• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт (Аварійні, відновні роботи вулиць і доріг комунальної власності (по вул. Дунайська на розі з вул. Торгова) у м. Ізмаїлі Ізмаїльського району Одеської області)

Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178. ДБН А.2.2-3:2014

Завершена

4 933 610.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 49 336.10 UAH
Номер: 561767c0a7b842dbaca560ea6feb5468
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-06-13-000107
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.06.2023 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 13.06.2023 14:54 - 05.07.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 13.06.2023 № 55-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 13.06.2023. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 13.06.2023 № 55-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель № 6 UA-2023-03-02-012580-a 02.03.2023 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 96) 428-41-05, ris1993@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі встановлено порушення пункту 15 Особливостей та пункту 3 розділу І Порядку №708. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СМУ-56», укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановленого порушення у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 червня 2023 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) в редакції на дату оголошення; розгляду тендерних пропозицій; укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Управління житлово-комунального господарства Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області (далі – Замовник) (ID плану UA-P-2023-03-02-004046-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 02 березня 2023 року (протокол № 58); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція учасника товариства з обмеженою відповідальністю «СМУ-56»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.03.2023 №71; повідомлення про намір укласти договір; договір від 20.03.2023 №196; пояснення та документи надані Замовником 14.06.2023 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник на порушення пункту 15 Особливостей та вимог пункту 3 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 р. за № 500/34783 (далі – Порядок № 708) в річному плані закупівель, в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації визначив предмет даної закупівлі за показником другої цифри національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а саме: «45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт».
Період усунення порушень: 28.06.2023 16:54 - 13.07.2023 00:00
Дата публікації висновку: 28.06.2023 16:54

Оскарження висновку в суді

Опис: До Одеського окружного адміністративного суду направлено позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: 12.07.2023 07:55
Дата відкриття провадження: 25.07.2023 00:00
Номер відкриття провадження: П/420/19296/23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Уповноважена особа управління житлово-комунального господарства Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області уважно розглянула висновок Південного офісу Держаудитслужби опублікований 28 червня 2023 року на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель щодо закупівлі: Поточний ремонт (Аварійні, відновні роботи вулиць і доріг комунальної власності (по вул. Дунайська на розі з вул. Торгова) у м. Ізмаїлі Ізмаїльського району Одеської області) . Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-03-02-012580-a та повідомляє. Уповноважена особа зобов’язується в подальшому дотримуватися норм чинного законодавства, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708. У зв’язку з вищевикладеним керівництвом управління житлово-комунального господарства Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області було проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою та розглядається можливість щодо підвищення рівня професійної підготовки уповноваженої особи шляхом проходження додаткового навчання з публічних закупівель (участі у відповідних семінарах, конференціях тощо).
Дата публікації звіту: 29.06.2023 12:42

Запити/Пояснення