-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Медичні вироби одноразового використання - 56 найменувань
Завершена
4 581 572.96
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 45 815.73 UAH
мін. крок: 1% або 45 815.73 UAH
Номер:
3b7837f10e394b6c84bbcbc4a4e481ca
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-29-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.05.2023 00:00
Період моніторингу:
29.05.2023 13:50 - 20.06.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.05.2023 Одеса № 138
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 29.05.2023 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 29.05.2023.
.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 29.05.2023 № 138
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
15 UA-2023-03-03-004722-a 03.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 24 Особливостей та абзацу 3 пункту 13 Порядку № 1082.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом складання ТД у відповідності до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей, розміщення інформації про закупівлю відповідно до вимог пункту 24 Особливостей та Порядку № 1082 та притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 червня 2023 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які діяли на момент проведення процедури закупівлі (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Клінічної лікарні «Феофанія» Державного управління справами на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи від 03.03.2023 № 2, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Брайт Медікал», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.03.2023 № 3, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 14.03.2023 в електронній системі закупівель, договір від 21.03.2023 № 137.
За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено наступне.
Відповідно до абзацу 1 пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 14 частини другої статті 22 Закону у ТД зазначаються відомості про кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
У пункті 1 розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» ТД Замовником визначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій зазначено в електронній версії закупівлі.
Отже, на порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, Замовником у ТД не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено наступне.
Відповідно до пункту 24 Особливостей Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель, відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня
2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до абзацу 3 пункту 13 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за
№ 610/34893 під час розміщення в електронній системі закупівель інформації про предмет закупівлі додатково в окремих полях заповнюється інформація щодо коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159 (далі - Класифікатор медичних виробів), у разі визначення предмета закупівлі - медичний виріб. Якщо предмет закупівлі містить два та більше медичних виробів, замовником зазначаються код та назва кожного медичного виробу.
Так, в оприлюдненому Замовником в електронній системі закупівель оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено коди медичних виробів відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», проте не заповнено в окремих полях назви медичних виробів відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів». Натомість в оголошенні про проведення відкритих торгів міститься 56 найменувань медичних виробів.
Проте, на порушення пункту 24 Особливостей та абзацу 3 пункту 13 Порядку № 1082 Замовник під час розміщення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремому електронному полі додатково не вказав назви кожного медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів».
Період усунення порушень:
14.06.2023 09:09 - 29.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
14.06.2023 09:09
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
В зв’язку з висновком Державної аудиторської служби від 14 червня 2023 року щодо закупівлі UA-2023-03-03-004722-a, повідомляємо, що згідно наказу Клінічної лікарні "Феофанія" Державного управління справами № 59 від 20.06.2023 р. доведено до відома уповноважених осіб відповідальних за проведення публічних закупівель, щодо неухильного виконання вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, попереджено відповідальних осіб про відповідальність за порушення вимог чинного законодавства.
Також наголошуємо, що додаткові класифікатори НК 024:2019 можна використовувати тільки з відповідними группами класифікаторів ДК 021:2015.
На майданчику Zakupki.prom.ua у відповідному полі додаткових класифікатор при виборі кодів НК 024:2019 для заповнення з'являється формулюванням: "Додаткові класифікатори НК 024:2019 можна використовувати тільки з відповідними группами класифікаторів ДК 021:2015". Зважаючи на це Замовник зазначив їх в Тендерній документації та в пожній з 56-ти позицій електронної версіі.
Дата публікації звіту:
20.06.2023 16:51