• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали (Стерильна пластирна пов'язка на нетканній основі (НК 024:2019 34831 - Лейкопластир гіпоалергенний);Стерильна пластирна пов'язка на нетканній основі (НК 024:2019 34831 - Лейкопластир гіпоалергенний); Стерильна пластирна пов'язка на нетканній основі (НК 024:2019 34831 - Лейкопластир гіпоалергенний); Пластир хірургічний (НК 024:2019 58986 - Лейкопластир хірургічний універсальний, нестерильний); Хірургічний пластир (НК 024:2019 58986 - Лейкопластир хірургічний універсальний, нестерильний); Голка для спінальної анестезії розмір 22G одноразового використання стерильна (НК 024:2019 35212 - Голка спінальна, одноразового застосування); Голка для спінальної анестезії розмір 25G одноразового використання стерильна (НК 024:2019 35212 - Голка спінальна, одноразового застосування); Ємкість для сечі 120 мл стерильна (НК 024:2019 31400 - Контейнер для збору проб сечі стерильний IVD); Ємкість для сечі 90 мл, стерильна (НК 024:2019 31400 - Контейнер для збору проб сечі стерильний IVD); Сечоприймач (НК 024:2019 58922 - Сечоприймач із зливним краном без кріплення до пацієнта, нестерильний); Сечоприймач для дорослих (НК 024:2019 58922 - Сечоприймач із зливним краном без кріплення до пацієнта, нестерильний); Спонжи марлеві медичні нестерильні (НК 024:2019 48126 - Рулон марлевий, нестерильний); Рукавички латексні хірургічні, стерильні, неприпудрені, розмір 7,0 (НК 024:2019 40548 - Хірургічна рукавичка, латексна); Рукавички латексні хірургічні, стерильні, неприпудрені, розмір 7,5 (НК 024:2019 40548 - Хірургічна рукавичка, латексна); Неприпудрені стерильні хірургічні рукавички з натурального латексу з антимікробної технологією 7.5 (НК 024:2019 60951 - Рукавички хірургічні з латексу гевеї, непудровані, антибактеріальні))

Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою.

Завершена

3 600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 000.00 UAH
Номер: 4acb726274364a65bc488df4cda695ae
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-04-27-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.04.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 27.04.2023 19:32 - 19.05.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 27.04.2023 № 114 (дата) м.Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 27.04.2023 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 27.04.2023 № 114 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 25 UA-2023-03-03-002210-a 03.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 292-78-60, ot_pohta@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону з урахуванням Особливостей, затверджених Постановою №1178, своєчасності його розміщення та виконання учасником встановлено порушення пункту п.40 Особливостей, затверджених Постановою №1178. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, затверджених Постановою №1178, розгляду тендерної пропозиції ТОВ "УКРАЇНСЬКА ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ "ЗАПОРІЖЖЯ", своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Постанова №1178, Особливості), відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону з урахуванням Особливостей, затверджених Постановою №1178, своєчасності його розміщення та виконання учасником, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію відкриті торги на закупівлю «НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали (Стерильна пластирна пов'язка на нетканній основі (НК 024:2019 34831 - Лейкопластир гіпоалергенний);Стерильна пластирна пов'язка на нетканній основі (НК 024:2019 34831 - Лейкопластир гіпоалергенний); Стерильна пластирна пов'язка на нетканній основі (НК 024:2019 34831 - Лейкопластир гіпоалергенний); Пластир хірургічний (НК 024:2019 58986 - Лейкопластир хірургічний універсальний, нестерильний); Хірургічний пластир (НК 024:2019 58986 - Лейкопластир хірургічний універсальний, нестерильний); Голка для спінальної анестезії розмір 22G одноразового використання стерильна(НК 024:2019 35212 - Голка спінальна, одноразового застосування); Голка для спінальної анестезії розмір 25G одноразового використання стерильна (НК 024:2019 35212 - Голка спінальна, одноразового застосування); Ємкість для сечі 120 мл стерильна (НК 024:2019 31400 - Контейнер для збору проб сечі стерильний IVD); Ємкість для сечі 90 мл, стерильна (НК 024:2019 31400 - Контейнер для збору проб сечі стерильний IVD); Сечоприймач (НК 024:2019 58922 - Сечоприймач із зливним краном без кріплення до пацієнта, нестерильний); Сечоприймач для дорослих (НК 024:2019 58922 - Сечоприймач із зливним краном без кріплення до пацієнта, нестерильний); Спонжи марлеві медичні нестерильні (НК 024:2019 48126 - Рулон марлевий, нестерильний); Рукавички латексні хірургічні, стерильні, неприпудрені, розмір 7,0 (НК 024:2019 40548 - Хірургічна рукавичка, латексна); Рукавички латексні хірургічні, стерильні, неприпудрені, розмір 7,5 (НК 024:2019 40548 - Хірургічна рукавичка, латексна); Неприпудрені стерильні хірургічні рукавички з натурального латексу з антимікробної технологією 7.5 (НК 024:2019 60951 - Рукавички хірургічні з латексу гевеї, непудровані, антибактеріальні))» (далі- Тендерна документація), затверджену рішенням уповноваженої особи від 03.03.2023 року Комунального некомерційного підприємства «Вінницька обласна клінічна лікарня ім. М.І. Пирогова Вінницької обласної ради» (далі – Замовник), тендерну пропозицію ТОВ "УКРАЇНСЬКА ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ "ЗАПОРІЖЖЯ", реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, вимога про усунення невідповідностей до 16 березня 2023 року, Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.03.2023 №23, щодо визначення переможцем відкритих торгів та прийнято рішення про намір укласти договір з ТОВ "УКРАЇНСЬКА ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ "ЗАПОРІЖЖЯ", повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 17.03.2023 року, договір від 28.03.2023 року №154 з ТОВ "УКРАЇНСЬКА ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ "ЗАПОРІЖЖЯ", запит Північно-східного офісу Держаудитслужби про надання пояснень від 28 квітня 2023 року, наданий через електронну систему закупівель та відповідь Замовника від 03 травня 2023 року. Під час моніторингу встановлено, що Замовник оприлюднив вимогу про усунення невідповідностей до 16 березня 2023 16:47 до ТОВ "УКРАЇНСЬКА ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ "ЗАПОРІЖЖЯ", в якій зокрема зазначив, згідно Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункту 1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Замовником встановлена наступна вимога, а саме: - інформацією щодо кожного субпідрядника/ співвиконавця у разі залучення у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (відповідно до вимог даної тендерної документації) (застосовується для робіт або послуг). Дана інформація відсутня в складі тендерної пропозиції учасника. На усунення виявлених недоліків повідомляємо про необхідність завантажити: 1. Інформацію щодо кожного субпідрядника/ співвиконавця у разі залучення у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (відповідно до вимог даної тендерної документації) (застосовується для робіт або послуг). Так, у Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації в п.1 Замовник зокрема зазначив, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів/у форматі “PDF” або “JPEG” з інформацією щодо кожного субпідрядника/ співвиконавця у разі залучення у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (відповідно до вимог даної тендерної документації) (застосовується для робіт або послуг).У Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації в п.9 Замовник зокрема зазначив, що Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення). Проте, згідно інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель (оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація) вид предмету закупівлі визначено Замовником- товар. Відповідно до п.40 Особливостей, затверджених Постановою №1178 зокрема визначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час моніторингу направлено запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 28.04.2023 року з приводу правомірності вимоги про надання Інформації щодо кожного субпідрядника/ співвиконавця, отримано відповідь від 03.05.2023, в якій Замовник зокрема зазначив щодо інформації щодо кожного субпідрядника/ співвиконавця у разі залучення