-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
«ДК 021:2015: (CPV) Сирні продукти (15540000-5) (Сир кисломолочний не нижче 9% жирності та сир твердий не нижче 45% жирності)»
Завершена
10 180 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 21 675.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 21 675.00 UAH
Номер:
a8a9d360f29142c386b1996578b25741
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-07-17-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.07.2023 00:00
Період моніторингу:
17.07.2023 11:06 - 08.08.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.07.2023 №43-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 21.04.2023 №003100-18/4590-2023
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 17.07.2023 №43-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2023-03-03-007220-a 03.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178, розгляду тендерних пропозицій ФОП "РОМАНИШИН ЖАННА МИХАЙЛІВНА" по лоту 1 та ФОП "ПРОЦЬ АНДРІЙ ЯРОСЛАВОВИЧ" по лоту 2, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерної пропозиції переможців, із врахуванням пояснень Замовника – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 25 липня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 №1178 (із змінами) (далі – Постанова №1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерної пропозиції переможців.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), перелік змін до ТД, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП "РОМАНИШИН ЖАННА МИХАЙЛІВНА" по лоту 1, вимогу про усунення невідповідностей по лоту 1, тендерну пропозицію ФОП "ПРОЦЬ АНДРІЙ ЯРОСЛАВОВИЧ" по лоту 2, протокол уповноваженої особи від 16.03.2023 №66 по лоту 1 та від 15.03.2023 №62 по лоту 2, повідомлення про намір укласти договір від 16.02.2023 по лоту 1 та від 15.03.2023 по лоту 2, договір від 22.03.2023 №40/2023 по лоту 1 та від 22.03.2023 №39/2023 по лоту 2, пояснення Замовника від 19.07.2023.
Період усунення порушень:
25.07.2023 10:18 - 29.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
25.07.2023 10:18
Запити/Пояснення
Номер:
68450fedb5f44fa288041e0a2b499558
Назва:
Запит замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
18.07.2023 11:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015: (CPV) Сирні продукти (15540000-5) (Сир кисломолочний не нижче 9% жирності та сир твердий не нижче 45% жирності)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-03-007220-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
28fc7d3bbd644dd7952d78fb05dcb664
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
19.07.2023 09:19
Опис:
У відповідь на Ваш запит Замовнику від 18.07.2023р. у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «ДК 021:2015: (CPV) Сирні продукти (15540000-5) (Сир кисломолочний не нижче 9% жирності та сир твердий не нижче 45% жирності)», інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-03-007220-a, повідомляємо наступне:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення по даній закупівлі:
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду відповідно до Єдиного закупівельного словника: «ДК 021:2015: (CPV) Сирні продукти (15540000-5) (Сир кисломолочний не нижче 9% жирності та сир твердий не нижче 45% жирності)».
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями, UA-2023-03-03-007220-a.
Очікувана вартість предмета закупівлі: 10 180 000,00 грн. з ПДВ. Предмет закупівлі розділено на два лоти з врахуванням місця поставки товару.
Лот 1: «ДК 021:2015: (CPV) Сирні продукти (15540000-5) (Сир кисломолочний не нижче 9% жирності та сир твердий не нижче 45% жирності)». Поставка в заклади дошкільної освіти Шевченківського району м. Львова, очікувана вартість – 5 845 000, 00 грн. з ПДВ.
Лот 2: «ДК 021:2015: (CPV) Сирні продукти (15540000-5) (Сир кисломолочний не нижче 9% жирності та сир твердий не нижче 45% жирності)». Поставка в заклади дошкільної освіти Залізничного району м. Львова, очікувана вартість – 4 335 000,00 грн. з ПДВ.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обумовлені вимогами, що встановлені у державних стандартах України. Кількісні характеристики предмета закупівлі визначені замовником з врахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24.03.2021 р. № 305. Для розрахунку потреби кількості продукту харчування, що став предметом даної закупівлі, за основу взято декілька факторів в сукупності, а саме, фактичну кількість дітей у закладах дошкільної освіти Шевченківського та Залізничного районів м.Львова в розрізі вікових груп, середню кількість днів відвідування дітьми дошкільних установ та кількість продукту з розрахунку на одну дитину для кожної окремо вікової групи згідно норм харчування, що встановлені постановою КМУ №305 від 24.03.2021р. та впроваджені в сезонне чотиритижневе меню. Окрім того, при плануванні закупівель замовником враховано також заплановані відкриття нових груп у вже функціонуючих дошкільних установах та відкриття нових закладів дошкільної освіти. При визначенні цін на сир кисломолочний не нижче 9% жирності та сир твердий не нижче 45% жирності замовником бралась до уваги інформаційна довідка Львівської торгово-промислової палати № 19-09/37 від 19.01.2023р. (додається).
Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунку кошторису на 2023 рік.
2. На виконання постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на сайті: https://www.osvita1.lviv.ua/публічні закупівлі.
Виконавець: уповноважена особа, юрисконсульт Гнат І.В.