-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини (сульфат алюмінію (алюміній сірчанокислий)
Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал». Категорія: Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Питома вага цінового критерію – 100 відсотків. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
Завершена
446 125 613.04
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 461 256.13 UAH
мін. крок: 1% або 4 461 256.13 UAH
Номер:
2d0ce94234294c128a02d28d7bc6dad9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-19-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.05.2023 00:00
Період моніторингу:
19.05.2023 14:11 - 10.06.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.05.2023 № 137
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
26 UA-2023-03-02-012961-a 02.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, вимоги щодо усунення порушення під час проведення тендеру, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ» та ТОВ «СТОУНСЕНД» (окрім питань, які були предметом розгляду Колегії АМКУ), відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником, стану виконання рішення Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та вимог щодо усунення порушення під час проведення тендеру вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником, стану виконання рішення Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель приватного акціонерного товариства «Акціонерна компанія «Київводоканал» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 24.03.2023 б/н), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ» (далі – ТОВ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ») та товариства з обмеженою відповідальністю «СТОУНСЕНД» (далі – ТОВ «СТОУНСЕНД»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учаснику ТОВ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ» до 08.04.2023, протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 07.04.2023 б/н та від 11.04.2023 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 11.04.2023, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері закупівель (далі – Колегія АМКУ) 16.03.2023 № 3303-р/пк-пз та від 02.05.2023 № 5821-р/пк-пз, договір поставки від 10.05.2023 № 633/24/16-23 на суму 331 134 840,00 грн, пояснення Замовника, надані 26.05.2023 та 02.06.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
13.06.2023 18:48 - 17.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
13.06.2023 18:48
Запити/Пояснення
Номер:
6df2525e00b143a6adda084e7fdf2722
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
23.05.2023 08:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі основних неорганічних хімічних речовин (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-02-012961-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та розрахунки із підтвердними документами щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VІ тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d6bbd2605a9c47d5bb529ff41d8cdda2
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень у межах здійснення моніторингу № UA-M-2023-05-19-000002
Дата опублікування:
26.05.2023 15:43
Опис:
ПрАТ «АК «Київводоканал» надає пояснення, інформацію та документи щодо запиту про надання пояснень від 23.05.2023 Державної аудиторської служби України на закупівлю «ДК 021:2015: 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини (сульфат алюмінію (алюміній сірчанокислий)», оголошення № UA-2023-03-02-012961-a.
Номер:
2442d490a64b4729824af7ffe8aa59b3
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
23.05.2023 08:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі основних неорганічних хімічних речовин (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-02-012961-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та розрахунки із підтвердними документами щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VІ тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
de608008c021446192bc5f7f2bc53cfb
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень у межах здійснення моніторингу № UA-M-2023-05-19-000002
Дата опублікування:
26.05.2023 15:45
Опис:
ПрАТ «АК «Київводоканал» надає пояснення, інформацію та документи щодо запиту про надання пояснень від 23.05.2023 Державної аудиторської служби України на закупівлю «ДК 021:2015: 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини (сульфат алюмінію (алюміній сірчанокислий)», оголошення № UA-2023-03-02-012961-a
Номер:
ad147787bea94b5bae0eb0e3e9fcf638
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
30.05.2023 09:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі основних неорганічних хімічних речовин (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-02-012961-a) постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
У відповіді на запит Держаудитслужби від 23.05.2023 в частині надання інформації та її документального підтвердження стосовно надання забезпечення виконання переможцем ТОВ «СТОУНСЕНД» договору про надання послуг відповідно до умов тендерної документації надана платіжна інструкція в паперовій формі від 10.05.2023 № 70 на суму 3 311 348,40 грн. із зазначенням дати прийняття до виконання надавачем платіжних послуг платника платіжної інструкції та дати виконання платіжної інструкції платника.
Пунктами 22 та 23 Додатку до Інструкції про безготівкові розрахунки в національній валюті користувачів платіжних послуг (пункт 10 розділу І), затвердженої Постановою Правління НБУ від 29.07.2022 №164 (далі - Інструкція) у платіжній інструкції в паперовій формі зазначаються:
- прийняття до виконання надавачем платіжних послуг платника платіжної інструкції: число, місяць та рік цифрами у форматі ДД/ММ/РРРР або число зазначається цифрами ДД, місяць - словом і рік - цифрами РРРР, які засвідчуються власноручним підписом уповноваженого працівника;
- число, місяць та рік виконання платіжної інструкції платника цифрами у форматі ДД/ММ/РРРР або число зазначається цифрами ДД, місяць - словом, рік - цифрами РРРР, які засвідчуються власноручним підписом уповноваженого працівника.
Проте, надана платіжна інструкція в паперовій формі від 20.04.2023 № 114 не засвідчена власноручним підписом уповноваженого працівника надавачем платіжних послуг платника, чим не дотримано вимоги пунктів 22 та 23 Додатку до Інструкції.
З огляду на викладене, просимо надати платіжну інструкцію з урахуванням вимог Додатку до Інструкції щодо заповнення реквізитів платіжної інструкції, оформленої в паперовій або електронній формі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
482c4143cb8443d5abca8574ff73872c
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень у межах здійснення моніторингу № UA-M-2023-05-19-000002
Дата опублікування:
02.06.2023 15:27
Опис:
ПрАТ «АК «Київводоканал» надає пояснення, інформацію та документи щодо запиту про надання пояснень від 30.05.2023 Державної аудиторської служби України на закупівлю «ДК 021:2015: 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини (сульфат алюмінію (алюміній сірчанокислий)», оголошення № UA-2023-03-02-012961-a.