у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Відповідно до розділу «ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів/у у форматі “PDF” або “JPEG” з:- інформацією щодо кожного субпідрядника/ співвиконавця у разі залучення у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (відповідно до вимог даної тендерної документації) (застосовується для робіт або послуг). Предметом закупівлі є товар. Але відповідно до розділу «V. Оцінка тендерної пропозиції» п.3 «Інша інформація» встановлено, що в разі, якщо учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний згідно з законодавством складати/подавати, якийсь з вказаних в тендерній документації та/або в додатках до тендерної документації документів, такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає підстави ненадання вище зазначених документів. Тому уповноважена особа надала учаснику вимогу про усунення порушення для роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає, що у зв’язку з тим, що предметом закупівлі є товар, тому не планується залучення субпідрядника/ співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Отже, зазначене пояснення не спростовує факт порушення пункту п.40 Особливостей, затверджених Постановою №1178, оскільки у тексті вимоги про усунення невідповідностей відсутні відомості про те що уповноважена особа надала учаснику вимогу про усунення порушення для роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає, що у зв’язку з тим, що предметом закупівлі є товар, тому не планується залучення субпідрядника/ співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Також, тому як Замовником у Тендерній документації зазначив, що надання інформації щодо кожного субпідрядника/ співвиконавця у разі залучення у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (відповідно до вимог даної тендерної документації) застосовується для робіт або послуг. Замовник оприлюднив вимогу про усунення невідповідностей до 16 березня 2023 16:47, в якій зокрема зазначив, про необхідність завантажити саме Інформацію щодо кожного субпідрядника/ співвиконавця у разі залучення у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (відповідно до вимог даної тендерної документації) (застосовується для робіт або послуг), згідно вимог Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункту 1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», а не лист-роз’яснення в довільній формі, передбачений Розділом V «Оцінка тендерної пропозиції» п.3 «Інша інформація», як вказано у Поясненнях Замовника від 03.05.2023 року.
Період усунення порушень: 10.05.2023 19:27 - 25.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 10.05.2023 19:27

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами проведеного моніторингу ПІВНІЧНО-СХІДНИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ по закупівлі НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали (Стерильна пластирна пов'язка на нетканній основі (НК 024:2019 34831 - Лейкопластир гіпоалергенний);Стерильна пластирна пов'язка на нетканній основі (НК 024:2019 34831 Лейкопластир гіпоалергенний); Стерильна пластирна пов'язка на нетканній основі (НК 024:2019 34831 - Лейкопластир гіпоалергенний); Пластир хірургічний (НК 024:2019 58986 Лейкопластир хірургічний універсальний, нестерильний); Хірургічний пластир (НК 024:2019 58986 - Лейкопластир хірургічний універсальний, нестерильний); Голка для спінальної анестезії розмір 22G одноразового використання стерильна (НК 024:2019 35212 - Голка спінальна, одноразового застосування); Голка для спінальної анестезії розмір 25G одноразового використання стерильна (НК 024:2019 35212 - Голка спінальна, одноразового застосування); Ємкість для сечі 120 мл стерильна (НК 024:2019 31400 - Контейнер для збору проб сечі стерильний IVD); Ємкість для сечі 90 мл, стерильна (НК 024:2019 31400 - Контейнер для збору проб сечі стерильний IVD); Сечоприймач (НК 024:2019 58922 Сечоприймач із зливним краном без кріплення до пацієнта, нестерильний); Сечоприймач для дорослих (НК 024:2019 58922 - Сечоприймач із зливним краном без кріплення до пацієнта, нестерильний); Спонжи марлеві медичні нестерильні (НК 024:2019 48126 - Рулон марлевий, нестерильний); Рукавички латексні хірургічні, стерильні, неприпудрені, розмір 