, своєчасності його розміщення, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію зі змінами, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 07.03.2023р № 37; тендерні пропозиції фізичних осіб –підприємців «Попович Оксана Антонівна» та «Романишин Михайло Дмитрович» (далі – ФОП «Попович Оксана Антонівна» та ФОП «Романишин Михайло Дмитрович»); вимоги про усунення невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір з ФОП «Попович Оксана Антонівна» та ФОП «Романишин Михайло Дмитрович» від 16.03.2023 та від 20.03.2023; договір з ФОП «Попович Оксана Антонівна» від 27.03.2023 № 50/2023 та з ФОП «Романишин Михайло Дмитрович» № 41/2023 від 22.03.2023; пояснення Замовника надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 16.06.2023 року.
Період усунення порушень:
26.06.2023 14:06 - 30.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
26.06.2023 14:06
Запити/Пояснення
Номер:
4bfdd9320f854d02a65841232761058f
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
13.06.2023 12:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015: (CPV) Молоко та вершки (15510000-6) (Молоко рідке пастеризоване жирністю не менше 2,5 %)», (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-03-007918-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)
Пояснення (інформацію та підтвердні документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
9f2e3fba578046c7a7f0bb82efb335e6
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
16.06.2023 09:56
Опис:
У відповідь на Ваш запит Замовнику від 13.06.2023р. у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «ДК 021:2015: (CPV) Молоко та вершки (15510000-6) (Молоко рідке пастеризоване жирністю не менше 2,5 %)» інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-03-007918-a повідомляємо наступне:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення по даній закупівлі:
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду відповідно до Єдиного закупівельного словника: «ДК 021:2015: (CPV) Молоко та вершки (15510000-6) (Молоко рідке пастеризоване жирністю не менше 2,5 %)».
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями, UA-2023-03-03-007918-а.
Очікувана вартість предмета закупівлі: 9 827 754,00 грн. з ПДВ. Предмет закупівлі розділено на два лоти з врахуванням місця поставки товару.
Лот 1: «ДК 021:2015: (CPV) Молоко та вершки (15510000-6) (Молоко рідке пастеризоване жирністю не менше 2,5 %)». Поставка в заклади дошкільної освіти Шевченківського району м. Львова, очікувана вартість – 6 046 977,00 грн. з ПДВ.
Лот 2: «ДК 021:2015: (CPV) Молоко та вершки (15510000-6) (Молоко рідке пастеризоване жирністю не менше 2,5 %)». Поставка в заклади дошкільної освіти Залізничного району м. Львова, очікувана вартість – 3 780 777,00 грн. з ПДВ.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обумовлені вимогами, що встановлені у державних стандартах України. Кількісні характеристики предмета закупівлі визначені замовником з врахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24.03.2021 р. № 305. Для розрахунку потреби кількості продукту харчування, що став предметом даної закупівлі, за основу взято декілька факторів в сукупності, а саме, фактичну кількість дітей у закладах дошкільної освіти Шевченківського та Залізничного районів м.Львова в розрізі вікових груп, середню кількість днів відвідування дітьми дошкільних установ та кількість продукту з розрахунку на одну дитину для кожної окремо вікової групи згідно норм харчування, що встановлені постановою КМУ №305 від 24.03.2021р. та впроваджені в сезонне чотиритижневе меню. Окрім того, при плануванні закупівель замовником враховано також заплановані відкриття нових груп у вже функціонуючих дошкільних установах та відкриття нових закладів дошкільної освіти. При визначенні цін на філе куряче охолоджене та курячі четвертинки охолоджені замовником бралась до уваги інформаційна довідка Львівської торгово-промислової палати № 19-09/37 від 19.01.2023р. (додається).
Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунку кошторису на 2023 рік.
2. На виконання постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на сайті: https://www.osvita1.lviv.ua/публічні закупівлі.
Виконавець: уповноважена особа, юрисконсульт Гнат І.В.
Номер:
12edf5ad7c2d4132b564ff5cc088c4e5
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
16.06.2023 10:11
Опис:
У відповідь на Ваш запит Замовнику від 13.06.2023р. у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «ДК 021:2015: (CPV) Молоко та вершки (15510000-6) (Молоко рідке пастеризоване жирністю не менше 2,5 %)» інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-03-007918-a повідомляємо наступне:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення по даній закупівлі:
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду відповідно до Єдиного закупівельного словника: «ДК 021:2015: (CPV) Молоко та вершки (15510000-6) (Молоко рідке пастеризоване жирністю не менше 2,5 %)».
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями, UA-2023-03-03-007918-а.
Очікувана вартість предмета закупівлі: 9 827 754,00 грн. з ПДВ. Предмет закупівлі розділено на два лоти з врахуванням місця поставки товару.
Лот 1: «ДК 021:2015: (CPV) Молоко та вершки (15510000-6) (Молоко рідке пастеризоване жирністю не менше 2,5 %)». Поставка в заклади дошкільної освіти Шевченківського району м. Львова, очікувана вартість – 6 046 977,00 грн. з ПДВ.
Лот 2: «ДК 021:2015: (CPV) Молоко та вершки (15510000-6) (Молоко рідке пастеризоване жирністю не менше 2,5 %)». Поставка в заклади дошкільної освіти Залізничного району м. Львова, очікувана вартість – 3 780 777,00 грн. з ПДВ.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обумовлені вимогами, що встановлені у державних стандартах України. Кількісні характеристики предмета закупівлі визначені замовником з врахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24.03.2021 р. № 305. Для розрахунку потреби кількості продукту харчування, що став предметом даної закупівлі, за основу взято декілька факторів в сукупності, а саме, фактичну кількість дітей у закладах дошкільної освіти Шевченківського та Залізничного районів м.Львова в розрізі вікових груп, середню кількість днів відвідування дітьми дошкільних установ та кількість продукту з розрахунку на одну дитину для кожної окремо вікової групи згідно норм харчування, що встановлені постановою КМУ №305 від 24.03.2021р. та впроваджені в сезонне чотиритижневе меню. Окрім того, при плануванні закупівель замовником враховано також заплановані відкриття нових груп у вже функціонуючих дошкільних установах та відкриття нових закладів дошкільної освіти. При визначенні цін на філе куряче охолоджене та курячі четвертинки охолоджені замовником бралась до уваги інформаційна довідка Львівської торгово-промислової палати № 19-09/37 від 19.01.2023р. (додається).
Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунку кошторису на 2023 рік.
2. На виконання постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на сайті: https://www.osvita1.lviv.ua/публічні закупівлі.
Виконавець: уповноважена особа, юрисконсульт Гнат І.В.