• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт дороги по вул.Миру в с.Борятин Львівської області (Червоноградський район)

Торги відмінено

1 000 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 10 000.00 UAH
Номер: 7add42fb9d5b4badbd4b8bc097e4d275
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-03-28-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.03.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 28.03.2023 15:25 - 19.04.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 28.03.2023 № 104 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 28.03.2023 № 104. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-03-03-003141-a, 03.03.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 38 особливостей №1178. За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостей №1178, своєчасності його розміщення та виконання учасником встановлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства про публічні закупівлі щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178 – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, а саме вчинити дії, передбачені нормами підпункту 2 пункту 47 Особливостей №1178. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 квітня 2023 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостей №1178, своєчасності його розміщення та виконання учасником. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Комунальник» (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-03-03-001412-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельне управління 150 тресту «Південзахідтрансбуд» (далі – ТОВ «БУ 150 тресту «Південзахідтрансбуд»); протокол уповноваженої особи від 16.03.2023 №3 про продовження строку розгляду тендерної пропозиції; опубліковане Замовником повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника ТОВ «БУ 150 тресту «Південзахідтрансбуд» та опубліковані вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону № 2526-IX від 16.08.2022) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 24 Особливостей №1178 замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 №1082 (далі – Порядок №1082), та цих Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Так, відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. За нормою пункту 38 Особливостей №1178 замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей, щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати 5 робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. При цьому, выдповыдно до пункту 38 Особливостей №1178 у разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до пункту 37 Особливостей №1178 оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. За нормою пункту 7 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження. Проведеним моніторингом встановлено, що найбільш економічно вигідною електронною системою закупівель 13.03.2023 визначено тендерну пропозицію ТОВ «БУ 150 тресту «Південзахідтрансбуд». Замовником 16.03.2023 опубліковано в електронній системі закупівель протокол уповноваженої особи від 16.03.2023 №3 про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУ 150 тресту «Південзахідтрансбуд». Проте, станом на час завершення моніторингу Замовником рішення щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУ 150 тресту «Південзахідтрансбуд» не прийнято, протокол розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУ 150 тресту «Південзахідтрансбуд» не опубліковано, чим порушено строк розгляду тендерної пропозиції, визначений пунктом 38 Особливостей №1178. За нормою частини шістнадцятої статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. При цьому, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Моніторингом встановлено, що Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУ 150 тресту «Південзахідтрансбуд» розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 31.03.2023, у якому зазначено прохання усунути наступні невідповідності: відсутність листа-відгуку контрагента -ТзОВ «Компанія Спектр» (до аналогічного договору), відсутність наказу на призначення директора на посаду та відсутність установчих документів ТОВ «БУ 150 тресту «Південзахідтрансбуд». При цьому, на порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону повідомлення Замовника з вимогою про усунення невідповідностей не містить посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Відповідно до норм підпунтку 2 пункту 47 Особливостей №117 замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Слід також зазначити, що відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної», учасник повинен надати довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг та її документальним підтвердженням згідно наведеної у Додатку 1 до тендерної документації форми та на підтвердження наявності орендованого/згідно договірних відносин обладнання/механізмів, автотранспортного засобу, матеріально-технічної бази - надати сканкопії договорів (оренда, суборенда, надання послуг, тощо) з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні частини договору та додатковими угодами/договорами за наявності таких, дійсних та чинних. Аналізом тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУ 150 тресту «Південзахідтрансбуд» встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасником надано довідку (вих.№13/03/23-8 від 13.03.2023, файл «МТБ.pdf») про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, в якій, зокрема, вказано про наявність в учасника транспортних засобів в кількості 5 одиниць на праві оренди (орендодавець - Філія «Пустомитівська ДЕД» ДП «Львівський облавтодор» ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України»). Проте, наданий у складі тендерної пропозиції ТОВ «БУ 150 тресту «Південзахідтрансбуд» договір оренди транспортних засобів з Філією «Пустомитівська ДЕД» ДП «Львівський облавтодор» ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України» від 08.11.2022 №08/11/22-3 (щодо оренди автомобілів – самоскидів МАЗ ВС 36-23 АХ, КрАЗ 6510, КрАЗ 65055-0000019-02 автогрейдер ГС 14.02 059-88) укладений по 31.12.2022, а в частині грошових зобов'язань до повного виконання (пункт 10.1 в договору), тобто не є чинним у 2023 році. Таким чином, учасником ТОВ «БУ 150 тресту «Південзахідтрансбуд» не дотримано вимог підпункту 1.1 пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації щодо підтвердження віфдповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної» наданням дійсного та чинного договору оренди на підтвердження наявності орендованого згідно договірних відносин обладнання/механізмів (автотранспортних засобів). За нормою підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли вона не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 17.04.2023 16:31 - 02.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 17.04.2023 16:31

Запити/Пояснення