7,0 (НК 024:2019 40548 - Хірургічна рукавичка, латексна); Рукавички латексні хірургічні, стерильні, неприпудрені, розмір 7,5 (НК 024:2019 40548 Хірургічна рукавичка, латексна); Неприпудрені стерильні хірургічні рукавички з натурального латексу з антимікробної технологією 7.5 (НК 024:2019 60951 - Рукавички хірургічні з латексу гевеї, непудровані, антибактеріальні)) було встановлено порушення. Вказаним висновком зобов’язано Замовника здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Згідно із абз. 2 ч. 8 ст. 8 Закону, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. І. Щодо виявленого порушення в частині того, що Замовником було надано учаснику строк на усунення недоліків, а саме: подання інформації щодо кожного субпідрядника/ співвиконавця у разі залучення у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, не дивлячись на те, що було здійснено закупівлю товару, а не робіт/послуг, повідомляємо наступне. Як зазначалося в поясненні під час проведення моніторингу закупівлю, уповноваженою особою замовника було надано строк на усунення недоліків учаснику саме з огляду на те, що положення тендерної документації передбачали вимогу про надання листа – роз’яснення у випадку, якщо учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний згідно з законодавством складати/подавати, якийсь з вказаних в тендерній документації та/або в додатках до тендерної документації документів (розділу «V. Оцінка тендерної пропозиції» п.3 «Інша інформація»). І саме виходячи з такої позиції учасником ТОВ "УКРАЇНСЬКА ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ "ЗАПОРІЖЖЯ" і було надано лист – роз’яснення у вигляді інформаційної довідки від 16.03.2023р., де надані роз’яснення чому не надано в складі тендерної пропозиції учасника інформації щодо кожного субпідрядника/ співвиконавця у разі залучення у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. ІІ. Також повідомляємо, що Уповноважена особа Замовника підвищує свою кваліфікацію шляхом проходження семінарів, відвідування вебінарів з підвищення своїх знань в галузі публічних закупівель. Також до кінця року заплановано проходження Уповноваженою особою Замовника навчання з поглиблення знань по напрямку проведення публічних закупівель. На підприємстві розроблено низку локальних документів, спрямованих в т.ч. на роз’яснювальну роботу щодо чіткого дотримання положень законодавства в сфері публічних закупівель під час здійснення таких закупівель. Крім того, повідомляємо, що на сьогодні законодавством передбачено 5 видів відповідальності: дисциплінарна, матеріальна, адміністративна, фінансова та кримінальна. Разом з тим, із перелічених відповідальностей роботодавець може притягнути працівника лише до матеріальної та дисциплінарної. Згідно із ст. 148 КЗпП України, дисциплінарне стягнення застосовується роботодавцем безпосередньо за виявленням проступку, але не пізніше одного місяця з дня його виявлення, не рахуючи часу звільнення працівника від роботи у зв'язку з тимчасовою непрацездатністю або перебування його у відпустці. Умови, підстави та порядок притягнення працівника до матеріальної відповідальності також передбачені положеннями КЗпП України. Крім того, Верховний Суд у постанові від 22.07.2020 р. у справі № 554/9493/17 вказав, що ознакою порушення трудової дисципліни є наявність проступку в діях або бездіяльності працівника. Дисциплінарний проступок визначається як винне невиконання чи неналежне виконання працівником своїх трудових обов'язків. Складовими дисциплінарного проступку є дії (бездіяльність) працівника; порушення або неналежне виконання покладених на працівника трудових обов'язків; вина працівника; наявність причинного зв'язку між діями (бездіяльністю) і порушенням або неналежним виконанням покладених на працівника трудових обов'язків. Недоведеність хоча б одного з цих елементів виключає наявність дисциплінарного проступку. Враховуючи положення чинного законодавства, сталу судову практику з питання притягнення працівника до дисциплінарної відповідальності, вбачається, що відсутні правові підстави для притягнення Замовником працівників до відповідальності за обставин, викладених в моніторингу.
Дата публікації звіту: 17.05.2023 14:42

Запити/Пояснення