-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Вироби медичного призначення
Вироби медичного призначення
Завершена
1 152 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 520.00 UAH
мін. крок: 1% або 11 520.00 UAH
Номер:
34b81f3f074147d583654546b1d49c40
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-06-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.04.2023 00:00
Період моніторингу:
06.04.2023 17:36 - 28.04.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
05.04.2023 № 77
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.04.2023 № 77
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
13 UA-2023-03-03-002513-a
03.03.2023 Комунальне некомерційне підприємство "Новомосковська центральна міська лікарня" Новомосковської міської ради" код ЄДРПОУ 01987273
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922 та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про процедуру закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ у редакції яка діяла на момент проведення закупівлі (далі Закон №922) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та чинному законодавству.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель
Комунального некомерційного підприємства "Новомосковська центральна міська лікарня" Новомосковської міської ради" (далі Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-03-03-000901-b), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, яка затверджена протокольним рішенням Уповноваженої особи (протокол від 03.03.2023 №1), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.03.2023 №1, повідомлення про намір укласти договір опубліковане в електронній системі закупівель 14.03.2023, тендерну пропозицію ФОП Хміль Тамара Гаврилівна, договір про закупівлю від 24.03.2023 № 78 (далі – Договір) та пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 18.04.2023 на запит Східного офісу Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
27.04.2023 15:43 - 03.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
27.04.2023 15:43
Запити/Пояснення
Номер:
00436e9067f2465d8ab816aa5776165a
Назва:
Питання до пояснення
Дата опублікування:
17.04.2023 08:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.04.2023 00:00
Опис:
Питання у файлі
Номер:
4a1b820f306b4f2bbf3072a984cf0153
Назва:
Виходячи зі змісту Запиту надається пояснення (інформацію, документи) на Запит
Дата опублікування:
18.04.2023 11:12
Опис:
1. Відповідно пункту 11 частини другої статті 22 Закону №922, встановлено, що строк дії тендерної пропозиції не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. При формування ТД замовником допущена механічна помилка, та вказано помилково що строк дії тендерної пропозиції «становить 90 днів»
На даний час при складанні ТД зроблені відповідні зміни, та виправлені механічні помилки.
2.При формуванні ТД у пп.2.3, п.2, розділу 1 «Загальні положення», а саме відомості про «ім’я по батькові» уповноважена особа керувалась наказом КНП «Новомосковська ЦМЛ» НМР» від 01.04.2022р. №168 «Про затвердження інструкції з діловодства», На виконання постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання документування управлінської діяльності» від 17 січня 2018 р. № 55, національних стандартів України ДСТУ 4163:2020 «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів», ДСТУ 2732:2004 «Діловодство й архівна справа, Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Мін’юсту від 18 червня 2015 р. № 1000/5, з метою встановлення єдиного порядку документування управлінської діяльності, вдосконалення роботи з документами,
підпис складається з власного імені і прізвища, наприклад:
підпис Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ.
Відповідно до наказу у ТД зазначено ім’я ПРИЗВИЩЕ
В інформації: «посада» зроблена механічна помилка, та замість «посада» прописано призначення особи, тобто «уповноважена особа».
На даний час при складанні ТД зроблені відповідні зміни, та виправлені механічні помилки.