-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з утиізації твердих побутових відходів на території Гостомельської селищної територіальної громади Бучанського району Київської області
Завершена
3 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
Номер:
a33efc46936b43229a2a31093039455a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-09-000062
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.06.2023 00:00
Період моніторингу:
09.06.2023 14:40 - 01.07.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
Н А К А З
08.06.2023 № 45-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області
від 08.06.2023 № 45-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
18. UA-2023-03-03-004189-a, яку проведено КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА "ГОСТОМЕЛЬ" ГОСТОМЕЛЬСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 2 статті 22 Закону та п.28 Особливостей.
За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, оприлюднення повідомлення про усунення невідповідностей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору тендерній пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема щодо недопущення таких порушень в подальшому (в майбутньому не допускати різних джерел фінансування в річному плані закупівель, оголошенні, тендерній документації, проекті договору), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: « 26 » червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанові КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, оприлюднення вимоги про усунення невідповідностей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства " Управління житлово-комунального господарства «Гостомель» Гостомельської селищної ради (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи від 02.03.2023 № 68; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Екосервіс Груп» (далі – ТОВ «Екосервіс Груп»); вимога про усунення невідповідностей; протокол уповноваженої особи від 14.03.2023 №76 щодо визначення переможцем ТОВ «Екосервіс Груп»; повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 14 березня 2023 року; договір про закупівлю послуг від 20.03.2023 №50-2023.
Під час дослідження тендерної документації до даної процедури закупівлі встановлено, що Замовником викладено проект договору з пунктами 3.3, 3.4 розділу 3 «Ціна договору» та пунктом 4.3 розділу 4 «Порядок здійснення оплати» із посиланням на статтю 49 Бюджетного кодексу України та умов розрахунків за цим договором, які здійснюються відповідно до умов договору після отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок.
Поряд з цим, річний план закупівель за ідентифікатором UA-P-2023-03-03-001350-c містить джерело фінансування закупівлі - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Також, в пункті 4.5 розділу І. «Загальні положення» тендерної документації міститься джерело фінансування закупівлі - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
За результатами проведеної процедури укладено договір від 20.03.2023 №50-2023, в якому зазначено джерело фінансування – бюджетне фінансування, у відповідних пунктах 3.3, 3.4 розділу 3 «Ціна договору» та пункті 4.3 розділу 4 «Порядок здійснення оплати».
В ході моніторингу надано запит про надання інформації щодо джерела фінансування, зазначених в річному плані закупівель, тендерній документації, проекті договору та укладеному договору.
У відповіді від 22.06.2023 уповноваженою особою зазначено про помилковість включення в проект договору та укладений договір пунктів 3.3, 3.4 розділу 3 «Ціна договору» та пункту 4.3 розділу 4 «Порядок здійснення оплати».
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником у Додатку № 4 «Проект договору» до тендерної документації зазначено джерело фінансування, не передбачене річним планом закупівель та оголошенням, чим порушено вимоги частини другої статті 22 Закону та п.28 Особливостей.
В ході моніторингу додатковою угодою внесено зміни до договору про закупівлю послуг від 20.03.2023 №50-2023.
Період усунення порушень:
26.06.2023 16:04 - 11.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
26.06.2023 16:04
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку від 26.06.2023 надаю наступну інформацію.
У зв'язку з тим, що закупівля за № UA-2023-03-03-004189-a "Послуги з утиізації твердих побутових відходів на території Гостомельської селищної територіальної громади Бучанського району Київської області" вже відбулась та зміни до тендерної документації внести вже немає можливості, було прийняте рішення щодо виправлення технічних помилок у договорі (що не є істотними умовами договору) шляхом укладання Додаткової угоди до Договору 50-2023 від 20.03.2023 р.
В процесі проведення процедури закупівлі були допущені технічні помилки, а саме: до тексту договору помилково внесені пункти 3.3, 3.4, 4.3; також п. 4.1 необхідно було викласти в наступній редакції: "4.1. Розрахунки проводяться по факту наданих послуг за рахунок власного бюджету (коштів від господарської діяльності Замовника)" Розрахунки по Договору № 50-2023 від 20.03.2023 проводяться ВИКЛЮЧНО З РОЗРАХУНКОВОГО РАХУНКУ КП "УЖКГ "Гостомель". Дані технічні помилки виправлені шляхом укладання Додаткової угоди № 1 до Договору закупівлі послуг № 50-2023 від 20.03.2023 р.
