-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
- 1
Запасні частини до тепловозів серії 2ТЕ116,2М62,2ТЕ10 (Лот 1 - 34630000-2 – частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху; Лот 2 - 34630000-2 – частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху; Лот 3 - 34630000-2 – частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху)
Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.
Завершена
16 057 592.04
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 13 872.85 UAH
мін. крок: 0.1% або 13 872.85 UAH
Номер:
f9f50d96a84746ccb9a019402379c754
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-13-000099
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.06.2023 00:00
Період моніторингу:
13.06.2023 16:30 - 05.07.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.06.2023 №54-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 21 квітня 2023 року №003100-18/4590-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 13.06.2023 №54-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10.UA-2023-03-03-006128-a 03.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням вимог Постанови №1178 та внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178) в редакції чинній на час здійснення закупівлі та внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами) затверджену рішенням уповноваженої особи від 14 березня 2023 року, вимоги про усунення порушень від 06 та 08 березня 2023 року за номерами UA-2023-03-03-006128-a.c1, UA-2023-03-03-006128-a.a2, рішення Замовника від 07 та 10 березня 2023 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Транспромрезерв» (за лотами №1, №2, №3), рішення уповноваженої особи про продовження строку розгляду тендерних пропозицій від 23 березня 2023 року б/н, протокол розгляду тендерних пропозицій (за лотами №1, №2, №3), повідомлення про намір укласти договір, договір поставки від 11 квітня 2023 року №УЗВ-01-01223-01 (за лотами №1, №2, №3), звіт про результати проведення процедури закупівлі та пояснення від 27 червня 2023 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
29.06.2023 16:48 - 05.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
29.06.2023 16:48
Запити/Пояснення
Номер:
3d4c1fc9ecff434ab938d535f6be5747
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
22.06.2023 15:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі запасних частин до тепловозів серії 2ТЕ116, 2М62, 2ТЕ10 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-03-006128-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Просимо надати інформацію та документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «Транспромрезерв» умов частини II. Додатку №7 та пункту 7.3. Розділу 7 «Укладання договору про закупівлю (договору поставки, контракту, тощо)» тендерної документації в частинні надання банківської гарантії у розмірі 0,5% від вартості договору про закупівлю.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
99ea81161c2f414a8a4860ef3ed18587
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
27.06.2023 11:04
Опис:
1. Необхідність у здійсненні закупівлі запасних частин до тепловозів серії 2ТЕ116, 2М62, 2ТЕ10 (34630000-2 – частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху) визначено виробничими потребами АТ «Укрзалізниця», виходячи з планованого обсягу. Основними споживачами продукції є структурні підрозділи Укрзалізниці.
Відповідно до порядку здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в АТ «Укрзалізниця» (далі – Товариство) в умовах воєнного стану, структурні підрозділи Товариства за функціональним напрямом формують технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі, що будуть в подальшому предметом договору про закупівлю. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до нормативно-технічної документації та надаються внутрішніми листами Департаментів АТ «Укрзалізниця», а також згідно з Порядком здійснення закупівель товарів, робіт і по АТ «Укрзалізниця» в умовах воєнного стану (далі – Порядок) із встановленим регламентом взаємодії при здійсненні закупівель в умовах воєнного стану, відповідно до якого виробничі підрозділи Товариства визначають потребу та обсяги товарів, робіт та послуг.
Очікувана вартість предмета визначена відповідно до примірної методики, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 р. № 275, методом порівняння ринкових цін та на підставі закупівельних цін попередніх періодів.
2. Надаємо копію банківської гарантії, що надана переможцем у якості забезпечення виконання договору.