-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт (Аварійні, відновні роботи вулиць і доріг комунальної власності (по вул. Дунайська на розі з вул. Торгова) у м. Ізмаїлі Ізмаїльського району Одеської області)
Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178. ДБН А.2.2-3:2014
Завершена
4 933 610.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 49 336.10 UAH
мін. крок: 1% або 49 336.10 UAH
Номер:
561767c0a7b842dbaca560ea6feb5468
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-13-000107
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.06.2023 00:00
Період моніторингу:
13.06.2023 14:54 - 05.07.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.06.2023 № 55-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 13.06.2023.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 13.06.2023 № 55-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 6 UA-2023-03-02-012580-a 02.03.2023
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі встановлено порушення пункту 15 Особливостей та пункту 3 розділу І Порядку №708.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СМУ-56», укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановленого порушення у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 червня 2023 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) в редакції на дату оголошення; розгляду тендерних пропозицій; укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Управління житлово-комунального господарства Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області (далі – Замовник) (ID плану UA-P-2023-03-02-004046-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 02 березня 2023 року (протокол № 58); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція учасника товариства з обмеженою відповідальністю «СМУ-56»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.03.2023 №71; повідомлення про намір укласти договір; договір від 20.03.2023 №196; пояснення та документи надані Замовником 14.06.2023 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник на порушення пункту 15 Особливостей та вимог пункту 3 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 р. за № 500/34783 (далі – Порядок № 708) в річному плані закупівель, в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації визначив предмет даної закупівлі за показником другої цифри національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а саме: «45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт».
Період усунення порушень:
28.06.2023 16:54 - 13.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
28.06.2023 16:54
Оскарження висновку в суді
Опис:
До Одеського окружного адміністративного суду направлено позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації:
12.07.2023 07:55
Дата відкриття провадження:
25.07.2023 00:00
Номер відкриття провадження:
П/420/19296/23
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Уповноважена особа управління житлово-комунального господарства Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області уважно розглянула висновок Південного офісу Держаудитслужби опублікований 28 червня 2023 року на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель щодо закупівлі: Поточний ремонт (Аварійні, відновні роботи вулиць і доріг комунальної власності (по вул. Дунайська на розі з вул. Торгова) у м. Ізмаїлі Ізмаїльського району Одеської області) . Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-03-02-012580-a та повідомляє.
Уповноважена особа зобов’язується в подальшому дотримуватися норм чинного законодавства, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708.
У зв’язку з вищевикладеним керівництвом управління житлово-комунального господарства Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області було проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою та розглядається можливість щодо підвищення рівня професійної підготовки уповноваженої особи шляхом проходження додаткового навчання з публічних закупівель (участі у відповідних семінарах, конференціях тощо).
Дата публікації звіту:
29.06.2023 12:42
Запити/Пояснення
Номер:
e1e3b49bca5143b9aaa5cdb72b5dd7dd
Назва:
Запит про надання пояснень, інформації, документів
Дата опублікування:
13.06.2023 16:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Поточний ремонт (Аварійні, відновні роботи вулиць і доріг комунальної власності (по вул. Дунайська на розі з вул. Торгова) у м. Ізмаїлі Ізмаїльського району Одеської області)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
01d41b2137994ac6809609e345307224
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
14.06.2023 15:57
Опис:
Щодо запиту Південного офісу Держаудитслужби від 13.06.2023 за предметом закупівлі: Поточний ремонт (Аварійні, відновні роботи вулиць і доріг комунальної власності (по вул. Дунайська на розі з вул. Торгова) у м. Ізмаїлі Ізмаїльського району Одеської області) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2023-03-02-012580-a: У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Поточний ремонт (Аварійні, відновні роботи вулиць і доріг комунальної власності (по вул. Дунайська на розі з вул. Торгова) у м. Ізмаїлі Ізмаїльського району Одеської області)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання. Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості. Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту надаємо пояснення:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення предмета закупівлі: Поточний ремонт (Аварійні, відновні роботи вулиць і доріг комунальної власності (по вул. Дунайська на розі з вул. Торгова) у м. Ізмаїлі Ізмаїльського району Одеської області)
Замовник Управління житлово-комунального господарства Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області
Найменування предмету закупівлі із зазначенням коду ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (Поточний ремонт (Аварійні, відновні роботи вулиць і доріг комунальної власності (по вул. Дунайська на розі з вул. Торгова) у м. Ізмаїлі Ізмаїльського району Одеської області))
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі Відкриті торги (з особливостями) відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178
UA-2023-03-02-012580-a
Розмір бюджетного призначення 4 933 610.00 грн.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Послуги повинні бути якісними, надаватись відповідно до встановлених стандартів, норм і правил та Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 № 154 (із змінами), Технічних правил ремонту і утриманню вулиць та доріг населених пунктів, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 № 54 (із змінами), ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів», ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» та іншим встановленим нормативним актам діючого законодавства України. Послуги надаються в межах м. Ізмаїла та включають аварійні, відновні роботи по вул. Дунайська на розі з вул. Торгова. Технічне завдання розроблено на підставі Протоколу комісії ТЕБ та НС № 24 від 01.03.2023, службової записки управління житлово-комунального господарства Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області від 28.02.2023 № 166/03-04 та акту обстеження УЖКГ ІМР Ізмаїльського району від 28.02.2023.
Обґрунтування бюджетного призначення Розмір бюджетного призначення сформований з урахуванням наявної потреби в закупівлі даної послуги та затверджений рішенням Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області «Про затвердження переліку об'єктів поточного ремонту на 2023 рік (код бюджету 1216030)».
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена:
- за результатом обстежень об’єкту благоустрою був складений дефектний акт;
- на підставі дефектного акту в програмі АВК було зроблено кошторисні розрахунки з орієнтовною вартістю об’єкту, яка визначена згідно методики, прийнятою при засіданні робочої групи УЖКГ ІМР Ізмаїльського району від 11.01.2023 Протокол № 1 (Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 275 від 20.02.2020);
- на підставі збірника «Аналіз поточних цін на ринку будівельних матеріалів, виробів та конструкцій», що поставляється згідно договору № 1/010-Пз від 16.02.2023 Аналітичним центром «Будівництво-сучасні технології».
За результатом вищезазначеного даний об’єкт був затверджений рішенням виконавчого комітету Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області від 02.03.2023 № 123 «Про внесення змін до переліку об'єктів поточного ремонту на 2023 рік (код бюджету 1216030)».
Додатки: дефектний акт; витяг з рішення виконавчого комітету Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області від 02.03.2023 № 123; протокол робочої групи УЖКГ ІМР Ізмаїльського району від 11.01.2023 № 1; Розпорядження Ізмаїльського міського голови Ізмаїльського району Одеської області від 11.01.2023 №12р та від 02.03.2023 №87р.
Сторінка сайту Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області: https://izmail-mr.od.gov.ua/uzhkg-obgruntuvannya-zakupivel-dunajska-na-rozi-z-torgova/.