З повагою фахівець з публічних закупівель
КП "УЖКГ "Гостомель"
Ірина ГАВРИКОВА
Дата публікації звіту:
30.06.2023 09:08
Запити/Пояснення
Номер:
b0a61868edef418b8e93ed3f3f8a42ba
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
19.06.2023 13:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.06.2023 00:00
Опис:
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-03-004189-a), яка проведена КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА "ГОСТОМЕЛЬ" ГОСТОМЕЛЬСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
Під час дослідження тендерної документації до даної процедури закупівлі встановлено, що Замовником викладено проект договору з пунктами 3.3, 3.4 розділу 3 «Ціна договору» та пунктом 4.3 розділу 4 «Порядок здійснення оплати» із посиланням на статтю 49 Бюджетного кодексу України та умов розрахунків за цим договором, які здійснюються відповідно до умов договору після отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок.
Поряд з цим, річний план закупівель за ідентифікатором UA-P-2023-03-03-001350-c містить джерело фінансування закупівлі - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Також, в пункті 4.5 розділу І. «Загальні положення» тендерної документації міститься джерело фінансування закупівлі - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
За результатами проведеної процедури укладено договір від 20.03.2023 №50-2023, в якому зазначено джерело фінансування – бюджетне фінансування, у відповідних пунктах 3.3, 3.4 розділу 3 «Ціна договору» та пункті 4.3 розділу 4 «Порядок здійснення оплати».
Прошу надати пояснення щодо застосування різних джерел фінансування у тендерній документації, річному плані закупівель, у проекті договору та укладеному договорі, та визначити, яке джерело фінансування (власні кошти Замовника, кошти місцевого бюджету або співфінансування) застосовано при проведенні процедури закупівлі та укладанні договору.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) щодо зазначених фактів надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Начальник відділу Валерій ГОЛУБ
Номер:
6d0436b264574cff92e1a72b1f1ae92b
Назва:
Відповідь по закупівлі № UA-2023-03-03-004189-a "Послуги з утиізації твердих побутових відходів на території Гостомельської селищної територіальної громади Бучанського району Київської області"
Дата опублікування:
22.06.2023 11:38
Опис:
На Ваш запит від 19.06.2023 повідомляю наступне.
В процесі проведення процедури закупівлі були допущені технічні помилки, а саме: до тексту договору помилково внесені пункти 3.3, 3.4, 4.3; також п. 4.1 необхідно було викласти в наступній редакції:
"4.1. Розрахунки проводяться по факту наданих послуг за рахунок власного бюджету (коштів від господарської діяльності Замовника)"
Розрахунки по Договору № 50-2023 від 20.03.2023 проводяться виключно з розрахункового рахунку КП "УЖКГ "Гостомель".
Дані технічні помилки виправлені шляхом укладання Додаткової угоди № 1 до Договору закупівлі послуг № 50-2023 від 20.03.2023 р.
З повагою
фахівець з публічних закупівель
КП "УЖКГ "Гостомель"
Ірина ГАВРИКОВА
Номер:
1a26b1c232494eeea44ee61ba175cd14
Назва:
Відповідь по закупівлі № UA-2023-03-03-004189-a "Послуги з утиізації твердих побутових відходів на території Гостомельської селищної територіальної громади Бучанського району Київської області"
Дата опублікування:
22.06.2023 11:32
Опис:
На Ваш запит від 19.06.2023 повідомляю наступне.
В процесі проведення процедури закупівлі були допущені технічні помилки, а саме: до тексту договору помилково внесені пункти 3.3, 3.4, 4.3; також п. 4.1 необхідно було викласти в наступній редакції:
"4.1. Розрахунки проводяться по факту наданих послуг за рахунок власного бюджету (коштів від господарської діяльності Замовника)"
Розрахунки по Договору № 50-2023 від 20.03.2023 проводяться виключно з розрахункового рахунку КП "УЖКГ "Гостомель".
Дані технічні помилки виправлені шляхом укладання Додаткової угоди № 1 до Договору закупівлі послуг № 50-2023 від 20.03.2023 р.
З повагою
фахівець з публічних закупівель
КП "УЖКГ "Гостомель"
Ірина ГАВРИКОВА
Номер:
a3f682f3e8584418ac1c7e30c09439ed
Назва:
Питання щодо висновку
Дата опублікування:
26.06.2023 16:41
Опис:
У висновку вимагається: "протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель"
Між Замовником та Виконавцем укладена Додаткова угода, яка була додана до попередньої відповіді.
Підкажіть, будь ласка, які потрібно оприлюднити документи, що свідчать про усунення порушення?