• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Медичні вироби одноразового використання - 56 найменувань

Завершена

4 581 572.96 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 45 815.73 UAH
Номер: 3b7837f10e394b6c84bbcbc4a4e481ca
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-29-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.05.2023 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 29.05.2023 13:50 - 20.06.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 29.05.2023 Одеса № 138 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 29.05.2023 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 29.05.2023. . Начальник Наталія СТОЯНОВА Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 29.05.2023 № 138 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 15 UA-2023-03-03-004722-a 03.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 48) 705-31-96, liana_gichka@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 24 Особливостей та абзацу 3 пункту 13 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом складання ТД у відповідності до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей, розміщення інформації про закупівлю відповідно до вимог пункту 24 Особливостей та Порядку № 1082 та притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 червня 2023 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які діяли на момент проведення процедури закупівлі (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Клінічної лікарні «Феофанія» Державного управління справами на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи від 03.03.2023 № 2, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Брайт Медікал», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.03.2023 № 3, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 14.03.2023 в електронній системі закупівель, договір від 21.03.2023 № 137. За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено наступне. Відповідно до абзацу 1 пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 14 частини другої статті 22 Закону у ТД зазначаються відомості про кінцевий строк подання тендерних пропозицій. У пункті 1 розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» ТД Замовником визначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій зазначено в електронній версії закупівлі. Отже, на порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, Замовником у ТД не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій. За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено наступне. Відповідно до пункту 24 Особливостей Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель, відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до абзацу 3 пункту 13 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за № 610/34893 під час розміщення в електронній системі закупівель інформації про предмет закупівлі додатково в окремих полях заповнюється інформація щодо коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159 (далі - Класифікатор медичних виробів), у разі визначення предмета закупівлі - медичний виріб. Якщо предмет закупівлі містить два та більше медичних виробів, замовником зазначаються код та назва кожного медичного виробу. Так, в оприлюдненому Замовником в електронній системі закупівель оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено коди медичних виробів відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», проте не заповнено в окремих полях назви медичних виробів відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів». Натомість в оголошенні про проведення відкритих торгів міститься 56 найменувань медичних виробів. Проте, на порушення пункту 24 Особливостей та абзацу 3 пункту 13 Порядку № 1082 Замовник під час розміщення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремому електронному полі додатково не вказав назви кожного медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів».
Період усунення порушень: 14.06.2023 09:09 - 29.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 14.06.2023 09:09

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: В зв’язку з висновком Державної аудиторської служби від 14 червня 2023 року щодо закупівлі UA-2023-03-03-004722-a, повідомляємо, що згідно наказу Клінічної лікарні "Феофанія" Державного управління справами № 59 від 20.06.2023 р. доведено до відома уповноважених осіб відповідальних за проведення публічних закупівель, щодо неухильного виконання вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, попереджено відповідальних осіб про відповідальність за порушення вимог чинного законодавства. Також наголошуємо, що додаткові класифікатори НК 024:2019 можна використовувати тільки з відповідними группами класифікаторів ДК 021:2015. На майданчику Zakupki.prom.ua у відповідному полі додаткових класифікатор при виборі кодів НК 024:2019 для заповнення з'являється формулюванням: "Додаткові класифікатори НК 024:2019 можна використовувати тільки з відповідними группами класифікаторів ДК 021:2015". Зважаючи на це Замовник зазначив їх в Тендерній документації та в пожній з 56-ти позицій електронної версіі.
Дата публікації звіту: 20.06.2023 16:51